Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 2.0 na 2.8
Autor Wiadomość
MESI 


Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 9
Skąd: TUCHÓW
  Wysłany: 1 Grudzień 2016, 00:25   SWAP 2.0 na 2.8

Witam czy któryś z was myślał o takiej przekładce ?
ja miałem okazję kupić ostatnio za śmieszne pieniądze mercedesa c280
tylko pyknięty trochę z przodu gdyby nie to i nie ta ruda to starał bym sie to odratować
aleee wpadłem na pomysł możecie powiedzieć że głupi aleee wykonalny podobno ;)
czy wymaga to przekładania mostu wału i zawieszenia ?
tylko mnie nie ciśnijcie ;)
jak sie bawić to sie bawić heh
_________________
C180 Esprit 95r.

WDB2020181A254373
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 1 Grudzień 2016, 07:49   

MESI, wszystko się da tylko będziesz potrzebował dużo gratów :D
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
MateM 
WDB2020181A183369


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 900
Skąd: Bytom - Miechowice
Wysłany: 1 Grudzień 2016, 09:02   

MESI, jak masz kompletnego dawcę to nie widzę problemu. Przejrzyj sobie post kolegi ralf on przełożył 3.6 zamiast 1.8 więc nie ma rzeczy niemożliwych. Pytanie tylko czy to 2.8 jest rzędowe czy V. Jeżeli masz R jak u siebie to sam silnik P&P, a resztę gratów masz z dawcy
_________________
W202 C180+LPG 94r Esprit
"nowy silnik" + 200 000km
WDB2020181A183369
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=253779#253779
L3PH3 2.0dCi
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=26822
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 1 Grudzień 2016, 12:07   

najlepiej mieć angola dawce i wtedy podmieniasz :) łatwiejsza operacja wrzucić 2.3 to jakieś 28 koni więcej czy warto? na pewno :mrgreen:
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
ronisky081 


Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 35
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 1 Grudzień 2016, 12:32   

Jak masz czas i trochę funduszu i pojecie to jak najbardziej przekładaj :) trochę elektrody, szlifierki i ładny szparkowóz możesz mieć :D
_________________
Mercedes w202 c280 sport R6
94r. WDB2020281F090708
 
 
kamil_0793 

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 2447
Skąd: Wrocław/Strzegom
Wysłany: 1 Grudzień 2016, 19:21   

MESI napisał/a:
Witam czy któryś z was myślał o takiej przekładce ?
Niejeden na tym forum.
MESI napisał/a:
czy wymaga to przekładania mostu wału i zawieszenia ?
Generalnie nie, ale lepiej to zrobić.
Jeśli masz do kupienia kompletne auto, które odpala, to taki swap jest sensowny. Ale tylko i wyłącznie, jeżeli zrobisz to sam, gdyż trzeba wywalić silnik i przełożyć całą wiązkę. Oczywiście mówimy tutaj o silniku M104, bo jeśli chodzi o M112, to zapomnij.
_________________
Moja Perełka WDB2020181A050858
W210 E55 AMG T WDB2102741B064411
 
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 1 Grudzień 2016, 21:57   

MESI, jeszcze kwestia czy automat czy manual :D
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
MESI 


Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 9
Skąd: TUCHÓW
Wysłany: 1 Grudzień 2016, 23:06   

już w połowie rozebrany ;) Będę miał parę rzeczy do sprzedania z dawcy ale to będzie w dziale ,,sprzedam''. Tak lecąc w temacie to jest m104 w automacie silnik ładnie pracuje wiec myślę, że gra warta świeczki ;) frajda zrobić coś takiego samemu czas wiadomo długi do zakończenia projektu heh.
Generalnie myślę zdjąć most, wał ale nie wiem czy szarpać sie za zawieszenie bo u mnie jest w jak najlepszej kondycji . Tarczę i zaciski przekładam oczywiście ;)
jeszcze nie wiem jak z tą skrzynią bo oryginalnie jest automat
ale chciał bym zastąpić ją manualem od mojego 2.0 każdy mówi że podejdzie
bez problemu chociaż nie wiem właśnie czy wytrzyma ?
jeszcze mam pytanko wpisałem sobie VIN budy i wyskoczyło mi coś takiego
C36 AMG ?
_________________
C180 Esprit 95r.

WDB2020181A254373
 
 
ronisky081 


Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 35
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2 Grudzień 2016, 10:18   

U mnie to samo pokazuje, oznacza to że buda buda od c36 AMG z silnikiem 2,8 coś takiego :D
_________________
Mercedes w202 c280 sport R6
94r. WDB2020281F090708
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 2 Grudzień 2016, 13:26   

ronisky081 napisał/a:
U mnie to samo pokazuje, oznacza to że buda buda od c36 AMG z silnikiem 2,8 coś takiego :D

Żadna tam Buda od C36. Po prostu c280 i c36 miały takie oznaczenie w dekoderze.
I jak już to c36 były robione na bazie c280, ale buda, belka pod silnikiem itp niczym się nie różni nawet od urzędowej R4 1.8
_________________
»składak
 
 
MESI 


Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 9
Skąd: TUCHÓW
Wysłany: 2 Grudzień 2016, 23:58   

ralf napisał/a:
ronisky081 napisał/a:
U mnie to samo pokazuje, oznacza to że buda buda od c36 AMG z silnikiem 2,8 coś takiego :D

Żadna tam Buda od C36. Po prostu c280 i c36 miały takie oznaczenie w dekoderze.
I jak już to c36 były robione na bazie c280, ale buda, belka pod silnikiem itp niczym się nie różni nawet od urzędowej R4 1.8

Więc wal most zostawić od 2.0?
_________________
C180 Esprit 95r.

WDB2020181A254373
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 3 Grudzień 2016, 08:39   

MESI napisał/a:
Więc wal most zostawić od 2.0?

Pisałem o konstrukcji auta a nie o podzespołach :wink:

Masz manual dawca automat jeśli dobrze wyczytałem.
Most ma inne przełożenie. Jak chcesz zostawić manual to teoretycznie ok.

Nie pamiętam tylko, czy c280 ma dużą czy małą główkę (mowa o moście)
Półosie sprawdź numery... chociaż nie spodziewam się rewelacji skoro np półosie do C36 pasują od 2.2cdi :D

Sprawdzałem numery wałów dla c180 i c280. Na pewno się nie pokrywają.
Co nie znaczy, że wał od 1.8 nie wytrzyma jazdy z silnikiem 2.8 :wink:

EDIT: właśnie porównałem numery półosi- na pewno są inne.

Tyle z teorii. Zadaj sobie tylko pytanie, czy dodatkowe 70hp spowoduje, że te podzespoły nie wytrzymają :wink:
_________________
»składak
 
 
MESI 


Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 9
Skąd: TUCHÓW
Wysłany: 11 Grudzień 2016, 23:32   

ralf napisał/a:
MESI napisał/a:
Więc wal most zostawić od 2.0?

Pisałem o konstrukcji auta a nie o podzespołach :wink:

Masz manual dawca automat jeśli dobrze wyczytałem.
Most ma inne przełożenie. Jak chcesz zostawić manual to teoretycznie ok.

Nie pamiętam tylko, czy c280 ma dużą czy małą główkę (mowa o moście)
Półosie sprawdź numery... chociaż nie spodziewam się rewelacji skoro np półosie do C36 pasują od 2.2cdi :D

Sprawdzałem numery wałów dla c180 i c280. Na pewno się nie pokrywają.
Co nie znaczy, że wał od 1.8 nie wytrzyma jazdy z silnikiem 2.8 :wink:

EDIT: właśnie porównałem numery półosi- na pewno są inne.

Tyle z teorii. Zadaj sobie tylko pytanie, czy dodatkowe 70hp spowoduje, że te podzespoły nie wytrzymają :wink:

no fakt mój błąd 😄
myslalem zeby wał zostawic i wymienic most
kompletnie 😄
mysle ze to by sie spasowalo
jeszcze mam pytanie pompka paliwowa moze zostać od 2.0 czy lepiej wymienic filter od 2.8 i zrobić przekladke ?

[ Dodano: 18 Styczeń 2017, 23:26 ]
witam mam problem z kablami..
całą wiązkę silnikową zdemontowałem wszystko git wyszło wszystko razem z jedna wtyczką która idzie do kompa ale druga wtyczka która idzie od kompa powinna iść do stacyjki sondy i zegarów ale w tym sie gubię czarna magia jak to odpiąć żebym mógł to pózniej podpiąć spowrotem w moim aucie tak żeby wszystko było git
przydał by sie dobry elektryk heh
_________________
C180 Esprit 95r.

WDB2020181A254373
 
 
kucykall

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 21
Skąd: bełchatów
Wysłany: 15 Kwiecień 2017, 11:54   

nie przekładaj starej wiązki bo to na 100% trup jak masz wyjętą to ją od razu wymień na nowe kable 1:1. Najlepiej takie które mają wytrzymałość powyżej 100 stopni..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,143 sekundy. Zapytań do SQL: 9