Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Szybkie rozładowywanie bateri w kluczyku !!!!!
Autor Wiadomość
landryn87 

Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 24
Skąd: Torun
Wysłany: 8 Lipiec 2007, 23:34   Szybkie rozładowywanie bateri w kluczyku !!!!!

Witam wszytskoch posiadaczy mercedesa :)

A wienc mój mercedes okular ma problem baterie w pilocie wystarczaja na tydzień czasu a potem do wyrzucenia :( bardzo szybko sie wyladowywuja i niewiem w czym tkwi problem moze mi ktos pomorze :) baterie maxela albo varty zakladam ?????????????? przy zmanianie bateri robie synchronizowanie kluczyka czyli dwa razy w samochodzie zamykam i otwieram dzwi i zapalam i wszystko gra ale do czasu na jakis tydzien a potem znów lampki na lusterku migaja i trzeba baterie wymienic kto mi pomorze?????????????? z góry dzieki :)
 
 
 
caytol 
caytoll

Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 17
Skąd: torun
Wysłany: 8 Lipiec 2007, 23:57   

mialem podobnie w Oplu vectra zupelnie podobie . proponuje zaniesc kluczyk do jakiegos elektronika lub sprobuj docisnac dardziej baterie - sprobuj pprostu scisnac kluczyk i powinno dzialac bateria nie sadze ze ci sie rozladowuje lecz rozwieraja ci sie styk jak cos podlozysz np kawalek gumki i scisniesz powinno byc ok.najlepiej sprawdzic baterie pod voltonierzem ile ma pojemnosci jak jest nowa i jak jest / niby / wyczerpana . jednakze jak nie pomoga domowe sposoby proponuje udac sie do jakiegos mikro elektronika na czyszczenie stykow . pozdro.
_________________
caytoll@wp.pl
skype caytol
jestem na gg 3544496
W210 e klasa 22 cdi
 
 
 
landryn87 

Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 24
Skąd: Torun
Wysłany: 9 Lipiec 2007, 10:01   

Dzieki za razde chyba wybiore sie do jakiegos elektromechnika tylko mam pytanie ile taka impreza bedzie mnie kosztowac?????? a bateria jak wyjme po tygodniu jest doszczetnie roładowana poniewarz zawsze sprawdzam wienc to nie jest wina docisniecia bateri tylko ewidetnie cos nie jest tak z pilotem prawda????? :( :(:(:(
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 9 Lipiec 2007, 15:01   

landryn87 napisał/a:
ile taka impreza bedzie mnie kosztowac??????

Za samo czyszczenie ne powinien wziąć więcej jak 10zł... chyba, że się będzie motał z rozebraniem obudowy :mrgreen:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
landryn87 

Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 24
Skąd: Torun
Wysłany: 9 Lipiec 2007, 16:30   

Obudowe to ja sam moge rozebrac i juz to zrobilem he :) ) styki przeczysciłem ale to i tak obydwu pilotak rozladowywuja mi sie baterie :(
 
 
 
HeMP 
RWD fan

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 18
Skąd: stolica
Wysłany: 9 Lipiec 2007, 20:16   

rozbie obudower i podlacz nowa baterie ... ale przed wlazeniem do kluczyka wez miernik i sprawdz ile jest V z samej bateri ,,teraz bateria do kluczyka i bez naciskania pomiar V jak nie ma spadku V (lub jest ale znikomy 0.00v ) to kluczyk (plytka )jest ok
_________________
zielony w temacie merca....
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 10 Lipiec 2007, 23:43   

według mnie kluczyk jest zamoczony. trzeba go wyczyscic w ultradzwiekach i po sprawie.
pozdro.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
landryn87 

Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 24
Skąd: Torun
Wysłany: 11 Lipiec 2007, 20:48   

Kluczyk nie jest na 100% zamoczony to napewno a moze to byc wina tego ze w stacyjce zostaje mój kumpel mial Vektre i tak miał ze jak zostawil kluczyk w stacyjce to bateria siadala....????
 
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 11 Lipiec 2007, 21:12   

landryn to nie vektra. na pewno to umarł kopernik. tutaj bateria nie pracuje jak nie naciskasz pilota. bo i po co??. immo dziala nawet bez baterii.
pozdro.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
landryn87 

Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 24
Skąd: Torun
Wysłany: 11 Lipiec 2007, 22:59   

No tak kopernik napewno nie zyje :) a co do pilota to on nie dzial bez bateri a teraz takie cos to poco ten pilot kalibrowac po zmianie bateri czyli jakis impuls jest który dzial z pilotem prawda /?????????????
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 14 Lipiec 2007, 08:00   

Ziomek, weź używaj interpunkcji, bo nie wiada o co kaman w Twoim poście :twisted:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Karizmo 
Sprzedaż części BBM


Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Czerwiec 2009, 14:30   

I jak problem rozwiązałeś bo mam dokładnie to samo u siebie.
_________________
www.FiatBBM.pl Bravo/Brava/Marea czesci AUKCJE!
Kontakt GG:10906098 Tel:692500500 (7 dni w tygodniu od 10 do 24) e-mail:karizmo@op.pl
 
 
 
bizonek27

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: warszawa
Wysłany: 13 Sierpień 2009, 12:00   

I ja mam taki kłopot tylko u mnie baterie trzymają ok miesiąca! będe wdzięczny za jakieś podpowiedzi bo niestety mam tylko jeden kluczyk wiec nie wygląda to za ciekawie. pozdro
_________________
W202 220cdi 125KM Kombi'98 automat
w210 270cdi 99r Avantgarde
 
 
Karizmo 
Sprzedaż części BBM


Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 20:29   

ja w końcu zaniosłem do gości w łodzi co znają sie na tym zażyczyli sobie na wejściu 250 zł zanim jeszcze sie dowiedział co i jak z tego co wiem to nie jest skomplikowana usterka ale co dokładnie niestety nie wiem.

Wspominali cos o jakimś kwarcu ale bardziej mi się wydaje ze rzucił ładnie brzmiący slogan żeby cos powiedzieć.
_________________
www.FiatBBM.pl Bravo/Brava/Marea czesci AUKCJE!
Kontakt GG:10906098 Tel:692500500 (7 dni w tygodniu od 10 do 24) e-mail:karizmo@op.pl
 
 
 
jpawel 
słoniu

Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 1
Skąd: Dębica
Wysłany: 8 Wrzesień 2009, 11:26   

Witajcie,
miałem podobny problem w roku ubiegłym. Długo zastanawiałem się, co zrobić, by naprawić usterkę, której tak naprawdę nikt nie umiał nazwać. Sprawdziłem obydwa kluczyki (scyzoryki) i klucz z karty. Bezbłędnie działała tylko karta, a scyzoryki siały jakieś błędy i to nawet tuż po wymianie baterii!
Zaniosłem klucze do elektronika, zażyczył sobie 50zł za usługę naprawy i rzekł, że wszystko OK.
Po tygodniu (!) sprawa się powtórzyła. Sam zacząłem szukać. Znalazłem.
Wina leżała w wadliwych przyciskach. Te malutkie na środku pilota, przypominające mikrostyki przyciski (zwane switch) powodowały zwarcie i w efekcie wyglądało to tak, jakbym cały czas trzymał przycisk wciśnięty. Baterie musiały padać...

Sprawdź w najprostszy sposób: a mianowicie skieruj czerwone okienko kontrolne kluczyka w obiektyw aparatu nawet w telefonie komórkowym lub w kamerę. Światło niewidzialne dla oka ludzkiego bez problemu jest widzialne dla takich właśnie obiektywów w postaci białego światła. Jeśli miga bez przyciskania lub świeci praktycznie bez przerwy to znaczy, że coś powoduje wyzwalanie sygnału ciągłego "zamykania" i (lub) "otwierania" samochodu.

Sam przelutowałem przyciski. Koszt 1 szt to 1,5 zł. :shock:
_________________
W 202 1.8 '96
VIN: WDB2020181A414236
"Gdyby Pan Bóg był za przednim napędem, to chodzilibyśmy na rękach..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,126 sekundy. Zapytań do SQL: 10