Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 18:04
Większa moc
Autor Wiadomość
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 31 Październik 2009, 10:33   

Morda23 napisał/a:
A czego sie spodziewałes po wywaleniu kata bedzie pierdzial jak polonez i po co ty tak kombinujesz .Prosta kalkulacja jak juz sie tak uparles na wieksza moc w twojej budzie to zmien silnik a jak buda nie ma znaczebia to sprzedaj to chlopie i kup z wiekszym motorem , a nie grzeb w silniku bo cudow nie zrobisz a predzej cos popierdzielisz i wtedy bedzie post nie na temat jak zwiekszyc moc tylko szukam dobrego silnika , Nie rozumiem Cie po co ci byl ten 1.8 skoro chciales szybkie auto :mrgreen:

[ Dodano: 30 Październik 2009, 18:54 ]
I myślales ze zalozenie tlumika za 55zl doda ci koni ???? BEZ KOMENTARZA


Kolega widze że ma jakieś parcie.... Nie wiem po co się udzielasz jak twoja wiedza jak i czytanie ze zrozumieniem jest na poziomie przedszkolaka. Twoje komentarze na temat "większych mocy" , "zmiany silnika" itp. akurat mi koło pióra latają bo akurat jesteś za cienki żeby mnie umoralniać i doradzać.
"większe moce" tylko odzyskanie tego co stary kat zabrał (zabrał bo przytkał) na przestrzeni iluś tam lat przebiegu.
Hahahahahahahahaha " założenie tłumika za 55zł doda ci koni" - ale głupoty piszesz, czy ja coś takiego napisałem. Wywalam kata bo jest zapchany i mam jakieś tam problemy z wydechem, i chce to zastąpić czymś sensownym. Na początku kupiłem tłumik (nie strumienice) żeby było cicho w aucie ale jaka cena taki tłumik. Człowiek uczy się na błędach i tyle jak bedzie trzeba to wstawie większy tłumik albo kata. Nikt tu nie mówi o "większych mocach" - tylko zastąpieniem czymś coś, więc wyluzuj zwieracze...

[ Dodano: 31 Październik 2009, 09:40 ]
gucionexia napisał/a:
Czemu chłop kombinuje? bo może.A jak coś spier... to jego problem jego kasa,jego auto


Dokładnie. Moge spawać przez cały dzień, moge robić cuda wianki z wydechem, bo mam czym i gdzie, i moge kiedy chce, bo wolne mam "na telefon" - mnie kosztuje tylko część. Ale podstawa jest taka: zrobić tak żeby było dobrze,nie pierdząco

[ Dodano: 31 Październik 2009, 20:10 ]
Camel już poprawiałem :P , dzięki za czujność
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
Ostatnio zmieniony przez Camel- 31 Październik 2009, 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Atek 
CLK 430


Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 21
Skąd: Ostrów wlkp
Wysłany: 15 Listopad 2009, 14:41   

Witam czy da sie zespolic skrzynie manualna pracujaca obecnie z silnikiem 1,8 do silnika 2,3 wolnossacy czy walek slrzyni bedzie pasowal? zeby nie powstal wiekszy "offtop" uzazadnie tę probe tuningu explozj silnika 1,8 a silnik 2,3 posiadam jako czesc zamienną Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie kolektora ssacego czy aluminiowy kolektor ssacy1,8 bedzie pasowal do glowicy 2,3 ostatecznie czy glowice silnikow 1,8 2,0 2,2 2,3 sa miedzy soba zamienne czy pasuja mechanicznie na bloki silnikow .wiem ze sa miedzy nimi roznice w rozrzadzie.

Pozdrawiam i zycze milego dnia:)
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 16 Listopad 2009, 07:41   

co do skrzyni widze że jest jakoś tam w tym sens, bo przypuszczam ze skrzynia od 1.8 ma krótsze przełożenia od 2.3, więc jeżeli by wytrzymała i dałoby sie ją wsadzić to zyskałbyć bardzodobrą elastyczność i przyspieszenie ale v-max mniejszy.
Co do kolektora to moim zdaniem mija się z celem, ponieważ układ wydechowy od silnika 2.3 został zrobiony pod 2.3, więc żeby się nie okazało że stracisz parę kucy i Nm zakładając od 1.8 . Ja bym cały układ wydechowy zmienił, choć jeżeli kolektory od 1.8 i 2.3 mają taką samą średnice to można zaryzykować i wsadzić kolektor od 2.3 do silnika 2.3 a reszta wydechu 1.8
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
Atek 
CLK 430


Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 21
Skąd: Ostrów wlkp
Wysłany: 16 Listopad 2009, 17:13   

Skrzynie biegow maja takie same przelozenia zarowno przy silniku 1,8 jak i 2,3 "dane" roznica jest w przelozeniu tylnego mostu. Uklad wydechowy zasadniczo rozni sie tlumikiem koncowym jedna lub dwie koncowki

Chce wymienic silnik z 1,8 na 2,3 gdyz koszt takiej modyfikacji jest maly w porownaniu do przyrostu osoągow oczywiscie licze sie z tym ze 2,3 na osprzecie 1,8 straci nieco w porownaniu do orginalnego osprzetu.
 
 
gucionexia 
Turbo V6 :)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 780
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 16 Listopad 2009, 21:01   

Atek, Stracic mocy to raczej nie straci a moze i zyskac(choć zawsze to trzeba sprawdzić)bo to takie gdybanie. Wydech zmień na z 2.3 bo to nie tylko róznica końcówki :wink: .
Ja myslałem o takiej zabawie ale sie boje, ze mój automat może tego nie wytrzymać.
_________________
w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 17 Listopad 2009, 20:33   

Atek napisał/a:
licze sie z tym ze 2,3 na osprzecie 1,8 straci nieco w porownaniu do orginalnego osprzetu.
Nie poczujesz.Będzie mykał jak tatarska strzała. :wink:
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 17 Listopad 2009, 21:04   

Atek - tu masz przełożenia:

180:

Gear transmission I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; V. 0,81; R. 4,27
Differential ratio 3,91

230K:

Gear transmission I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22
Differential ratio 3,46



Jednak przełożenia skrzyni się różnią ;) Porównywałem modele po FL.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Atek 
CLK 430


Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 21
Skąd: Ostrów wlkp
Wysłany: 17 Listopad 2009, 21:55   

Wedug "moich" danych przelozenia sa takie same dane ale najwyrazniej MB eksperymentowal z roznymi skrzyniami
Szukam danych na temat faz rozrzadu i wzniosu krzywek walkow silnikow serji M111 Na wiosne prawdopodobnie przekladam silnik przed wymiana dokonam pomiarow aby porownac osiagi obu silnikow
 
 
patrykaa 


Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 33
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 18 Listopad 2009, 00:44   

Co do wydechu.. Zaryzykowałem i wstawiłem strumienice i samochod chodzi dużo lepiej niż przed. Dlatego polecam. Oczywiście zalerzy do jakiego silnika no i jak to jest wykonane, ale unie sprawdza się rewelacyjnie i jestem bardzo zadowolony.
_________________
C36 AMG
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 18 Listopad 2009, 07:59   

patrykaa napisał/a:
wstawiłem strumienice i samochod chodzi dużo lepiej niż przed. Dlatego polecam

A jak myślisz, auto przejdzie przegląd?
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 18 Listopad 2009, 08:02   

Atek napisał/a:
Wedug "moich" danych przelozenia sa takie same dane ale najwyrazniej MB eksperymentowal z roznymi skrzyniami


Porównywałem do 230K - w przypadku 230 rzeczywiście skrzynia biegów ma te same przełożenia.

[ Dodano: 18 Listopad 2009, 08:03 ]
Gomezio napisał/a:
A jak myślisz, auto przejdzie przegląd?


:mrgreen:
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 18 Listopad 2009, 10:18   

Atek, nie zapomnij o hamulcach!!
_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
patrykaa 


Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 33
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 18 Listopad 2009, 15:36   

Gomezio napisał/a:
patrykaa napisał/a:
wstawiłem strumienice i samochod chodzi dużo lepiej niż przed. Dlatego polecam

A jak myślisz, auto przejdzie przegląd?


Tak się składa, że przejdzie. Raz, że samochód jest z 94r i wtedy niebyly wymagane katalizatory, a dwa ze strumienica została wspawana w obudowe katalizatora, wiec z zewnątrz wygląda jakby był katalizator.
_________________
C36 AMG
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Listopad 2009, 16:13   

patrykaa napisał/a:
Raz, że samochód jest z 94r i wtedy niebyly wymagane katalizatory


a tu akurat możesz się zdziwić... gdyby się oczywiście diagnoście tylko chciało :wink:
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
Atek 
CLK 430


Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 21
Skąd: Ostrów wlkp
Wysłany: 18 Listopad 2009, 16:15   

Oczywiscie hamulce to podstawa :) moje wszystkie poprzednie samochody od Poloneza począwszy a na golfie skonczywszy mialy zamontowane wieksze tarcze hamulcowe z nnych modeli tej samej marki. W Mercedesie zaloze tylko wentylowane tarcze na przednią oś gdyz seryjne latwo przegrzac "szarzujac" 1,8 :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,195 sekundy. Zapytań do SQL: 12