Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
12 Styczeń 2012, 08:45
Wszystko o C200 / C230 Kompresor
Autor Wiadomość
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Sierpień 2016, 07:44   

Mihau_em, obstawiam, że tak... skoro są błędy trzeba spróbować je usunąć.
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
M@NIO

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2015
Posty: 47
Skąd: Kowal
Wysłany: 24 Sierpień 2016, 14:34   

Panowie czy zna ktoś wymiary katalizatora do W202 C200 Kompressor 192KM?
Jakieś zdjęcie poglądowe jak wygląda.
Z jakiego auta można dopasować?
 
 
Mihau_em 

Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 13
Skąd: Zabrze
Wysłany: 25 Sierpień 2016, 10:02   

Panowie i Panie!
Podczas diagnostyki wyskoczył blad czujnika temperatury cieczy chlodzacej i temperatury zasysanego powietrza. Ten drugi znalazlem i czekam na nowy ale pytanie dotyczy sie tego od cieczy czy to ten co jest pod tym plastikowym deklem? Jak odepne wtyczke to wskaznik opada w dół wiec mysle ze jest sprawny. Moze jest jakiś inny ? Dodatkowy ?

Jeszcze jedno pytanie. Blad bądź brak komunikacji z can oznacza zepsuty komputer ten pod zbiorniczkiem czy mam zabierac sie za naprawe wiązki?
_________________
MB W202 C200 kompressor kombi 1998r
Vin: WDB2020821F747372
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 4 Wrzesień 2016, 09:46   

Panowie po wycięciu katów i przeniesieniu przepływki bliżej przepustnicy samochód dostał kopa ale zdarza mu się zdławić jak ostro ruszam pomiędzy 3-4tyś obrotów. Są na to jakieś rady ? Czyżby regulator ciśnienia na listwie nie wydalał ?
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 4 Wrzesień 2016, 22:41   

adamd napisał/a:
po wycięciu katów
Swój chłop!

A może przepływomierz nie domaga po takiej operacji ? :)
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
Gibson 

Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 51
Skąd: Mielec
Wysłany: 23 Wrzesień 2016, 19:05   

Panowie, może podpowiecie gdzie szukać przyczyny strzelania przy rozruchu w kolektor ssący, nie zawsze głównie jak postoi dłużej nieodpalany(dwie, trzy godziny +) sprawdzałem łańcuch ostatnio wałki ładnie ustawiały się względem siebie dało sie zblokować po dociągnięciu łańcucha około 27 stopni na wal, po zblokowaniu wydechowego wałka około 33 stopnie po gmp, czyli w normie jeszcze powiedzmy. Zauważyłem dziwny objaw przy kręceniu wałem "ręką" w pewnym momencie silnik cofał samoczynnie jakby kompresja go wypychała w dół przed gmp. Ktoś coś podpowie? silnik 2.0 k 132kw przebieg kto to wie. Głowica robiona 2 lata temu coś takiego pęknięte były wtedy 2 sprężyny zaworowe wymienione na nowe org oczywiście. Kompresje na cylindrach trzyma równo 11.5. Niech ktoś coś podpowie bo już opadam z sił :evil:
_________________
W202 C200k Classic '96 + LPG. Przed liftem
WDB2020251F411159
GT2871
FMIC 550x140x65mm
Ecumaster Det 3
 
 
Piotr Sobczyńsk 
frost

Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 6
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 22 Październik 2016, 10:47   

Witam wszystkich. Kupiłem w202 z silnikiem 2.0 kompresor 180KM . No I jest do wymiany silnik bo padła uszczelka pod głowicą i tuleje nie są w dobrym stanie. Oczywiście wiedziałem o tym przy zakupie. No I pytanie brzmi czy muszę szukać silnika 2.0 bez zmiennych faz bo mój ich nie ma, czy mogę wstawić np. 2.3 kompresor z CLK ze zmiennymi fazami i po prostu nie podłączać regulatora faz rozrządu lub włożyć wałki rozrządu ze starego silnika?

[ Dodano: 23 Październik 2016, 10:00 ]
A może ktoś posiada wałki rozrządu od CLK albo dane wysokości krzywek i średnicę czopów?

[ Dodano: 5 Listopad 2016, 09:10 ]
Silnik włożony i wszystko działa.
 
 
emil82 

Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Luty 2017, 22:01   

Witam,
Mam pytanie dot. silnika w aucie mojej żony. Pacjent to SLK R170 2.0 Kompresor 168KM, ostatnio zapaliła się kontrolka check engine. Początkowo było kilka błędów, po usunięciu i przejechaniu 2k km dwa te same wyskoczyły ponowinie P036-wdmuchiwanie powietrza wtórnego, P2039-siłownik klapy powietrza obwodowego.

Przepływka zmieniana w ASO w DE w grudniu 2014 (nie pytajcie ile mnie skasowali....)

Auto wpada w tryb awaryjny i jest lekko zamulone. Po wykasowaniu błędów wszystko wraca do normy.

Koleś w warsztacie powiedział, że to kasowanie to tylko takie doraźne, ale trzeba zajrzeć do dolotu i zobaczyć co jest grane, moźe być pierdoła do wymiany a moze być coś grubeszgo. Wstępna przyczyna wywalania błędu to zacinająca się klapa w dolocie. Czy ktoś z was miał podobny problem? Auto do tej pory serwisowane w ASO MB na terenie Niemiec, żadnych tego typu problemów przez ost 6 lat użytkowania. Ew czy ma ktoś z was do polecenia dobry warsztat do MB na terenie Warszawy?

Pozdro!
_________________
MB W202 C-Klasse 200D 1994r.
WDB2021201A071308
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 6 Luty 2017, 22:17   

emil82, Jak juz
to Kolega Noc
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
bart1527 

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 451
Skąd: warszawa
Wysłany: 7 Luty 2017, 10:32   

emil82 napisał/a:
Mam pytanie dot. silnika w aucie mojej żony. Pacjent to SLK R170 2.0 Kompresor 168KM, ostatnio zapaliła się kontrolka check engine. Początkowo było kilka błędów, po usunięciu i przejechaniu 2k km dwa te same wyskoczyły ponowinie P036-wdmuchiwanie powietrza wtórnego, P2039-siłownik klapy powietrza obwodowego.
- to prawdopodobnie przepustnica kompressora (ta przy filtrze powietrza) - częsta przypadłość w tych silnikach.
_________________
W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86
 
 
emil82 

Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Luty 2017, 13:32   

bart1527 napisał/a:
emil82 napisał/a:
Mam pytanie dot. silnika w aucie mojej żony. Pacjent to SLK R170 2.0 Kompresor 168KM, ostatnio zapaliła się kontrolka check engine. Początkowo było kilka błędów, po usunięciu i przejechaniu 2k km dwa te same wyskoczyły ponowinie P036-wdmuchiwanie powietrza wtórnego, P2039-siłownik klapy powietrza obwodowego.
- to prawdopodobnie przepustnica kompressora (ta przy filtrze powietrza) - częsta przypadłość w tych silnikach.


bart1527 dzięki za info. A czy to jest skomplikowane jezeli chodzi o wymianę? Jakie są ceny tej przepustnicy?

Pozdro!
_________________
MB W202 C-Klasse 200D 1994r.
WDB2021201A071308
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 7 Luty 2017, 17:46   

emil82 napisał/a:
bart1527 napisał/a:
emil82 napisał/a:
Mam pytanie dot. silnika w aucie mojej żony. Pacjent to SLK R170 2.0 Kompresor 168KM, ostatnio zapaliła się kontrolka check engine. Początkowo było kilka błędów, po usunięciu i przejechaniu 2k km dwa te same wyskoczyły ponowinie P036-wdmuchiwanie powietrza wtórnego, P2039-siłownik klapy powietrza obwodowego.
- to prawdopodobnie przepustnica kompressora (ta przy filtrze powietrza) - częsta przypadłość w tych silnikach.


bart1527 dzięki za info. A czy to jest skomplikowane jezeli chodzi o wymianę? Jakie są ceny tej przepustnicy?

Pozdro!

Używki chodzą od ok 50zł, nowa ASO z tego co wiem z innego forum to grubo ponad 2k.
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 8 Luty 2017, 07:06   

emil82, to zapewne błąd właśnie tej przepustnicy przy kompressorze. Kasowanie błędu to nie wszystko. Można zrobić kalibrację przepustnic, można nimi zasterować i wtedy zobaczyć czy jest ok. Ale takie rzeczy tylko przez oryginalne SD.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
bart1527 

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 451
Skąd: warszawa
Wysłany: 8 Luty 2017, 09:36   

emil82 napisał/a:
A czy to jest skomplikowane jezeli chodzi o wymianę? Jakie są ceny tej przepustnicy?
- tak jak kolega wyżej napisał od 50 zł w górę na alle..
Najlepiej szukać "jak najmłodszej", jest na niej wydrukowana data produkcji (szansa że dłużej pochodzi) nr A111 098 01 09 oraz zamiennie A111 098 00 50 - te są nowsze ale też droższe od 250 zł
Wymiana 10-15 min.
_________________
W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 8 Luty 2017, 17:13   

perzu126 napisał/a:
emil82, to zapewne błąd właśnie tej przepustnicy przy kompressorze. Kasowanie błędu to nie wszystko. Można zrobić kalibrację przepustnic, można nimi zasterować i wtedy zobaczyć czy jest ok. Ale takie rzeczy tylko przez oryginalne SD.

Według mnie przepustnica się zużyła i nie ma sensu nic więcej robić tylko wymiana.

[ Dodano: 8 Luty 2017, 17:15 ]
bart1527 napisał/a:
emil82 napisał/a:
A czy to jest skomplikowane jezeli chodzi o wymianę? Jakie są ceny tej przepustnicy?
- tak jak kolega wyżej napisał od 50 zł w górę na alle..
Najlepiej szukać "jak najmłodszej", jest na niej wydrukowana data produkcji (szansa że dłużej pochodzi) nr A111 098 01 09 oraz zamiennie A111 098 00 50 - te są nowsze ale też droższe od 250 zł
Wymiana 10-15 min.

Proponuję z Angola. Z tym że najmłodsza przepustnica używana będzie miała 15 lat.
Najlepiej po zakupie otworzyć ją do środka i sprawdzić czy ma luz silniczek. Jak nie ma go lub minimalny to można wkładać.
Ja od kolegi na tym forum kupiłem z małym przelotem i w środku jest idealna.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,621 sekundy. Zapytań do SQL: 11