Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z odpalaniem na mrozie. (Nowy akumulator)
Autor Wiadomość
WaldazZz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 70
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Grudzień 2016, 11:20   Problemy z odpalaniem na mrozie. (Nowy akumulator)

W202 combi 99r. 2,2cdi 125 km. Nawet w lecie przy nowym aku potrzebował z 2 obrotów wału zanim zaskoczył. Teraz 310 tys. przebiegu i jak zrobi się zimno, potrzebuje 6-8 obrotów. Aż strach pomyśleć jak przyjdą prawdziwe mrozy. Na co zwrócić uwagę? Słyszałem, że jest problem przy wymianie świec żarowych, prawda? Ukręcają gwinty podobno.
_________________
C220CDI Elegance \'99 WDB2021931F822697
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10 Grudzień 2016, 11:30   

WaldazZz napisał/a:
e jest problem przy wymianie świec żarowych,


A co masz walniete świeczki :?:
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 10 Grudzień 2016, 18:29   

Świeca łatwo sprawdzić, jest mnóstwo info na necie jak to zrobić. Może byc moduł grzania uszkodzony. Może się zapowietrzać. No jest dużo przyczyn, ale 310TYS KM TO ŻADEN PRZEBIEG dla dla diesla Mercedesa.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 10 Grudzień 2016, 21:44   Re: Problemy z odpalaniem na mrozie. (Nowy akumulator)

WaldazZz napisał/a:
W202 combi 99r. 2,2cdi 125 km. Nawet w lecie przy nowym aku potrzebował z 2 obrotów wału zanim zaskoczył. Teraz 310 tys. przebiegu i jak zrobi się zimno, potrzebuje 6-8 obrotów. Aż strach pomyśleć jak przyjdą prawdziwe mrozy. Na co zwrócić uwagę? Słyszałem, że jest problem przy wymianie świec żarowych, prawda? Ukręcają gwinty podobno.


Witam
Na początek sprawdź czy w przewodach paliwa pokazują się bańki powietrza.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
WaldazZz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 70
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Grudzień 2016, 17:55   

Ok. Odstawiam w przyszłym tygodniu do mechanika. Mówił, że świec nie ruszać najdłużej, jak się da, bo faktycznie uwielbiają się ukręcać. Wtedy głowica w dół i koszmar. Czyli podsumowując: kontrol świec, odpowietrzenia ukł wtryskowego i ew sprawdzenie modułu grzania. Jak coś komus jeszcze wpadnie do głowy to walcie.
_________________
C220CDI Elegance \'99 WDB2021931F822697
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 13 Grudzień 2016, 09:24   

Są metody na ich wykrecenie bez zdejmowania głowicy. Zmień mechanika.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 13 Grudzień 2016, 10:53   

perzu126 napisał/a:
Są metody na ich wykrecenie bez zdejmowania głowicy. Zmień mechanika.


No właśnie - a czy wiesz gdzie mogą być opisane takie metody? Ja się koledze nie dziwie bo teraz kazdy mechanik co by miał nie zrobić przy silniku to chce zdejmować głowice. Pamietam jak miałem przedmuch pod wtryskiwaczem to też chcieli do wyjecia wtrysku zdejmować głowice. A żaden z nich nie jest w stanie napisać i w jakim celu do wyjęcia wtrysku czy żaroświecy potrzeba zdemontować głowice.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 13 Grudzień 2016, 13:46   

kubus838 napisał/a:
No właśnie - a czy wiesz gdzie mogą być opisane takie metody?

kubus838, są specjalne zestawy do wykręcania urwanych świec, znajdziesz tego sporo. Parę lat temu to była nowość i ceny z kosmosu, dzisiaj to już żaden problem, bo jest duży wybór i ceny niższe.
A metody są opisane np. na youtube: są filmiki i jest tego sporo: np.
https://www.youtube.com/watch?v=YQNN0JD_d20
https://www.youtube.com/watch?v=QG4XmauI78M
A tutaj u Pana Wojtka w garażu bez specjalistycznego sprzętu:
https://www.youtube.com/watch?v=4OWjkguZ_-Q
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
WaldazZz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 70
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Grudzień 2016, 16:32   

Nie chodzi mi o to, że trzeba demontować głowicę z automatu. Byłem przekonany, że trzeba ją zdejmować, jak się gwint ukręci, ale okazuje się, że są patenty. Jakby ktoś miał jeszcze inny pomysł co jeszcze muszę obadać to będę wdzięczny.
_________________
C220CDI Elegance \'99 WDB2021931F822697
 
 
KOoCuRr 
S202


Dołączył: 01 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Kutno
Wysłany: 13 Grudzień 2016, 19:21   

Ma zwyklego klekota, wczoraj mialem "przyjemnosc" wymienic u siebie swiece.
Pierwsza i ostatnia wykrecily sie super...dwie srodkowe masakra...co ruch kluczem ( a robilem naprawde minimalne, nic na sile ) pelne gacie.
Co jakis czas znow ruch, psikniecie wd40...i tak dalej. Mimo, ze zamajaczylem w cholere czasu, udalo sie
 
 
Snak 
snak

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 16
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 22 Styczeń 2017, 19:01   

Kolego WaldaZz też mam C220CDiI 125KM i też podobny objaw, a zwłaszcza przy temp. otoczenia +5 stopni i mniej. Skończyło się to regeneracją pompy wysokiego ciśnienia. Zwróć uwagę czy jest mokra, a właściwie wystarczy aby była opocona. Przy niższych temp. oringi uszczelniające się kurczą i pompa się rozczelnia tracąc ciśnienie. Był poruszany ten temat - poszukaj.
_________________
C220CDI 99r
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 14:58   

Wymiana świec żarowym jest prostym zabiegiem - ale trzeba użyć trochę głowy, a nie tylko siły mięśni. Ja wyciągałem wszystkie świeczki ponieważ (1) była przepalona. I najlepsze to było to, że przepalona była... zmieniana kiedyś z BOSCH'a - a reszta była oryginalna z Mercedesa i ciągle sprawne.
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,147 sekundy. Zapytań do SQL: 9