Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie co kilkanaście km.
Autor Wiadomość
Gucyfix666 

Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Listopad 2016, 19:09   Gaśnie co kilkanaście km.

Witam Serdecznie. Mój problem polega na... Odpala na dotyk,zero innych niepokojących objaw a po kilkunastu przejechanych km. na postoju zaczynają falować obroty po czym gaśnie (podczas jazdy traci moc poszarpie i również gaśnie) a by go odpalić muszę go 2-3 min pokręcić i potem przez kolejne kilkanaście km.jest ok. Po czym sytuacja się powtarza. Dodam ze kilka razy udało mi się go "powstrzymać"przed zdechnięciem. Podczas jazdy uratowało go zredukowanie do 2 biegu i gaz do dechy. Poszarpał ale nie zgasł. Na postoju również poprzez dodawanie systematycznie gazu. Jakiś pomysł?
_________________
C200D Espirt \'94
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 15 Listopad 2016, 19:13   

Niedopływa paliwo? Może filtr zatkany, może smok w baku. Ja patrzyłbym własnie w tych kierunkach. Do tego zapowietrzanie sie układu.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Gucyfix666 

Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Listopad 2016, 19:30   

Też wydaję mi się że to będzie od strony ukł. paliwowego. Jakby przez kilka sekund dostawał sporo mniej paliwa. A pompa? Mogła by sprawiać taki psikus? Filtry wymienione. Jakiś sprawdzony sposób na sprawdzenie ewentualnego zapowietrzenia układu?
_________________
C200D Espirt \'94
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 15 Listopad 2016, 22:44   

Masz jeszcze filtr wstępny obok głównego filtra. A co do powietrza to trzeba obserwować czy nie ma pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych. Jak narazie to możesz ogarnąć.
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
Gucyfix666 

Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Listopad 2016, 11:33   

Co z tym filtrem wstępnym? Jego też się wymienia? A dziś popatrzę na te przewody...
_________________
C200D Espirt \'94
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 17 Listopad 2016, 16:45   

Gucyfix666 napisał/a:
Co z tym filtrem wstępnym? Jego też się wymienia?

Nie koniecznie, możesz go oczyścić, umyć z brudu. On jest "otwartej" konstrukcji więc nie ma z jego obsługą problemu.
Pomocnicze zajęcie :
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 20 Listopad 2016, 22:24   

Jeszcze sprawdź kostki na wtryskach czy nie są luźne, one odcinają prąd i często się wyrabiaja pozdrawiam.
 
 
Gucyfix666 

Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Listopad 2016, 18:30   

Dzięki za podpowiedz... Jutro bede sprawdzał i dam znać!

[ Dodano: 28 Grudzień 2016, 14:42 ]
Wymieniony oring pod filtrem wstępnym paliwa zdaje się być przyczyną... Zrobione ok.1000 km i ani raz wcześniejszych objaw. Ani raz nie zgasł. Mam nadzieje że na tym się skończy.
_________________
C200D Espirt \'94
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,133 sekundy. Zapytań do SQL: 10