|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
cdi |
Autor |
Wiadomość |
rudy 6
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 53 Skąd: krakow
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 01:10 cdi
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczow. Nosze sie z zamiarem kupna MBc220cdi. Chcialbym wiedziec jak rozroznic wersje 102KM od 125KM. Dzisiaj ogladalem pierwszego(2000 rok 110tys) i sprzedawca powiedzial ze ma 115KM. Prosze o jakies info. |
|
|
|
|
silverhammer12
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 289 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 02:45 Re: cdi
|
|
|
rudy 6 napisał/a: | Witam wszystkich forumowiczow. Nosze sie z zamiarem kupna MBc220cdi. Chcialbym wiedziec jak rozroznic wersje 102KM od 125KM. Dzisiaj ogladalem pierwszego(2000 rok 110tys) i sprzedawca powiedzial ze ma 115KM. Prosze o jakies info. |
Ciekawe sam posiadam C200 T CDI Classic Selection rocznikowo 00' i jest to wersja 75 KW 102 KM pojemność ta sama co 220 CDI tylko w 200CDI jest obniżony moment obrotowy i KM ale i tak jak dla normalnego użytkownika to starcza
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 10:39
|
|
|
No właśnie problem w tym, że były różne wersje chipów, i z tego co ktoś pisał, to 200CDI jest od 102KM do 112, powyże jest 220CDI |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
rudy 6
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 53 Skąd: krakow
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 11:44
|
|
|
No wlasnie a to jest model c220 a nie c200 a z vin to nie wynika (WDB2021931F979640) znaczy moc. Ogolnie na co zwrocic uwage zanim pojade do aso? Czy to jest realny przebieg? |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 11:47
|
|
|
No jeśli ma 115KM, a 220CDI jest od 112KM, no to chyba się zgadza, prawda? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 11:58
|
|
|
jest to bardzo możliw przebieg z tego wzgledu ze paru formowiczow ma C-klassy przed liftem np z 95r. i maja przejechane po 80tys km. Jak byś pojechal do ASO to tobie sprawdza czy to jest orginalny przebieg.
Silniki CDI 200 i 220 różnily sie tak jak ktoś wspomnial chipem...
i to jest trudno wlasnie powiedziec. |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
DarekGA
270000km
Pomógł: 22 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 273 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 12:53
|
|
|
Chyba też różniły sie turbinami w c220CDi była odrobinę większa. |
_________________ C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
|
|
|
|
|
rudy 6
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 53 Skąd: krakow
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 14:38
|
|
|
Dzieki za info, narazie sie nie przypalam i porozgladam sie jeszcze. Dzisiaj widzialem na gieldzie rok starszego ale o 4tys. tanszego. A czy jest jakis program do diagnozy MB, cos jak vag-com dla vw (to by ulatwilo zakupy). Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 14:45
|
|
|
Jest, ale ten podaje jedynie błędy komputera silnika, absu, skrzyni itp. Żadnych typu przebieg czy coś. Było już na forum o tym. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
DarekGA
270000km
Pomógł: 22 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 273 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 15:29
|
|
|
Kiedy szukałem swojego samochodu zadawałem jedno z pytań - czy podjedziemy do serwisu na podpięcie do komputera i sprawdzenie samochodu? Zaznaczałem, że ja opłacam to sprawdzenie. I jak sądzicie jaka była w większości odpowidź? Oczywiście w 3 na 4 przypadkach była wymigująca. Kupiłem ten samochód, który mogłem sprawdzić. |
_________________ C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 20:42
|
|
|
Albo cofali liczniki i bali się, że na komputerze to wyjdzie (a nie wyjdzie), albo ukrywali brak poduszek... albo jedno i drugie |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
TomeQ
Dołączył: 29 Sie 2006 Posty: 137 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 21:15
|
|
|
Najlepiej gdyby był papier z ostatniego badania tech. z Niemiec.Tam będzie podany przebieg ,oraz przedłużenie na 2 lata stan -- b.dobry,lub na rok stan dobry.Pozdrawiam |
_________________ C220 CDI Esprit Champion |
|
|
|
|
rudy 6
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 53 Skąd: krakow
|
Wysłany: 5 Listopad 2007, 08:15
|
|
|
Prosze o jeszcze jedno info tzn. czym jest sterowany silnik w w202 2.5td 150km, kompem czy inaczej |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 5 Listopad 2007, 19:53
|
|
|
Tak, pompa wtryskowa jest sterowana elektronicznie... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
rudy 6
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 53 Skąd: krakow
|
Wysłany: 5 Listopad 2007, 22:38
|
|
|
To spoko wszystko do sprawdzenia w ogledzinach. Pozdrawiam
[ Dodano: 6 Listopad 2007, 22:37 ]
A jak sie ma sprawa przeplywomierza, turbiny, wtryskow czy to wszystko steruje komputer, i czy wystepuje w turbo zmienna geometria lopatek i co nia steruje. Z gory dziekuje za kazde info. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,121 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|