Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
swiece zaplonowe do lpg
Autor Wiadomość
K2_Costa 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 131
Skąd: Dukla
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 11:16   

i problem jednak nie znikł...

po wymianie świec, powiedzmy, że pewne rzeczy w skali 100 zmniejszyły się na 90, czyli niewiele.
ale po zmianie świec z F8KTCR na Beru 14 f-8 du4 spalanie wzrosło o 30-35% - czy to możliwe?

nic innego w międzyczasie nie było robione. dosłownie nic... :/
_________________
Kiedyś W123 240D teraz W202 C180T :)
 
 
 
muczacz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 79
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 12:59   

witam
a tak w ogóle to napisz jakie masz problemy bo wcześniej w postach nie znalazłem (chyba że przeoczyłem)

[ Dodano: 24 Kwiecień 2014, 13:00 ]
spalanie o 30% nie możliwe
_________________
W202 C-180 2000r automat gaz stag300plus
 
 
K2_Costa 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 131
Skąd: Dukla
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 21:23   

problem mam z falowaniem obrotów, ale nie doszukałem się takiego samego falowania u innych użytkowników...

po odpaleniu na zimno pracuje powiedzmy równo w prawidłowym zakresie, wahania są minimalne ale wyczuwalne - siedząc w samochodzie - wie się, że coś nie gra tak jak powinno. najgorzej jest podczas jazdy - nie mam żadnych dziwnych skoków jak to w wielu wypadkach bywało. u mnie problem jest po wysprzęgleniu przy prędkości ok.90-100km/h zazwyczaj jak jadę z jakiejś górki w dół - wtedy obroty potrafią spaść tak nisko, że silnik gaśnie, zazwyczaj jednak - falują 300-1400-400-1200-500-1000 itd. aż się unormują.

od powiedzmy miesiąca jeżdżę na gazie, spalanie wzrosło na gazie, musiałbym teraz sprawdzić benzynę.
partactwo gazu wykluczam, zrobił to fachowo, gdzieś nawet wrzucałem fotę jak to ogarnął pod maską:
http://www.w202.pl/viewto...=5322&start=195

takie szukanie po omacku i w ciemnościach jest masakryczne, jak coś stuka w zawieszeniu to łatwiej to zlokalizować :lol:


i co jeszcze mi się przypomniało - jadąc pod górkę, tak nim delikatnie telepie i wtedy zaczyna mocy brakować, ale tylko pod górkę. na prostej jest ok.
_________________
Kiedyś W123 240D teraz W202 C180T :)
 
 
 
muczacz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 79
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 25 Kwiecień 2014, 08:04   

gaz nie ma tu nic wspólnego
podłącz do carsofta zobacz jakie błędy Ci wyskoczą ,na oko nic nie wskóramy, to falowanie masz od samego początku czy stało się nagle?
Podczas jazdy czujesz że samochód sam przyspiesza jak jedziesz czy dzieje się to tylko po zdjęciu nogi z pedału gazu i na luzie,jak podniesiesz lekko obroty na luzie tak do 1500 też faluje?
możesz jeszcze odłączyć akku na 20 minut i zaprogramować na nowo komputer benzynowy,
jak masz możliwość podmień przepływomierz
sprawdź jeszcze czy ni łapie lewego powietrza popsikaj naokoło przepustnicy plakiem jak obroty się zmienią to łapie
_________________
W202 C-180 2000r automat gaz stag300plus
 
 
hubertes12 
KaktuSS

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 55
Skąd: Lubuskie/ZG
Wysłany: 17 Grudzień 2014, 12:35   

Panowie problem !
Mam aktualnie w Mietku świece BOSCH-a 1-elektrodowe. Według vin-u nr silnika to 111.921 a do niego są niby 3-elektrodowe, co zrobić/kupić :?: :?
_________________
Gość sprawdź --> http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21952
C180 W202 Classic '97

VIN: WBD2020181A486887
LPG: Stag 4
 
 
supi 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Grudzień 2014, 12:41   

hubertes12, ja zawsze daję NGK.... nawet takie typowe bez ukierunkowania na LPG ( choć mam instalację ). Nigdy się nie zawiodłem. http://www.ngk.de/nc/pl/w.../BKUR5ET/13552/
Ja w chwili obecnej mam komplet z linii V-line i nie ma problemów.
_________________
Chwilowo brak MB :/
 
 
hubertes12 
KaktuSS

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 55
Skąd: Lubuskie/ZG
Wysłany: 17 Grudzień 2014, 12:46   

Ja też będę wsadzał NGK ale nie wiem czy 1 czy 3 elektrodowe ... według katalogu ngk 3 a obecnie są założone 1 ...
_________________
Gość sprawdź --> http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21952
C180 W202 Classic '97

VIN: WBD2020181A486887
LPG: Stag 4
 
 
supi 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Grudzień 2014, 13:02   

hubertes12, ja bym wsadził takie jak fabrycznie wychodzą. Choć jedne i drugie są oki. wybierz sam, bo które nie kupisz, to będziesz zadowolony. Jestem przekonany. Wg. ich katalogu obie nadają się do silnika.
_________________
Chwilowo brak MB :/
 
 
muczacz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 79
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 17 Grudzień 2014, 13:26   

od 10kkm mam takie NGK BKUR5ET 3 elektrody za 60zł komplet i jest Ok
_________________
W202 C-180 2000r automat gaz stag300plus
 
 
mlody_lukas

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 329
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 25 Wrzesień 2015, 18:54   

Witajcie, chciałem spytc czy wkladal ktoś z was do MB C180 po lifcie świece NGK V-line 17?? Które były zalecane do silników przedliftingowych. Normalnie powinny być V-line 29. Pytam ponieważ zastanawiam się czy lepiej silnik nie bedzie pracował na jedno elektrodowych z LPG
_________________
Super MB C180 z 1997r wersja esprit (juz po lifcie)
VIN WDB2020181A568543
 
 
hubertes12 
KaktuSS

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 55
Skąd: Lubuskie/ZG
Wysłany: 28 Wrzesień 2015, 19:03   

Ja wsadzałem v line do lpg i śmiga super.
_________________
Gość sprawdź --> http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21952
C180 W202 Classic '97

VIN: WBD2020181A486887
LPG: Stag 4
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 07:36   

mlody_lukas, ja też jeździłem na V-line, teraz śmigam na ori z ASO i nie widzę różnicy :)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
hubertes12 
KaktuSS

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 55
Skąd: Lubuskie/ZG
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 08:08   

Skoro koledzy mowia, że 3 elektrodowe smigaja super to nie kłamią :) mi mechanik (dziadek) powiedzial, że do gazu lepiej 1-no elektrodowe tak też zrobiłem i nie żałuje :)
_________________
Gość sprawdź --> http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21952
C180 W202 Classic '97

VIN: WBD2020181A486887
LPG: Stag 4
 
 
mlody_lukas

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 329
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 13:48   

Hubertes12 a jakie te jednoelektrodowe wkladales?? Vline -17 z NGK?? Czy innej firmy??
Cytat:
_________________
Super MB C180 z 1997r wersja esprit (juz po lifcie)
VIN WDB2020181A568543
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 13 Lipiec 2017, 22:00   

Tak zapytam Koledzy, czy jest sens, czy jest warto zakładać świece żarowe BOSCH Duraterm GLP006, numer katalogowy 0 250 201 041 - 4FS
007133 do MB z LPG?.

Pomoże to w czymś, żywotności świec, w szybszym uruchomieniu MB lub w czymś innym?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,175 sekundy. Zapytań do SQL: 9