|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
w202 2.5TD Problem z mocą, odpalaniem, EDC |
Autor |
Wiadomość |
cieply99
Dołączył: 13 Gru 2016 Posty: 3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 13 Grudzień 2016, 23:58 w202 2.5TD Problem z mocą, odpalaniem, EDC
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Jeśli temat nie tu gdzie powinien proszę administracje o przeniesienie- dziękuje.
Pacjent to MB w202 2.5TD 150KM 96r.
A więc... jechałem, i nagle zapaliła się kontrolka EDC zaczął tracić moc i zgasł... no co dotoczyłem się na parking maska do góry po dotykałem wszystkie wsuwki, wtyczki itp odpala-OK. Po przejechaniu no nie wiem około 2-3km znowu to samo. Znowu wszystkie wtyczki - odpalił. Nie wiem po prostu zbieg okoliczności ze po ruszeniu wtyczek zatrybił?
Na drugi dzień miał przyjechać znajomy i podlaczyc pod interfejs diagnstyczny no ale było to w sobote, coś mu wypadło i to ja w niedziele miałem do niego podjechac. Wsiadam do auta a tu nic. rozrusznik kreci ale nie odpala, gdzie w poprzedni dzień normalnie (nie liczac tego ze gasł) orzyjechałem zgasiłem a na drugi dzień nie można go uruchomić.
Znajomy podłączył pod kompa i wyszło P1622 zawór odcinający dopływ paliwa.
Moje pytanie czy w w202 2.5 zawór odcinający to jest zawór na pompie potocznie nazywanym zaworem stop (inaczej zaworem immobilajzera)? Czy zawór sto/immobilajzerp a zawór odcinający dopływ paliwa to dwa różne zawory czy to te same?
Przepraszam jeśli jest to blache pytanie niestety jestem laikiem w tej kwestii.
Dziękuje za pomoc!
@edit:
dodam tylko,że około 3-4 miesiące temu wymieniane były świece, wszystkie przewody wraz z oringami od filtra do pompy itp, filtry oraz sam zawór stop (mój pękł, niestety nie wiem gdzie go mam żeby podmienić z tym, który jest teraz ;/ ) - wszystko oczywiście wymieniane na nowe z ASO |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11976 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
cieply99
Dołączył: 13 Gru 2016 Posty: 3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 14 Grudzień 2016, 15:47
|
|
|
Dzięki za odpowiedź. Słuchaj nie było żadnych bąbli. Mowie 2-3 miesiące temu wymienialem ten zawór bo mój pękł. Przy okazji rozwaliłem wezyki i wszystko Bralem nowe z aso. W sobotę samochód zaczął odstawiac te cyrki ze gasl potem po paru minutach odpalal a w niedziele rano nie mogłem go juz uruchomić. Teraz odkrecilem filtr to wiadomo ze sa bąble w przewodach ale pompa nie daje paliwa z tego co widzę. A na kompie wyrzucili właśnie blad p1622 zawór odcinający paliwo. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,137 sekundy. Zapytań do SQL: 9
| |
|