Problem: 250 Turbo Diesel - przerywa na wolnych obrotach |
Autor |
Wiadomość |
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 18 Maj 2011, 15:13
|
|
|
Są pod kolektorem ssącym, do ich wymiany konieczny jest demontaż kolektora. Operacja dosyć prosta. Nr oringu na rysunku 8, nr części A6041410160 , ilość szt. 10.
[ Dodano: 18 Maj 2011, 15:21 ]
Ooo Gomezio jesteś szybszy od biegunki |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
Ostatnio zmieniony przez Pioterek 14 Styczeń 2012, 15:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tomlee74
Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 59 Skąd: slask
|
Wysłany: 19 Maj 2011, 17:55
|
|
|
No teraz juz wiem gdzie co im jak jest tylko troche roboty z tego co widze ale powinienem sobie poradzic .tylko pytanie czy to pomoze bo cieknie tak dosc mocno.obawiam sie czy to nie turbo poszlo?chodz autko zapierdziela niemozliwie:)pozdro.
___________________
250td 97 elegance |
|
|
|
|
manifest6
Dołączył: 14 Lut 2013 Posty: 17 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 5 Marzec 2013, 05:06
|
|
|
Chcąc, nie chcąc muszę się podpiąć pod temat. Posiadam 2.5td 96rok. I podobne problemy. Mianowicie po rozgrzaniu sie auta do nominalnych 80 stopni, zaczyna przerywac na wolnych obrotach. I to tez nie zawsze. Zauwazylem ze po rozgrzaniu schodząc z obrotow robi to znacznie wolniej w okolcy 1tys/obr w tym momencie rowniez zaczyna mocniej trzesc budą trwa to 1/2 sek po czy schodzi (bardzo powoli) do 700obr/min. Czy ktos wie co dokladnie to moze byc?
Kolejny problem to odpalanie auta na zimnym silniku. Odpala od strzala, problem w tym ze przez pare chwil (zaleznie od temperatury im nizsza tym gorzej) trzesie buda oraz dymi na bialo(faluja obroty) trwa to mniej wiecej przy obecnych temp jakies 7/10sek. potem wszystko jest ok. Jak próbuje jechac to skacze auto? (2 dni temu wymieniony filtr. nic nie pomoglo) Mozliwe ze przepalona ktoraś swieca wplywa na takie objawy (odpala od strzala, na cieplym minimalnie gorzej) Pozdrawiam |
_________________ 2.5tTD |
|
|
|
|
Flavan
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2015 Posty: 13 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 Marzec 2015, 23:42
|
|
|
manifest6 napisał/a: | Chcąc, nie chcąc muszę się podpiąć pod temat. Posiadam 2.5td 96rok. I podobne problemy. Mianowicie po rozgrzaniu sie auta do nominalnych 80 stopni, zaczyna przerywac na wolnych obrotach. I to tez nie zawsze. Zauwazylem ze po rozgrzaniu schodząc z obrotow robi to znacznie wolniej w okolcy 1tys/obr w tym momencie rowniez zaczyna mocniej trzesc budą trwa to 1/2 sek po czy schodzi (bardzo powoli) do 700obr/min. Czy ktos wie co dokladnie to moze byc? |
Pozwole sobie podpiąć sie pod pytanie kolegi.. Identyczne objawy pojawiają się u mnie po rozgrzaniu silnika. W czym tkwi problem ? Pozdrawiam
Nikt nie wpadł na pomysł co to może być ?
[ Dodano: 14 Maj 2015, 01:21 ]
Zauwazylem Panowie dziwna rzecz. Otoz obroty uspokoily sie za sprawa odlaczonego jednego kabelka od glosnika ! I badz tu madry o co chodzi ?? Prosze o podpowiedz, pozdrawiam! |
_________________ W202 2.5TD kombi sport
W201 2.0D |
|
|
|
|
cracof
Tomek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 438 Skąd: kraków
|
Wysłany: 26 Maj 2016, 10:30
|
|
|
Mam te same objawy u siebie. Na silniku rozgrzanym > 80 stopni od 1k rpm w dół schodzi bardzo wolno i szarpie silnikiem. |
_________________ W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
|
|
|
|
|
|