Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Pali 20 litrów na 80 kilometrów! Co jest grane?
Autor Wiadomość
VTR 
///AMG

Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Zach-Pom
  Wysłany: 27 Maj 2015, 16:45   Pali 20 litrów na 80 kilometrów! Co jest grane?

Witam,

jestem nowym właścicielem MB w 2.8 pb + lpg. Po dwóch dniach użytkowania stwierdziłem, że pali zbyt dużo. Jest to obliczone prostoliniowo. Dwa razy zalałem mu po 20 litrów i w trybie mieszanym przejechałem 60km a w trasie 80km. Porażka. Byłem już u dwóch gazowników i nie wiem czy nie chcą mnie wydymać na kasę bo obaj chcą tylko wymienić wtryskiwacze, filtry i przewody. Koszt 500zł. Myślałem, że skończy się na regulacji.

Ogólnie powinien palić z 14 litrów. Czy wymiana wtryskiwaczy zmniejszy to spalanie i czy przede wszystkim to jest przyczyną wysokiego spalania? Nie chciałbym wyłożyć 500 zł a spalanie pozostanie bez zmian.
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 27 Maj 2015, 17:01   

hmm .. a podpinałeś pod kompa? Może sonda ?

A na benzynie jakie masz spalanie? Może faktycznie już wtryskiwacze poleciały :)
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
magicwojtek 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 462
Skąd: znikąd
Wysłany: 27 Maj 2015, 17:44   

może silnik też nie domaga? jaka instalacja? podpinali Ci od kompa? nie muli auto? wchodzi bez problemowo na obroty?
_________________
W210 2.0 186 km 1997

WDB2100451A577890
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 27 Maj 2015, 17:49   

Wypadałoby sprawdzic najpierw benzynę ile pali i wtedy będzie wiadomo. Bo tak to nie wiadomo czy instalacja szwankuje czy problem leży gdzieś indziej.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
VTR 
///AMG

Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Zach-Pom
Wysłany: 27 Maj 2015, 18:59   

Na benzynie i gazie chodzi ok, nie dymi, nie ksztusi się i ładnie się zbiera. Przesiadłem się z C180 na 2.8 więc różnica i tak jest kolosalna.

Staram się być człowiekiem oszczędnym i zanim wydam jakieś pieniądze sprawdzam wszystkie inne aspekty.
Jeżeli więc chodzi o podłączenie do komputera to nikt tego nie zrobił gdyż na słuch szło sprawdzić podobno te wtryskiwacze gdyż faktyczne jest taki elektryczny stukot z nich. Pod maską nie czuć gazu, silnik ogólnie pracuje równo ale gdy stoję rano na gazie to tłumik, nie silnik pyrka a nie chodzi równomiernie. Tak jakby pluł. Nie kopci, ciśnienie i płyny robiłem na wejściu. Hamulce też ok, jak na tak ciężkiego potwora łatwo jest go pchnąć i łatwo też się toczy.

@edit: Przejrzałem papiery od gazu. Robiony był 100 tysięcy temu w 2008 roku. Firma która go zakładała to sieciówka - ELPIGAZ. Danych instalacji niestety nie posiadam ale wiem, że nie jest to STAG czy BRC. Coś innego IV generacji.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 27 Maj 2015, 19:07   

VTR napisał/a:
Na benzynie i gazie chodzi ok, nie dymi, nie ksztusi się i ładnie się zbiera.

Ale chodzi o to ile spala benzyny. W koncu gaz bierzez sygnały z normalnych czujników w silniku. Jak którys będzie błedne dane (komputer Ci nie pomoże) pokazywał to benzyny tez będzie chlapał.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
VTR 
///AMG

Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Zach-Pom
Wysłany: 27 Maj 2015, 19:13   

No to jutro pośmigam na benzie i powiem co i jak.
 
 
bartek22jj 

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 421
Skąd: Augustów
Wysłany: 27 Maj 2015, 20:55   

VTR, weź zatankuj do pełna gazu, a nie pierdzisz po 20l, zrób sobie trase ok 100km przy normalnej jeździe ok 100km/h i wtedy zatankuj do pełna i powiedz ile spalił ;)
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Maj 2015, 07:36   

VTR, po pierwsze - gratuluję zakupu i już wiem, dlaczego był taki tani :P
Po drugie - kiedy kable i świece byly tam zmieniane? W jakim stanie filtr powietrza?
Może wrzuć, jak to wygląda pukładane pod maską?
ELPIGAZ - dwa razy miałęm z tym styczność i niestety dwa razy instalacja wyleciała z auta... 100 tys. mówisz, to instalka ma ile - z 7-8 lat?
Masz jakieś papiery czy reduktor był regenerowany?
Moim zdaniem, instalacja do spokojnego przepatrzenia przez kogoś, kto ma o tym pojęcie ;)
Oczywiście, sprawdź tak jak pisali wyżej jak samochód na PB się zachowuje ;)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
VTR 
///AMG

Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Zach-Pom
Wysłany: 29 Maj 2015, 07:47   

Panowie chyba ustaliłem usterkę. Jest to dość dziwne. Lałem teraz mu gazu do pełna na Orlenie i po odłączeniu węża słyszałem syczenie, dokładnie takie jakby ulatniał się gaz. Wlazłem więc pod auto i zacząłem macać przewód wychodzący z baku (bo jest w miejscu koła zapasowego) i faktycznie jak wkładałem paluchy w otwór to udawało mi się zahamować to syczenie. Po drugie pod autem śmierdzi gazem. Myślcie, że może się ulatniać i dlatego tak spala?
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Maj 2015, 07:53   

VTR, może ;) I raczej starałbym się tym szybko zająć, ale z tego co mówisz, to jest to nieszczelność od wlewu do butli. Nie od butli do wtrysków.
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
bartek22jj 

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 421
Skąd: Augustów
Wysłany: 1 Czerwiec 2015, 11:41   

VTR, najlepiej jedz do gazownika i niech zrobi usterke ;)
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 1 Czerwiec 2015, 17:13   

Czyli jedziesz do gazownika i sprawdzasz szczelność instalki. Chyba, że chcesz fruwać :mrgreen:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,128 sekundy. Zapytań do SQL: 9