Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
w202 2.5TD Problem z mocą, odpalaniem, EDC
Autor Wiadomość
cieply99

Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Braniewo
Wysłany: 13 Grudzień 2016, 23:58   w202 2.5TD Problem z mocą, odpalaniem, EDC

Witam wszystkich forumowiczów. Jeśli temat nie tu gdzie powinien proszę administracje o przeniesienie- dziękuje.
Pacjent to MB w202 2.5TD 150KM 96r.

A więc... jechałem, i nagle zapaliła się kontrolka EDC zaczął tracić moc i zgasł... no co dotoczyłem się na parking maska do góry po dotykałem wszystkie wsuwki, wtyczki itp odpala-OK. Po przejechaniu no nie wiem około 2-3km znowu to samo. Znowu wszystkie wtyczki - odpalił. Nie wiem po prostu zbieg okoliczności ze po ruszeniu wtyczek zatrybił?
Na drugi dzień miał przyjechać znajomy i podlaczyc pod interfejs diagnstyczny no ale było to w sobote, coś mu wypadło i to ja w niedziele miałem do niego podjechac. Wsiadam do auta a tu nic. rozrusznik kreci ale nie odpala, gdzie w poprzedni dzień normalnie (nie liczac tego ze gasł) orzyjechałem zgasiłem a na drugi dzień nie można go uruchomić.
Znajomy podłączył pod kompa i wyszło P1622 zawór odcinający dopływ paliwa.
Moje pytanie czy w w202 2.5 zawór odcinający to jest zawór na pompie potocznie nazywanym zaworem stop (inaczej zaworem immobilajzera)? Czy zawór sto/immobilajzerp a zawór odcinający dopływ paliwa to dwa różne zawory czy to te same?
Przepraszam jeśli jest to blache pytanie niestety jestem laikiem w tej kwestii.

Dziękuje za pomoc!

@edit:
dodam tylko,że około 3-4 miesiące temu wymieniane były świece, wszystkie przewody wraz z oringami od filtra do pompy itp, filtry oraz sam zawór stop (mój pękł, niestety nie wiem gdzie go mam żeby podmienić z tym, który jest teraz ;/ ) - wszystko oczywiście wymieniane na nowe z ASO
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 14 Grudzień 2016, 07:46   

Tak, to ten sam zawór. Ten brak mocy to wygląda na brak paliwa. Czy są bąbelki w przewodach?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
cieply99

Dołączył: 13 Gru 2016
Posty: 3
Skąd: Braniewo
Wysłany: 14 Grudzień 2016, 15:47   

Dzięki za odpowiedź. Słuchaj nie było żadnych bąbli. Mowie 2-3 miesiące temu wymienialem ten zawór bo mój pękł. Przy okazji rozwaliłem wezyki i wszystko Bralem nowe z aso. W sobotę samochód zaczął odstawiac te cyrki ze gasl potem po paru minutach odpalal a w niedziele rano nie mogłem go juz uruchomić. Teraz odkrecilem filtr to wiadomo ze sa bąble w przewodach ale pompa nie daje paliwa z tego co widzę. A na kompie wyrzucili właśnie blad p1622 zawór odcinający paliwo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,137 sekundy. Zapytań do SQL: 9