Przesunięty przez: Camel- 3 Grudzień 2012, 00:04 |
szarpanie podczas jazdy...problem |
Autor |
Wiadomość |
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2012, 00:54
|
|
|
no to po kolei, odłacz kostkę od przepływomierza i sprawdź czy bedzie chodził tak samo, lepiej czy gorzej. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
axoniasty
AXON
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Nysa & MUNCHEN
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2012, 23:11
|
|
|
http://www.w202.pl/printv...a86b4f0d433cac5
TUTAJ ZNALAZŁEM PRZYCZYNĘ SWOJEGO KŁOPOTU PRAWDOPODOBNIE TAK JAK PISZE
dominik c200 Padła mi sonda lambda |
_________________ Nie ma Jazdy Bez Gwiazdy
C-180 97r. WDB2020181F600250 |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2012, 00:41
|
|
|
axoniasty, a jak spalanie? jak padnie sąda to zaczyna zwykle chłonąc paliwo litrami |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
axoniasty
AXON
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 33 Skąd: Nysa & MUNCHEN
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 23:35
|
|
|
Powiem Ci TraczU ŻE ZE SPALANIEM NIE MA WIDOCZNEJ zmiany no może troszeczkę więcej pali ale nie jest to jakaś ogromna ilość na pelnym zbiorniku tj 60 L! I full załadowanym aucie robie ponad lekko ponad 700 km oczywiście cały czas na trasie !! |
_________________ Nie ma Jazdy Bez Gwiazdy
C-180 97r. WDB2020181F600250 |
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 24 Październik 2012, 23:33
|
|
|
panowie mam podobny problem, przy 2 tys obrotów na 3 i 4 biegu szarpie, tylko rano jak silnik zimny, latem nie było tych objawów, pompa uszczelniana rok temu, dodam że jak silnik zimny to nie zawsze szarpie, na ciepłym nigdy nie szarpie. |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 24 Październik 2012, 23:40
|
|
|
axoniasty, zobacz co bedzie dalej, jeśli spalanie będzie rosło podmień sondę.
marcinns1991, niestety w temacie Diesli jestem zielony jak Malachit |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
mattieldz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Październik 2012, 01:54
|
|
|
cześć, ja też chciałbym się dołączyć do zapytania otóż posiadam samochód tak jak w podpisie- w202 kombi, 2.2 CDI 2000r automat (tiptronic) i gdy jadę na 2 lub 3 i jest mniej niż 1500 obrotów a gaz bardzo leciutko naciśnięty to delikatnie szarpie przez chwile gdy obroty podrosną o te 200 już przestaje, czy to może być sytuacja normalna?
pozdrawiam! |
_________________ W202 Classic 2.2 CDI 2000r Automat |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 27 Listopad 2012, 16:23
|
|
|
gdzie w naszych 2.2D może być ten filterek? NR53
Poniżej połowy baku przerywa na wysokich obrotach jak i na biegu jałowym.
Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc szukam porad w temacie "zbiornik paliwa"
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=282794#282794 |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
swiezytczew
swiezytczew
Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 37 Skąd: tczew
|
Wysłany: 2 Grudzień 2012, 18:14 Szarpioe
|
|
|
Witam dorzucam się do tematu mam taki sam problem pomiędzy 1800 a 2300 obrotów szarpie na 4 i 5 piegu.Nie ważne czy silnik ciepły czy zimny.Ktoś mi powiedział że:
-jakaś pompa paliwa
- leją wtryski
Dodam ze jak przekroczę 2000 tyś obrotów cały czas dodając gazu to nie szarpie jak tylko jadę spokojnie i zbliży się do 2 tyś zaczyna szarpać autem.
Jakieś pomysły?
Zapomniał bym w 202 2,2 diesel bez turbiny pompa wtryskowa po regeneracji i jeszcze jedno pytanie czy na tej pompie ustawia się jakoś kont wtrysku czy mechanik mógł inaczej wstawić bo wtryskowa była wyciągana i wstawiana w jednym zakładzie a regenerowana w innym. |
_________________ Spełnione marzenie
WDB2021821F463429 |
|
|
|
|
Dzeju08
Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 3 Grudzień 2012, 14:25
|
|
|
Najprawdopodobniej pompa wysokiego cisnienia czy jaos tak to sie nazywa to samo miałem ja z tym silnikiem tam mercedes wprowadzil eksperymentalne pompy lucasa które krótko mówiąc były nie wyppałem a inne diesle np 2.5 mialy pompy boshowskie to samo mi sie zaczynało dziac i mi powiedziano regeneracja takiej pompy około 4 tys. juz byla na wykonczeniu |
|
|
|
|
swiezytczew
swiezytczew
Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 37 Skąd: tczew
|
Wysłany: 3 Grudzień 2012, 14:30 re
|
|
|
A jak sobie z tym poradziłeś?bo zamierzam dziś zalać do pełna i zobaczę co będzie się działo a są jakieś zamienniki albo gdzie ta pompa się znajduje? |
_________________ Spełnione marzenie
WDB2021821F463429 |
|
|
|
|
PiotrG-D
Dołączył: 29 Wrz 2012 Posty: 6 Skąd: G-D
|
Wysłany: 9 Styczeń 2013, 11:03
|
|
|
Witam
Panowie czy ktoś z Was rozwiązał problem z szarpaniem ? Bo to szarpanie strasznie mnie irytuje nie da się tak jeździć - odświeżę temat może ktoś mi pomoże.
U mnie wygląda to tak (a mam C180 122KM benzyna z 94 roku) : podczas jazdy na każdym biegu właśnie przy obrotach 2000-2500 w momencie dodawania gazu silnik szarpnie tzn jakby ktoś odciął mu prąd na jakąś chwilę i po 2-3 sekundach łapie prąd i dostaje takiego przyśpieszenia jakbym gaz wdepnął do dechy. dodam że dzieje się to tylko podczas jazdy bo gdy na postoju na luzie dodaje gazu silnik pracuje normalnie żadnych szarpnięć . Czytałem w innych wątkach że to przewody i świece więc wymieniłem i świece i przewody (świece NGK przewody BERU) i nic nie pomogło dalej szarpie jak wcześniej. Jest tylko słabsze szarpanie lub nawet wcale gdy silnik się rozgrzeje bo gdy jest zimny to na wszystkich biegach tak mocno szarpie że strach jeździć po śliskich drogach.
Wyczytałem gdzieś w innym wątku że może siadać sterowanie silnika - ku..cze jaki to koszt i czy to może być to? Piszcie bo już mam dosyć takiej jazdy. Z góry dzięki. |
|
|
|
|
BIZONIK5
Pomógł: 39 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1496 Skąd: GD-Osowa
|
Wysłany: 14 Styczeń 2013, 15:25
|
|
|
Koledzy ja mam problem taki ,że jak wejdę powyżej 3tyś obrotów to auto zaczyna nagle głośno klekotać przerywa tak ale idzie do 5tyś , czasami też jak wejdę powyżej 3tyś obrotów to gaśnie i pokazuje się w trakcie kontrolka EDC czym to może być spowodowane.
Dodam ,że przewody paliwowe wymieniłem i dalej to samo.
[ Dodano: 14 Styczeń 2013, 21:43 ]
Koledzy zalałem Paliwo Diesel Dynamic i bez problemu , rano wyjeżdżając z garażu jadąc do szkoły też nie było problemu , problem pojawił się wracając , ale wracając do początku to jak zalałem to znowu było bez problemu , czort wie co się dzieje macie jakieś pomysł co to może być?
ja myślałem albo wina paliwa albo pompa lucas - gówno zasrane ale rok temu była wyciągnięta bo ciekło z niej i było na cacyk zrobione. |
_________________ Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX |
|
|
|
|
Gaudi
Dołączył: 25 Paź 2016 Posty: 20 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 27 Październik 2016, 09:31
|
|
|
Przed chwilą się "Przywitałem" w innym miejscu na forum a teraz już piszę do Was z problemem. Mam nadzieje, że mnie potraktujecie łagodnie.
Z większością usterek poradziłem sobie sam i je usunąłem - dzięki informacjom zamieszczonym przez Was, za co serdecznie dziękuje.
Mercedesa mam od niespełna tygodnia, samochód był garażowany i stał 4lata nieeksploatowany.
Mam podobny problem, do kolegów piszących powyżej.
Odpalając samochód muszę dwa razy przekręcić kluczyk by pompa zaciągnęła paliwa - i ona działa bo ją słychać. Przekręcam kluczyk i auto kręci ze 4 razy i dopiero odpala, obrotomierz chwile pofaluje miedzy 0,5-1000obr i jest ok, wbijam D i zaczynam jechać, wszystko ładnie (skrzynia zmienia biegi płynnie - myślałem, że to ona jest winowajcą) ale do 2,5-3tys obr, jak krece go wyżej to samochód zacina się, tak jakby przerywało mu dopływ paliwa, ogólnie jest mocno "przymulony" - nie wierze, że 120 KM tak mizernie sie zbiera. Gdy tak się dzieje a ja mu dalej wciskam pedał gazu to on wchodzi wyżej ale tak jakby po troszeczku, tak "kaskadowo". Po czym obrotomierz zatrzymuje się i powoli auto zwalnia, odpuszczam gaz całkiem - bo już nie reaguje - i znowu od początku. Gdy jednak wcisne mu kick-down'a, ten redukuje i wystrzela jak z procy. Takie objawy miały miejsce nawet przy 180km/h jak chciałem go przegonić.
Po zakupie auta, Mercedes był prawie suchy ( miał może z 5L paliwa ), jednak jak go tankowałem to otwierając korek usłyszałem jak zassał powietrze. Nalałem mu ze 30L, wraz z denaturatem, żeby przeżarło mi układ z syfu. Jednak jak widać to nie pomogło.
Reasumując, spokojna jazda do 2,5tys obr - super, powyżej - zaczyna się szarpanie.
Szanowni Koledzy, zwracam się do Was z prośba o wskazówkę, gdzie pod maską mam "włożyc ręce" ?
Ps. Jako, że ostatnio jest cały czas wilgoć i leje deszcz i takie objawy mają miejsce, zaobserwowałem, że podczas jednego słonecznego dnia, gdy było sucho to w/w problemy się nie pojawiły.
Dziękuję za pomoc ! |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27 Październik 2016, 10:13
|
|
|
Gaudi, W pierwszej kolejności sprawdziłbym świece i stan kabli WS,to normalne ze jak depniesz kin-dał to skrzynia zareaguje z niższego poziomu--skoro niedostaje odpowiedniej dawki paliwa --to sprawdziłbym,wymienił filtr paliwa ta koło pompy pod bakiem |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
|