Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
odpowietrzenie układu paliwa CDI-jak?
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 1 Październik 2007, 21:54   odpowietrzenie układu paliwa CDI-jak?

Koledzy, niedawno wymieniałem olej i niechcący dotknąłem wężyków paliwowych przy pompach wysokociśnieniowych, oczywiście zaczęły się pocic a po kilku dniach waliło z nich że zapach ropki roznosił się po całym aucie, kupiłem nieszczęsne oringi, wymieniłem je, tyle że po wymianie jest OK z małym ale..., mianowicie auto zapala po jakiś 1,5 sek-2sek kręcenia rozrusznikiem, przy czym po nocy-rano pali lepiej. Domyślam się że układ paliwowy się zapowietrzył po wymianie oringów, ponieważ wcześniej zapalał prawie "z dotyku" i zawsze tak samo, nieważne po nocy czy zagrzany. Jeden z przewodów paliwowych ma trójnik i od niego odchodzi przewód zakończony jakimś plastikowym "ustrojstwem", sądzę że to jest do odpowietrzania, tylko jak to zrobi,., czy możecie mi doradzic jak odpowietrzyc układ paliwowy w moim aucie?

Pozdro.
 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 18 Listopad 2007, 00:02   

Hmm najlepiej jakbys wrzucił zdjęcie tego "ustrojstwa" sam wlasnie jestem po walce z oringami na ukladzie paliwowym w 200 CDI i z tego co wiem i co widze to mercedes troche przesadzil bo zamiast normalnych zaciskow nawymyslal jakies plastikowe koncoweczki i jak dla mnie to one za luzno siedza i wszystko opiera sie na jakosci gumy oringów, a co do odpowietrzania to u mnie nie ma takiej "dodatkowej" (zwerydikowane z mechanikiem) możliwości i po prostu kręcisz aż pompki zaciągna paliwo i powietrze zostanie wypchnięte, może posprawdzaj jak tam te oringi, może gdzieś jakiś nie siedzi idealnie. (Po założeniu warto chociaz leciutko te oringi wazeliną techniczną posmarować dla lepszego ich osadzenia)


Pozdrawiam
 
 
Gość

Wysłany: 30 Grudzień 2007, 10:47   cdi 2,2 99r.

:shock: witam mam poważny problem, ostatnio kapie paliwo w okolicy pompy wysokiego cisnienia i to na zimny silniku, przewody paliwowe niby oy, paliwo kapie na pasek klinowy
ostatnio dowiedziałem się że to wada pomp. postanowiłem kupic nową i co sie okazało dziś rano jadąc do pracy jest ta sama sytuacja, dalej kapie paliwo. słyszałem że jest to nie odosobniony przypadek. czy macie jakąś radę.Pozdrowienia

[ Dodano: 30 Grudzień 2007, 10:48 ]
mercedes cdi
 
 
uve 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 900
Skąd: wrocław
Wysłany: 30 Grudzień 2007, 12:41   

Hmm mi cieklo z listwy common rail, wystarczylo dokrecic te miedziane rurki ktore ida do wtryskiwaczy, poszukaj bo znalezc skad cieknie wcale nie jest tak latwo.
_________________
C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349
 
 
Szopen99 

Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 31
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 08:54   

bodek, witam kolego mam taki sam problem ale ja znalazłem wyciek leje się z pod tego dekielka przykręcanego na 4 s i mam proźbe czy możesz sprawdzic na tej pompie co wymontowałeś czy pod tym dekielkiem jest uszczelka
pozdrawiam
_________________
C 220 CDI Automat'98 Elegance
WDB2021931F788143
 
 
Gri 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 235
Skąd: Płock
Wysłany: 2 Czerwiec 2008, 21:51   

Witam.
Czy ktoś wie jak jest odpowietrzany zbiornik w CDI.
Czy oringi o ktorych mowa to te na koncowkach wezykow wchodzacych do obudowy filtra powitrza.

sorki mam klopot z klawiatura
_________________
W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 2 Czerwiec 2008, 22:39   

Gri napisał/a:
Czy ktoś wie jak jest odpowietrzany zbiornik w CDI.


Odpowietrznik jest przy zbiorniku, trzeba zajrzeć pod autko z prawej strony :idea:
Gri napisał/a:
Czy oringi o ktorych mowa to te na koncowkach wezykow


Dokładnie tak :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Grudzień 2013, 15:09   

Stary wątek, ale się dopiszę.
Wiem, że nie odpowietrza się układu paliwa w CDI, tylko likwiduje nieszczelności. Ale jak je znaleźć i co po kolei zrobić, by się w niepotrzebne koszty nie wpędzić.
Otóż przy rozruchu w wężyku dochodzącym do filtra jest powietrze i dopiero po uruchomieniu silnika spływa tam paliwo. Po zgaszeniu paliwo wraca i wężyk znów pusty.
Objawy przy obecnych temp. lekko dłuższe uruchamianie i w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu i ponownym naciśnięciu opóźniona reakcja.
Oringi wymienione wszystkie rok temu, ale miałem przypadek wysunięcia przewodu dochodzącego do pompy (co zauważył kolega tom1245 jak się kiedyś spotkaliśmy).
Od czego zacząć? Mam jeszcze 4 oringi i filtr paliwa do wymiany.

[ Dodano: 7 Grudzień 2013, 15:21 ]
Aha. Żadnych wycieków nie widać.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
yarroslav 
Jarek


Pomógł: 134 razy
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 523
Skąd: Drzewica
Wysłany: 7 Grudzień 2013, 18:31   

Ja założyłbym zaworek zwrotny, "jednokierunkowy".
_________________
Oba samce, oba kotne.

Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.

Gość rzuć okiem
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 00:47   

yarroslav napisał/a:
Ja założyłbym zaworek zwrotny, "jednokierunkowy".

który bedzie pienił paliwo i samochód bedzie dymił jak z szatańskiego kotła :twisted:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
yarroslav 
Jarek


Pomógł: 134 razy
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 523
Skąd: Drzewica
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 09:42   

tom1245 - tego nie wiedziałem. :P
_________________
Oba samce, oba kotne.

Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.

Gość rzuć okiem
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 10 Grudzień 2013, 00:55   

yarroslav napisał/a:
tom1245 - tego nie wiedziałem. :P

bo nie drutowałeś jeszcze CDI :mrgreen:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Grudzień 2013, 13:09   

Dobra.
Filtr zmieniony i 4 oringi 2 na przewodzie do filtra 1 na przewodzie z filtra i 1 na przewodzie przy pompie wstępnej.
Jest lepiej bo nie cofa się paliwo w całości, ale jeszcze w przewodzie dochodzącym do filtra po zgaszeniu silnika pojawia się bąbel powietrza.
Mam niestety do wymiany przewód odchodzący od filtra paliwa. Luźno siedzi i ma ułamane zaczepy na spinkę, więc jest prawdopodobieństwo, że tam puszcza.

Mechanik doradził by zmienić wszystkie bo te są od urodzenia i już mają prawo być luźne na wtyczkach. Tym bardziej, że to kiepski patent z tymi przewodami miękkimi w CDI.
Co radzicie wymieniać wszystkie czy po kolei?
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
yarroslav 
Jarek


Pomógł: 134 razy
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 523
Skąd: Drzewica
Wysłany: 10 Grudzień 2013, 15:17   

tom1245 napisał/a:
yarroslav napisał/a:
tom1245 - tego nie wiedziałem. :P

bo nie drutowałeś jeszcze CDI :mrgreen:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: drutowanie CDI :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A na czym to polega?
Ryje w ziemi :mrgreen:
_________________
Oba samce, oba kotne.

Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.

Gość rzuć okiem
 
 
frutii1992 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 424
Skąd: Białystok
Wysłany: 10 Grudzień 2013, 16:54   

badmojo, w cdi jest 8 czy 9 oringów, ojciec zmieniał, nie ja więc nie powiem Ci gdzie
_________________
om611 + gt22v
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,107 sekundy. Zapytań do SQL: 10