Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:48
220D gaśnie zaraz po uruchomieniu z rana
Autor Wiadomość
ADAMS 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 106
Skąd: WLKP
  Wysłany: 2 Sierpień 2007, 13:09   220D gaśnie zaraz po uruchomieniu z rana

WITAM WSZYSTKICH FANÓW :mb: MAM PROBLEM ZE SWOIM :mb: 2,2D 96ROK PRZY ZAPALANIU NA ZIMNYM SILNIKU WSKOCZY NA OBROTY I MOMENTALNIE GASNIE PODCZAS PROBY DRUGIEGO ZAPALENIA JUZ JEST WSZYSTKO OK ZAPALI I CHODZI NORMALNIE. OCZYWISCIE NA CIEPLYM SILNIKU TEZ JEST OKI TYLKO MAM TAKIE PROBLEMY RANO I TO ZA KAZDYM RAZEM MOZE KTOS MI POMOZE BO NIE WIEM CO ROBIC BEDE BARDZO WDZIECZNY.POZDRAWIAM.
Ostatnio zmieniony przez Pioterek 9 Luty 2012, 23:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
marioostry 

Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 95
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2 Sierpień 2007, 19:05   

Myślę , że przyczyną tego jest nieszczelny układ paliwowy. Prawdopodobnie oringi na przewodach prowadzących od filtra paliwa są już twarde w związku z powyższym może łapać niewielkie ilości powietrza.
_________________
202 220 CDI ' 98
 
 
spiknief


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 45
Skąd: Kutno
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 00:08   

co do oringów to bardzo możliwe, miałem to samo ale w cdi. spróbuj dodać lekko gazu (1500 2000 obr) zaraz po pierwszym odpaleniu. mi pomagało, auto wtedy juz nie gasło (do następnego razu :) .
pozdr
_________________
w202 2.2 CDI
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 03:12   

Tak jak koledzy sugerują - musisz przejrzeć cały układ paliwowy, łącznie z pompą czy jest szczelny...

p.s.
I nie krzycz kolego, bo duże litery właśnie to oznaczają - chyba, że zaciął Ci się CapsLock :mrgreen:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
karol77 
karol

Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 08:11   

Ja miałem ten sam problem. Wymieniłem dwa przewody (do filtra i od filtra) i nic się nie zmieniło. Już kiedyś pisałem o tym w którymś z postów. Najprawdopodobniej pompa zasysa gdzieś lewe powietrze jak jest zimny i paliwo się cofa. Wtedy odpalasz raz, ładnie odpali, za chwilę zwiększają się obroty, zaświeca się kontrolka EDC i gaśnie a później aby odpalił trzeba dłużej kręcić. Jeśli tak jest to wstaw sobie zawór zwrotny gdzieś na przewodzie (mi tak zrobili w warsztacie za potężną kasę) i sprawa załatwiona. Nie jest to naprawione, ale zaleczone i odpala bez problemów.
_________________
:mb:C220D, 1994rok, Elegance
 
 
 
ADAMS 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 106
Skąd: WLKP
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 16:56   

tak jak kolega karol77 mowi wymienilem juz przewody od filtra paliwowego i nic ciagle to samo boje sie ze to pompa wtryskowa bo jest lucasa. Dodawanie gazu przy zapalaniu nic nie daje bo i tak zaraz gasnie oczywiscie jak postoi ok. 8 godzin. a ile taki zawor moze kosztowac i gdzie go moge kupic?? pozdro.
 
 
 
spiknief


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 45
Skąd: Kutno
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 17:22   

ADAMS napisał/a:
Dodawanie gazu przy zapalaniu nic nie daje bo i tak zaraz gasnie


czyli zaklęcia z cdi nie działają...
pozdr
_________________
w202 2.2 CDI
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 18:38   

niestety jest to pompa..
mam rowniez ten sam model, u mnie zdaza sie to tylko czasami.
Winna jest szczelnosc pompy (nie napisales czy przecieka ci pod maska) i zaworu zwrotnego na niej.
Jezeli nie zapala sie Tobie kontrolka EPC nie boj sie jeszcze nic groznego sie nie dzieje poprostu zapowietrza sie uklad pomiedzy filtrem glownym a pompa. Sa polaczone przezroczystymi przewodami, mozesz przed uruchumieniem zaloze sie zobaczyc pecherzyki powietrza w nich..
Tymczasowy sposob zapobieganiu temu:
ustawiac samochod na spadku tak aby maska byla nizej niez tyl . Im wiekszy spadek tym lepiej bo wtedy bedzie mniejsza roznica poziomow miedzy filtrem glownym (ten najwyzszy w komorze silnika) a zbornikiem paliwa :)

u mnie czasem zapala podobnie i w dodatku czasami cieknie z pompy ale jest to zalezne w glonej mierze jaka rope leje.
Jak byle co to leci,
jak cos dobreko samochod lux :)
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
ADAMS 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 106
Skąd: WLKP
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 21:41   

dzieki za wiadomosc :cry: Pompa jest sucha ani kropla z niej nie leci,paliwo leje od dwoch lat tylko na shellu a zaczelo sie tak dziac z miesiac temu. To znaczy ze musze zrobic pompe czy jest na to jakis sposob jesli ktos wie to bede wdzieczny. Dzisiaj mnie zdziwil bo odpalil i nie zgasl ,ale chodzil bardzo nie rowno przez ok.5 sekund myslalem ze sie rozleci . Zapomnialem dodac ze zadna kontrolka odnosnie pompy nie zapala sie.
Ostatnio zmieniony przez ADAMS 3 Sierpień 2007, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 22:03   

sprobuj stanosc na pochylosci,
sprawdz rano zanim odpalisz czy masz te pecherzyki powietrza-jezeli tak sprawe masz wyjasniona-zawor zwrotnu paliwa (podobno mozna przeczyszcic, albo wstawic nawet samemu jakis inny zwrotny na przewodzie)
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 00:47   

Ludzie nie wypisujcie bzdur, aprawa pochyłości nie zastąpi szczelności układu zasilania :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 01:37   

nie pisze bzdur tylko to co juz sprawdzilo pare osob.. jezeli znasz sie na fizyce slyszales na pewno o naczyniach polaczonych wiec pochylosc ma tu duze znaczenie..
oczywiscie uklad powinien byc szczelny-masz racje-ale trzeba najpierw ja zdiagnozowac, nawet gdy nic nie cieknie a bombelki na 100% sa
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 01:55   

konradkar napisał/a:
trzeba najpierw ja zdiagnozowac, nawet gdy nic nie cieknie a bombelki na 100% sa


Dziękuję za przyznanie racji :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 02:26   

?????????
gdzie tu przyznanie racji, chyba ze sam ja sobie przyznajesz

a tak miedzy nami chyba nie miales jeszcze przyjemnosci z Lucasem-zapewniam Cie ze jak spotkaja Ciebie (a spotkaja na pewno) podobne nieprzyjemnosci tj. kapanie ropy, problemy z rozruchem, zaczniesz szukac sposobow kazdy aby uniknac serwisu.
Mozesz sie smiac ze stawiania samochodu na pochylosci ale to rzeczywiscie jest sposob-glupi ale jest
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 04:17   

konradkar napisał/a:
a tak miedzy nami chyba nie miales jeszcze przyjemnosci z Lucasem-

Zobacz kolego w podpis Jary'ego :mrgreen: :twisted:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,138 sekundy. Zapytań do SQL: 11