Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - odpalenie bez paska klinowego
Daniel - 28 Lipiec 2009, 12:26
Zobacz jaki numer ma Twoja i sprawdź czy się zgadza z alledrogo.
cracof - 31 Lipiec 2009, 15:06
no i po wymianie, kupiłem tą pompę co linka wyżej podstawiłem. z wymianą problemu nie było natomiast słyszę, że w tej nowej również coś delikatnie rzęzi, ale silnik odpaliłem tylko na 10 sekund, bo brakło mi oleju także do min. na bagnecie nie sięga.
i tu pojawia się drugie pytanie: czy olej do przekładni kierowniczej, to ten sam olej co do "przekładni" - jak jest napisane na opakowaniu - SAE80? a może do skrzyni biegów?
@edit:
pompa zalana oryginalnym olejem do przekładni MB 19W85. trochę pochurgotało przy zapalaniu, ale po odpowietrzeniu chodzi idealnie (oby nie zapeszyć). nawet kierownica się lżej kręci (złudzenie? )
pojawił się tylko kolejny problem... jak robiłem z tą pompą poruszałem zespół abs i teraz mi się kontrolka świeci :/ kiedyś już miewałem takie problemy, ale po po poruszaniu wtyczką zawsze gasła. teraz nawet wd40 zalałem, podszlifowałem styki, przeczyściłem masę i nadal świeci już brak mi sił do drobiazgów tego auta...
|
|
|