STP srodek do czyszczenia wtrysków w dislu |
Autor |
Wiadomość |
kenzo613
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 16:43 STP srodek do czyszczenia wtrysków w dislu
|
|
|
Witam serdecznie kolegów,chciałbym zaciagnac waszej opini na temat środka o nazwie STP do czyszczenia wtrysków.Chodzi mi o W210 300TD z roku 97(olular)poniewaz troszke kopci,czy mozna zastosowac ten środek bez obaw?Moze ktos z was mial stycznosc z tym produktem?
Pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
|
zajac491
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 237 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 17:22
|
|
|
Powiem Tobie kolego ze ostatnio kupiłem z ciekawości i dodałem do merca i niby zauważyłem ze ładniej chodzi silnik i jest bardziej elastyczny a co do kopcenia to nie powiem bo nie kopcił i nie kopci. Myśle ze zaszkodzić nie zaszkodzi |
|
|
|
|
kenzo613
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 18:47
|
|
|
Czyli warto sprobowac,bo w sumie wydatek nie wielki.A moze mial ktos jeszcze do czynienia z tymi wynalazkami? |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 20:07
|
|
|
Ja kiedyś to wlałem i szczerze mówiąc wielkiej różnicy nie zauważyłem...
Wiem, że warsztaty zajmujące się dieslami używają Diesel Spullung z Liqui Moly. Można to dolać do baku, w proporcji jak na etykiecie. Z kolei dawka lecznicza to wsadzenie wężyka zasilającego pompę (już za filtrem) i przelewowego z wtrysków do puszki z tym płynem i odpalenie na tym auta, żeby pochodziło jak długo starczy płynu (zwykle jakieś pół godziny)... Znam przypadek, że stukający wtrysk przestał stukać w trakcie takiego zabiegu. To po prostu działa - czyści wtryski... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 12:11
|
|
|
Potwierdzam - na bank w w201 2.5D mam zasyfione wtryski - po dwóch, trzech butelkach tego płynu widać różnicę w odpalaniu i jeździe. Tylko jak wspomniałem - po jednej butelce nic nie zauważysz |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
kenzo613
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 12:27
|
|
|
Jaka firma przez was polecana?? |
|
|
|
|
zajac491
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 237 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 12:29
|
|
|
Ja kupiłem STP ale słyszałem ze Liqui Moly jest lepszy.
Za buteleczkę zapłaciłem 12zł w makro. |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2009, 12:51
|
|
|
Ja kupiłem na orlenie, w czarnych buteleczkach, jedno do czyszczenia wtrysków a drugie do smarowania czy jakoś tak. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
kenzo613
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2009, 14:05
|
|
|
Nex@pl,
I jaki efekt? |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2009, 20:02
|
|
|
Tak jak pisałem powyżej, wp rzypadku W201 2.5D - po tych dwóch buteleczkach (czyli dwóch pełnych bakach), aut lepiej paliło - z tym, że ja WIEM, że mam do wymiany końcówki wtrysków i generalnie trochę małej robótki
Reasumując, jakoś to tam poprawia, kolosalnej różnicy nie ma, może jak jeździ się na tym czas to wtedy faktycznie dba to o układ - tak czy siak ważniejsze jest wymiana filtrów paliwa niż zabawa środkami tego typu - mój mechanik mówił, żeby nawet jak mnie stać to raz na rok wymieniać - zależnie od tego ile się jeździ i gdzie.
Mam nadzieję, że trochę rozjaśniłem sprawę |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
kenzo613
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2009, 16:23
|
|
|
Nex@pl,
Tak tak rozjasniles wielkie dzieki,ja musze chyba wymienic wtrysk bo dymienie o ktorym wspomnialem wczesniej jest efektem lejacego wtrysku.Ale i tak dzieki za porady:) |
|
|
|
|
|