Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylny most.
Autor Wiadomość
papuga911 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 66
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 24 Sierpień 2013, 11:20   Tylny most.

Witam.
Wczoraj uszczelniłem wyciek z tylnego mostu, ciekło na tylnej pokrywie.
Olej Castrol Differential EPX 80W-90 , w ilości 1litr bo nie ma opakowań 1,1 litra cena 33zł.
/Mineralny olej przekładniowy klasy GL-5 przeznaczony do stosowania w przekładniach głównych, w tym hipoidalnych, oraz skrzyniach biegów, dla których producent zaleca stosowanie oleju o klasie GL-5. Zapewnia niską skłonność do pienienia, wysoką wytrzymałość, małe zużycie przekładni, wyśmienitą ochronę antykorozyjną, zmniejszenie głośności przekładni. Specyfikacja Mercedes Benz 235.0 (SAE90)/ to zerżnąłem ze specyfikacji oleju. Skrzynia numer 722422

Zabieramy się do roboty.
1. demontujemy ostatnią część wydechu /konieczne/,
2. spuszczamy olej z mostu, klucz imbusowy 14mm,
3. wyjmujemy wykładzinę z bagażnika i szukamy wtyczki od ABS ta po lewej odpinamy ją i wyrzucamy pod spód auta /konieczne/,
4. odkręcamy przednią poduszkę mostu klucz 17 nasadowy z przedłużą i grzechotką, między mostem a poduszką jest tam podkładka stożkowa i pod nią płaska, jak ucieknie wam nakrętka od góry to jest trochę zabawy, przy skręcaniu przytrzymałem ręką tą nakrętkę a jak już nie dawałem rady przytrzymać to ciągnąłem most w dół żeby nakrętka się nie kręciła /zastosować też przy odkręcaniu/,
5. kluczem nasadowym 19 odkręcamy tylne dwie poduszki trzeba zabezpieczyć czymś żeby most nie walnął nas w łeb, następnie opuszczamy ostrożnie go do oporu w dół, ja pomogłem sobie łapką do wyrywania gwoździ żeby odepchnąć most od wózka,
6. kluczem oczkowym 15 odkręcamy dwie śruby na samej górze po obu stronach odpowietrznika,
7. kluczem nasadowym 15 dla wygody z grzechotką odkręcamy pozostałe sześć śrub,
8. czyścimy obudowę i pokrywę dyferencjału, silikon trochę poczekać żeby przeschło i skręcamy w odwrotnej kolejności do demontażu.

Pozdrawiam i powodzenia.

pokrywa od środka.JPG
Plik ściągnięto 124 raz(y) 82,56 KB

pokrywa.JPG
Plik ściągnięto 198 raz(y) 85,91 KB

poduszki tylne.JPG
Plik ściągnięto 592 raz(y) 102,33 KB

poduszka przednia.JPG
Plik ściągnięto 123 raz(y) 66,01 KB

oś opiera się o wahacz.JPG
Plik ściągnięto 106 raz(y) 92,6 KB

dyferencjał (15).JPG
Plik ściągnięto 136 raz(y) 99,15 KB

dyferencjał.JPG
Plik ściągnięto 189 raz(y) 99,84 KB

czujnik ABS.JPG
Plik ściągnięto 232 raz(y) 100,5 KB

 
 
Alexander 
c 280 lpg

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Styczeń 2014, 12:19   

:P fachowo !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,116 sekundy. Zapytań do SQL: 11