Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:56
Silnik odpala i gasnie
Autor Wiadomość
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Marzec 2013, 17:43   

Trochę za dużo potencjalnych przyczyn, więc bez diagnozy kompem dokonanej przez kumatego mechanika się raczej nie obędzie. Kumatego, bo trzeba ustalić genezę błędu, a nie tylko go skasować. A my se tu możemy co najwyżej pozgadywać.
Na początek wyczyszczenie przepustnicy (to możesz chyba we własnym zakresie zrobić), bo jak się autoadaptacja pokaszaniła przy pozbawieniu sterownika prądu w ten sposób, to na brudnej nie dojdzie do siebie. Może to coś pomoże.
Jeśli nie, to warto by było skasować ustawienia autoadaptacji, wtedy na czystej przepustnicy sterownik powinien poustawiać sobie wszystko po kilku uruchomieniach silnika. Spotkałem się z twierdzeniem, że PMS w pewnych sytuacjach wymaga adaptacji przepustnicy. Mi się wydaje, że nie potrzebuje, ale jeśli Twój mechanik będzie miał o tym pojęcie, to powinien wiedzieć czy potrzeba, czy nie i stosowne zabiegi ewentualnie przeprowadzić.

PS. nie musisz się teraz dopisywać z tym problemem do każdego wątku o przepustnicy, raz wystarczy :wink:
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
david77 

Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 7
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 9 Marzec 2013, 18:57   

Dzięki za odpowiedź. Post mi się wkleił nie do tego działu, do którego chciałem i stąd jest podwójny. ;) Wracając do mojego problemu, to byłem odpalić samochód i teraz wszystko normalnie pracuje, silnik trzyma obroty bez gazu, ale jednak i tak będę musiał pojechać i to zdiagnozować.
_________________
C-Class C180 Elegance '94
 
 
Kosyl 
C280 95r.

Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 141
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Luty 2015, 01:18   

Panowie mam problem . Zatankowalem Pb98(zapalila sie juz rezerwa wiec dolalem) i do pelna gazu , pojechalem rano do pracy , normalnie do 60 stopni sie nagrzal i przelaczylem na gaz , po wyjsciu z pracy odpalilem gdyz chcialem go rozgrzac i wtedy zgasl , myslalem ze cos go przydusilo ale powtorzylo sie to 4 razy wiec przelaczylem na gaz , na sile udalo mi sie wkrecic go na 2000 obr/min i przelaczyc na gaz , po pewnym czasie postoju przed sklepem nie chcial juz wogole zapalic na beznynie , odpalal i odrazu gasl. Wie ktos co moglo sie stac . wczesniej wszystko bylo dobrze , nie szarpal ladnie pracowal na PB i LPG.
Mialem kiedys taki przypadek w golfie i tam byla winna benzyna ze stacji NO NAME , ale teraz tankowalem na orlenie i to Pb98.

C220 150 KM.
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Luty 2015, 09:03   

Kosyl, Zapraszam do bagażnika do przekaźnika Pompy paliwa :?:
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Kosyl 
C280 95r.

Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 141
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Luty 2015, 15:31   

Dzieki za odpowiedz ale juz wiem co jest . Zacinaja sie szczotki pompy paliwa, gdy w nia postukalem wszystko dziala normalnie. Niestety nadszedl czas na wymiane :/
 
 
wallander 

Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 7
Skąd: wawa
Wysłany: 23 Luty 2015, 22:35   

Ja na podobne kłopoty polecam jakiś dobry regenerator, wiem że maja kontrowersyjne opinie, ale w moim przypadku faktycznie pomagają, zwłaszcza ceramizator :)
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 23 Luty 2015, 22:45   

wallander, ile dostajesz za reklamowanie tego ceramizatora :?:
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
KubaV 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 311
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 8 Marzec 2015, 00:43   

pozwolę się dopiąć do tematu. Od dzisiaj mam pewną zagwozdkę ale tylko raz w ciągu dnia a dokładnie po nocy kiedy silnik jest już max zimny. Przychodzę odpalam i silnik pracuje na 600-700 obrotów, dodam gazu to z oporem wchodzi, odrazu zgasiłem opdaliłem i jak ręką odjął chodzi ślicznie na ssaniu a póxniej opada i tak cały dzień sobie ładnie działa, niema żadnego problemu. Później stał przez 4 godziny na dworze i znów to samo. Pracował tak 5 sekund, zgasiłem odrazu opaliłem i wszystko elegancko. Jak zgasze drugi raz i odpale to też jest dobrze.. Jakieś sugestie?

Dzisiaj rano zrobiłem tak że najpierw dałem na zapłon, później na 0 i znowu na zapłon i dopiero odpaliłem i było okej. Tak jakby rano miał problem z zaciśnieniowaniem układu paliwowego. Później już jest okej.
Dodam, że temperatura silnika niema znaczenia bo wyjechałem tylko z garażu i znów zgasiłem i tak stał z 5 godzin i po odpaleniu było wszystko w normie..
_________________
Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau
 
 
Intel 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2014
Posty: 52
Skąd: Tarnów
Wysłany: 15 Marzec 2015, 21:12   

KubaV napisał/a:
pozwolę się dopiąć do tematu. Od dzisiaj mam pewną zagwozdkę ale tylko raz w ciągu dnia a dokładnie po nocy kiedy silnik jest już max zimny. Przychodzę odpalam i silnik pracuje na 600-700 obrotów, dodam gazu to z oporem wchodzi, odrazu zgasiłem opdaliłem i jak ręką odjął chodzi ślicznie na ssaniu a póxniej opada i tak cały dzień sobie ładnie działa, niema żadnego problemu. Później stał przez 4 godziny na dworze i znów to samo. Pracował tak 5 sekund, zgasiłem odrazu opaliłem i wszystko elegancko. Jak zgasze drugi raz i odpale to też jest dobrze.. Jakieś sugestie?

Dzisiaj rano zrobiłem tak że najpierw dałem na zapłon, później na 0 i znowu na zapłon i dopiero odpaliłem i było okej. Tak jakby rano miał problem z zaciśnieniowaniem układu paliwowego. Później już jest okej.
Dodam, że temperatura silnika niema znaczenia bo wyjechałem tylko z garażu i znów zgasiłem i tak stał z 5 godzin i po odpaleniu było wszystko w normie..


filtr paliwa ???
_________________
wdb2020181a349526 EX

WDB210*********-**
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 16 Marzec 2015, 11:40   

Sprawdz cisnienie paliwa na listwie

[ Dodano: 16 Marzec 2015, 10:41 ]
A pompkę paliwa słychać?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,137 sekundy. Zapytań do SQL: 10