Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
nie odpala za pierwszym razem e230
Autor Wiadomość
windykatorek

Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 3
Skąd: gdynia
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 07:02   nie odpala za pierwszym razem e230

Witam szanowne grono specjalistów , na codzien biore czynny u dział w forum w210 ,
mam nastepujący problem , auto to w210 e230 lpg stag 300 , auto po nocy i tylko po nocy lub po postoju wiekszym niz 10 godzin nie odpala za 1 razem tzn wejdzie na 1200 obrotów i poprostu zgasnie, za 2 gim razem odpala normalnie , walczac z tym problemem doszedłem do wniosku ze przekrecajac rano kluczyk 4 razy auto w miare zapali od 1 razu, idac tym tropem mysle: paliwo sie cofa zawór przy pompie , zrobiłem patent przed odpaleniem zwierałem przkaznik pompy co by narobiła cisnienia i dopchała paliwo , ale to nic nie dałoo??? auto dalej odpali i gasnie , jedyne wyjscie przekrecac 4, 5 razy kluczyk ale to bezsens... jaka jest zasada regulacji ciegna (nie linki) ciegna gwintowanego ktore pcha przepustnice , ?ono jest na gwincie i mozna je rozszerzać albo skręcać , jak macie jakis pomysł prosze o rade bo poległem z tym , adaptacja przepustnicy robiona sposobem opisanym na forum

[ Dodano: 22 Wrzesień 2008, 10:54 ]
widze że średnie zainteresowanie tematem a nawet powiem znikome, ale juz doszedłem co jest pozdrówka :)
 
 
RYCHOSND 
WDB2021941f966610

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 166
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Październik 2008, 17:11   

Witam
Moze napisz co to było i jak rozwiazac problem.

Pozdrawiam
_________________
Rusty Garage
mechanika samochodowa i motocyklowa
ul Parowcowa 18/22 Warszawa tel 883-599-555
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 27 Październik 2008, 21:03   

wtryski trzeba wyczyscic. to stara przypadłosc w MB.
pozdro.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
michnio 

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 15
Skąd: Krusze
Wysłany: 19 Marzec 2009, 16:38   

Proponowałbym sprawdzić kąt wtrysku. Też miałem taki problem, był zmieniony kąt wtrysku.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,181 sekundy. Zapytań do SQL: 9