Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana uszczelki podstawy filtra m104 c280
Autor Wiadomość
cak87 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 278
Skąd: Łapy/k. Białegostoku
Wysłany: 22 Grudzień 2015, 15:10   wymiana uszczelki podstawy filtra m104 c280

Witam. z racji tego, że grzebałem się trochę przy aucie brata postanowiłem podzielić się z Wami jak wygląda zmiana uszczelki pod podstawa filtra w silniku 2.8 193 MK M104. mechanicy nie chętnie chcieli to robić a wiec zrobiłem to sam, a z reszta nie ufam mechanikom bo wiele razy się przejechałem, rezultatem była zatarta skrzynia biegów w której nie było oleju, a mechanik sprawdzał i mówił ze jest stan pfff. Ale dobra ruszamy.

potrzebny jest kanał albo podnośnik, ponieważ trzeba odkręcić rozrusznik. Ale zaczynamy od góry, ODŁĄCZ AKUMULATOR

Na początek zdejmujemy dolot powietrza, w tym przypadku demontujemy gaz. później rozpinamy wtyczki od wtrysków itp. najlepiej opisać wtyczki na taśmie papierowej i przykleić. Następnie odkręcamy listwę wtryskowa jest przykręcona na 5 imbusów nr 6, żeby odkręcić ostatniego imbus należny odkręcić gore filtra oleju bo nie dojdziecie z kluczem. dobrze mieć rożne imbusy tzn, na tereszczotke i zwykle krotki i długie. Gdy odkręcimy listwę wtryskową trzeba się z nią trochę poszarpać ale wyjdzie. Ja nie odkręcałem kabli zasilających paliwem, Odwinelem ja na bok. Następnie odrzucamy kolektor dolotowy od str silnika imbusy łatwo dostępne. później demontujemy zbiornik płynu do spryskiwaczy i odkręcamy obejmy (jest troche zabawy) :) Powinno wyglądać to mniej więcej tak:

Dobieramy się do naszej podstawy filtra, są tam 4 imbusy tez chyba nr 6, dwa pierwsze idą łatwo tereszczotka ale te przy ścianie grodziowej to już trzeba rozpiąć węze te od nagrzewnicy, należny wcześniej spuścić płyn z chłodnicy. Do ostatniej śruby należny odkręcić rozrusznik za pomocą klucza oczkowego nr 17 o długości ok 13 cm. ja musiałem ciąć klucz. Rozrusznik odsuwamy żeby mieć widok i odkręcamy podstawę filtra fajkowym imbusem ale tez skróconym.




tak wygląda filtr umyty, gotowy do montażu. należny pamiętać ze trzeba dokładnie wszystko wymyć przed przyklejeniem nowej uszczelki. ja stosowałem dodatkowo specjalny sylikon. Uszczelka kosztowała 19 zł :)
Teraz wystarczy wszystko skręcić w odwrotnej kolejności. Powodzenia
_________________
C180 Esprit 94 Ex
C280 Sport 94 WDB2020281A003401
Suzuki GSF 600 N Bandit 00
Yamaha yzf-R6 00
i Romet Ogar 205 88 :)
nawet porządne zapalniczki są na benzynę.
 
 
Kosyl 
C280 95r.

Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 141
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Grudzień 2017, 17:16   

Witam , odswierze troche , szukam takiej uszczelki do m104 . Ma ktos moze nr katalogowy? . Znalazlem cos podobnego ksztaltem ale nie do m104.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 10