Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:56 |
Silnik odpala i gasnie |
Autor |
Wiadomość |
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Marzec 2013, 17:43
|
|
|
Trochę za dużo potencjalnych przyczyn, więc bez diagnozy kompem dokonanej przez kumatego mechanika się raczej nie obędzie. Kumatego, bo trzeba ustalić genezę błędu, a nie tylko go skasować. A my se tu możemy co najwyżej pozgadywać.
Na początek wyczyszczenie przepustnicy (to możesz chyba we własnym zakresie zrobić), bo jak się autoadaptacja pokaszaniła przy pozbawieniu sterownika prądu w ten sposób, to na brudnej nie dojdzie do siebie. Może to coś pomoże.
Jeśli nie, to warto by było skasować ustawienia autoadaptacji, wtedy na czystej przepustnicy sterownik powinien poustawiać sobie wszystko po kilku uruchomieniach silnika. Spotkałem się z twierdzeniem, że PMS w pewnych sytuacjach wymaga adaptacji przepustnicy. Mi się wydaje, że nie potrzebuje, ale jeśli Twój mechanik będzie miał o tym pojęcie, to powinien wiedzieć czy potrzeba, czy nie i stosowne zabiegi ewentualnie przeprowadzić.
PS. nie musisz się teraz dopisywać z tym problemem do każdego wątku o przepustnicy, raz wystarczy |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
david77
Dołączył: 17 Sty 2012 Posty: 7 Skąd: Nowa Ruda
|
Wysłany: 9 Marzec 2013, 18:57
|
|
|
Dzięki za odpowiedź. Post mi się wkleił nie do tego działu, do którego chciałem i stąd jest podwójny. Wracając do mojego problemu, to byłem odpalić samochód i teraz wszystko normalnie pracuje, silnik trzyma obroty bez gazu, ale jednak i tak będę musiał pojechać i to zdiagnozować. |
_________________ C-Class C180 Elegance '94 |
|
|
|
|
Kosyl
C280 95r.
Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Luty 2015, 01:18
|
|
|
Panowie mam problem . Zatankowalem Pb98(zapalila sie juz rezerwa wiec dolalem) i do pelna gazu , pojechalem rano do pracy , normalnie do 60 stopni sie nagrzal i przelaczylem na gaz , po wyjsciu z pracy odpalilem gdyz chcialem go rozgrzac i wtedy zgasl , myslalem ze cos go przydusilo ale powtorzylo sie to 4 razy wiec przelaczylem na gaz , na sile udalo mi sie wkrecic go na 2000 obr/min i przelaczyc na gaz , po pewnym czasie postoju przed sklepem nie chcial juz wogole zapalic na beznynie , odpalal i odrazu gasl. Wie ktos co moglo sie stac . wczesniej wszystko bylo dobrze , nie szarpal ladnie pracowal na PB i LPG.
Mialem kiedys taki przypadek w golfie i tam byla winna benzyna ze stacji NO NAME , ale teraz tankowalem na orlenie i to Pb98.
C220 150 KM. |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15 Luty 2015, 09:03
|
|
|
Kosyl, Zapraszam do bagażnika do przekaźnika Pompy paliwa |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
Kosyl
C280 95r.
Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Luty 2015, 15:31
|
|
|
Dzieki za odpowiedz ale juz wiem co jest . Zacinaja sie szczotki pompy paliwa, gdy w nia postukalem wszystko dziala normalnie. Niestety nadszedl czas na wymiane :/ |
|
|
|
|
wallander
Dołączył: 21 Lut 2015 Posty: 7 Skąd: wawa
|
Wysłany: 23 Luty 2015, 22:35
|
|
|
Ja na podobne kłopoty polecam jakiś dobry regenerator, wiem że maja kontrowersyjne opinie, ale w moim przypadku faktycznie pomagają, zwłaszcza ceramizator |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
|
|
|
|
KubaV
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 311 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 8 Marzec 2015, 00:43
|
|
|
pozwolę się dopiąć do tematu. Od dzisiaj mam pewną zagwozdkę ale tylko raz w ciągu dnia a dokładnie po nocy kiedy silnik jest już max zimny. Przychodzę odpalam i silnik pracuje na 600-700 obrotów, dodam gazu to z oporem wchodzi, odrazu zgasiłem opdaliłem i jak ręką odjął chodzi ślicznie na ssaniu a póxniej opada i tak cały dzień sobie ładnie działa, niema żadnego problemu. Później stał przez 4 godziny na dworze i znów to samo. Pracował tak 5 sekund, zgasiłem odrazu opaliłem i wszystko elegancko. Jak zgasze drugi raz i odpale to też jest dobrze.. Jakieś sugestie?
Dzisiaj rano zrobiłem tak że najpierw dałem na zapłon, później na 0 i znowu na zapłon i dopiero odpaliłem i było okej. Tak jakby rano miał problem z zaciśnieniowaniem układu paliwowego. Później już jest okej.
Dodam, że temperatura silnika niema znaczenia bo wyjechałem tylko z garażu i znów zgasiłem i tak stał z 5 godzin i po odpaleniu było wszystko w normie.. |
_________________ Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau |
|
|
|
|
Intel
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2014 Posty: 52 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 15 Marzec 2015, 21:12
|
|
|
KubaV napisał/a: | pozwolę się dopiąć do tematu. Od dzisiaj mam pewną zagwozdkę ale tylko raz w ciągu dnia a dokładnie po nocy kiedy silnik jest już max zimny. Przychodzę odpalam i silnik pracuje na 600-700 obrotów, dodam gazu to z oporem wchodzi, odrazu zgasiłem opdaliłem i jak ręką odjął chodzi ślicznie na ssaniu a póxniej opada i tak cały dzień sobie ładnie działa, niema żadnego problemu. Później stał przez 4 godziny na dworze i znów to samo. Pracował tak 5 sekund, zgasiłem odrazu opaliłem i wszystko elegancko. Jak zgasze drugi raz i odpale to też jest dobrze.. Jakieś sugestie?
Dzisiaj rano zrobiłem tak że najpierw dałem na zapłon, później na 0 i znowu na zapłon i dopiero odpaliłem i było okej. Tak jakby rano miał problem z zaciśnieniowaniem układu paliwowego. Później już jest okej.
Dodam, że temperatura silnika niema znaczenia bo wyjechałem tylko z garażu i znów zgasiłem i tak stał z 5 godzin i po odpaleniu było wszystko w normie.. |
filtr paliwa ??? |
_________________ wdb2020181a349526 EX
WDB210*********-** |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11976 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
|