Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:48 |
220D gaśnie zaraz po uruchomieniu z rana |
Autor |
Wiadomość |
ADAMS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 106 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2 Sierpień 2007, 13:09 220D gaśnie zaraz po uruchomieniu z rana
|
|
|
WITAM WSZYSTKICH FANÓW MAM PROBLEM ZE SWOIM 2,2D 96ROK PRZY ZAPALANIU NA ZIMNYM SILNIKU WSKOCZY NA OBROTY I MOMENTALNIE GASNIE PODCZAS PROBY DRUGIEGO ZAPALENIA JUZ JEST WSZYSTKO OK ZAPALI I CHODZI NORMALNIE. OCZYWISCIE NA CIEPLYM SILNIKU TEZ JEST OKI TYLKO MAM TAKIE PROBLEMY RANO I TO ZA KAZDYM RAZEM MOZE KTOS MI POMOZE BO NIE WIEM CO ROBIC BEDE BARDZO WDZIECZNY.POZDRAWIAM. |
Ostatnio zmieniony przez Pioterek 9 Luty 2012, 23:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
marioostry
Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 95 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 2 Sierpień 2007, 19:05
|
|
|
Myślę , że przyczyną tego jest nieszczelny układ paliwowy. Prawdopodobnie oringi na przewodach prowadzących od filtra paliwa są już twarde w związku z powyższym może łapać niewielkie ilości powietrza. |
_________________ 202 220 CDI ' 98 |
|
|
|
|
spiknief
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 45 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 00:08
|
|
|
co do oringów to bardzo możliwe, miałem to samo ale w cdi. spróbuj dodać lekko gazu (1500 2000 obr) zaraz po pierwszym odpaleniu. mi pomagało, auto wtedy juz nie gasło (do następnego razu .
pozdr |
_________________ w202 2.2 CDI |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 03:12
|
|
|
Tak jak koledzy sugerują - musisz przejrzeć cały układ paliwowy, łącznie z pompą czy jest szczelny...
p.s.
I nie krzycz kolego, bo duże litery właśnie to oznaczają - chyba, że zaciął Ci się CapsLock |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
karol77
karol
Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 08:11
|
|
|
Ja miałem ten sam problem. Wymieniłem dwa przewody (do filtra i od filtra) i nic się nie zmieniło. Już kiedyś pisałem o tym w którymś z postów. Najprawdopodobniej pompa zasysa gdzieś lewe powietrze jak jest zimny i paliwo się cofa. Wtedy odpalasz raz, ładnie odpali, za chwilę zwiększają się obroty, zaświeca się kontrolka EDC i gaśnie a później aby odpalił trzeba dłużej kręcić. Jeśli tak jest to wstaw sobie zawór zwrotny gdzieś na przewodzie (mi tak zrobili w warsztacie za potężną kasę) i sprawa załatwiona. Nie jest to naprawione, ale zaleczone i odpala bez problemów. |
_________________ :mb:C220D, 1994rok, Elegance |
|
|
|
|
ADAMS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 106 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 16:56
|
|
|
tak jak kolega karol77 mowi wymienilem juz przewody od filtra paliwowego i nic ciagle to samo boje sie ze to pompa wtryskowa bo jest lucasa. Dodawanie gazu przy zapalaniu nic nie daje bo i tak zaraz gasnie oczywiscie jak postoi ok. 8 godzin. a ile taki zawor moze kosztowac i gdzie go moge kupic?? pozdro. |
|
|
|
|
spiknief
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 45 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 17:22
|
|
|
ADAMS napisał/a: | Dodawanie gazu przy zapalaniu nic nie daje bo i tak zaraz gasnie |
czyli zaklęcia z cdi nie działają...
pozdr |
_________________ w202 2.2 CDI |
|
|
|
|
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 18:38
|
|
|
niestety jest to pompa..
mam rowniez ten sam model, u mnie zdaza sie to tylko czasami.
Winna jest szczelnosc pompy (nie napisales czy przecieka ci pod maska) i zaworu zwrotnego na niej.
Jezeli nie zapala sie Tobie kontrolka EPC nie boj sie jeszcze nic groznego sie nie dzieje poprostu zapowietrza sie uklad pomiedzy filtrem glownym a pompa. Sa polaczone przezroczystymi przewodami, mozesz przed uruchumieniem zaloze sie zobaczyc pecherzyki powietrza w nich..
Tymczasowy sposob zapobieganiu temu:
ustawiac samochod na spadku tak aby maska byla nizej niez tyl . Im wiekszy spadek tym lepiej bo wtedy bedzie mniejsza roznica poziomow miedzy filtrem glownym (ten najwyzszy w komorze silnika) a zbornikiem paliwa
u mnie czasem zapala podobnie i w dodatku czasami cieknie z pompy ale jest to zalezne w glonej mierze jaka rope leje.
Jak byle co to leci,
jak cos dobreko samochod lux |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
ADAMS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 106 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 21:41
|
|
|
dzieki za wiadomosc Pompa jest sucha ani kropla z niej nie leci,paliwo leje od dwoch lat tylko na shellu a zaczelo sie tak dziac z miesiac temu. To znaczy ze musze zrobic pompe czy jest na to jakis sposob jesli ktos wie to bede wdzieczny. Dzisiaj mnie zdziwil bo odpalil i nie zgasl ,ale chodzil bardzo nie rowno przez ok.5 sekund myslalem ze sie rozleci . Zapomnialem dodac ze zadna kontrolka odnosnie pompy nie zapala sie. |
Ostatnio zmieniony przez ADAMS 3 Sierpień 2007, 22:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 22:03
|
|
|
sprobuj stanosc na pochylosci,
sprawdz rano zanim odpalisz czy masz te pecherzyki powietrza-jezeli tak sprawe masz wyjasniona-zawor zwrotnu paliwa (podobno mozna przeczyszcic, albo wstawic nawet samemu jakis inny zwrotny na przewodzie) |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 00:47
|
|
|
Ludzie nie wypisujcie bzdur, aprawa pochyłości nie zastąpi szczelności układu zasilania |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 01:37
|
|
|
nie pisze bzdur tylko to co juz sprawdzilo pare osob.. jezeli znasz sie na fizyce slyszales na pewno o naczyniach polaczonych wiec pochylosc ma tu duze znaczenie..
oczywiscie uklad powinien byc szczelny-masz racje-ale trzeba najpierw ja zdiagnozowac, nawet gdy nic nie cieknie a bombelki na 100% sa |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 01:55
|
|
|
konradkar napisał/a: | trzeba najpierw ja zdiagnozowac, nawet gdy nic nie cieknie a bombelki na 100% sa |
Dziękuję za przyznanie racji |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 02:26
|
|
|
?????????
gdzie tu przyznanie racji, chyba ze sam ja sobie przyznajesz
a tak miedzy nami chyba nie miales jeszcze przyjemnosci z Lucasem-zapewniam Cie ze jak spotkaja Ciebie (a spotkaja na pewno) podobne nieprzyjemnosci tj. kapanie ropy, problemy z rozruchem, zaczniesz szukac sposobow kazdy aby uniknac serwisu.
Mozesz sie smiac ze stawiania samochodu na pochylosci ale to rzeczywiscie jest sposob-glupi ale jest |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 04:17
|
|
|
konradkar napisał/a: | a tak miedzy nami chyba nie miales jeszcze przyjemnosci z Lucasem- |
Zobacz kolego w podpis Jary'ego |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
|