Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
drążek kierowniczy
Autor Wiadomość
Majster48 

Dołączył: 01 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: Janikowo
Wysłany: 1 Marzec 2017, 19:47   drążek kierowniczy

Witam Panów. Byłem na stacji diagnostycznej i stwierdzili krzywy drążek kierowniczy. Jak się go wymienia jeśli można zapytać?
 
 
barto125 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Żnin
Wysłany: 1 Marzec 2017, 20:47   

Wywalasz stary, wkładasz nowy i na geometrię.
_________________
Był - W202 C280 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21600
Jest - Saab 9-3 http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=25868
 
 
Majster48 

Dołączył: 01 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: Janikowo
Wysłany: 2 Marzec 2017, 14:53   

A on jest od koła aż do ?
_________________
Mercedes W 202 2.5 Diesel
WDB2021251A036325
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2 Marzec 2017, 15:15   

Jak w ciężarówce, od lewego koła do prawego. Kupuj cały i tyle, koszta nie są koszmarne.

Ale że jak krzywy ?? że fizycznie ktoś go skrzywił ??
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
Majster48 

Dołączył: 01 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: Janikowo
Wysłany: 2 Marzec 2017, 17:26   

No jest lekko podgięty i nie chcą ustawić zbieżności
_________________
Mercedes W 202 2.5 Diesel
WDB2021251A036325
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2 Marzec 2017, 18:38   

To kupuj cały drążek i tyle. Tak jak pisałem od koła do koła.
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 3 Marzec 2017, 19:10   

WoleMerce napisał/a:
Kupuj cały i tyle, koszta nie są koszmarne.

Tanio też nie jest- markowy to parę stówek, najtańszy około 100zł
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 3 Marzec 2017, 20:36   

Ja patrzyłem taki rzędu 250-300. Nie wymieniasz tego co miesiąc :P
Jak by nie patrzeć to takie dość sprytne rozwiązanie od koła do koła.
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
lech149 
501 29 41 69

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 790
Skąd: Gdynia
Wysłany: 3 Marzec 2017, 23:47   

Za 100 zł nie wytrzyma 10.000 km :D
_________________
2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817
 
 
monument22

Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: polska
Wysłany: 4 Marzec 2017, 08:53   

U siebie wymieniałem, potrzebny kanał i trochę chęci. Tylko ważne by w miarę ustawić chociaż na oko bo ciężko zapanować nad samochodem jadą na stację.
_________________
Mercedes Benz w202 classic 94 rok 2,0 diesel.
WDB2021201f085061
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 4 Marzec 2017, 09:19   

monument22, na oko ustawić jak stary i wsio :D tylko ważne żeby gwint na końcówkach posmarować żeby się za kilka lat nie męczyć jak przyjdzie zbieżność ustawić :P
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
amq

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 58
Skąd: Kielce.
Wysłany: 4 Marzec 2017, 22:52   

Hej, można dokładnie ustawić zbieżność.Wjazd na kanał i zaciągnąć ręczny - istotne jest, aby auto się nie cofnęło.Za pomocą prostego przyrządu, używam dwóch rurek-jedna wsuwana w drugą, ( coś podobnego do anteny teleskopowej ) można ustalić zbieżność.Końce owych wysuwanych rurek przykładamy do wewnętrznych stron przednich krawędzi felg prawej i lewej a następnie tylnych krawędzi owych felg.Powinna być różnica rzędu 2-3 mm. Jakiś kwartał temu kupiłem ,po starej cenie, włoski drąźek za ok.250pln.Po 10 tyś.znów zaczyna stukać a gwinty tego wynalazku pięknie obrosły dorodną rdzą. Lemforder był min. dwa razy droższy. Pozdrawiam.
 
 
Majster48 

Dołączył: 01 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: Janikowo
Wysłany: 8 Marzec 2017, 20:23   

Jak 2,3 mm. czyli z przodu np. 356 a z tyłu 354 ? Czy odwrotnie ?
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 8 Marzec 2017, 21:05   

Człowieku jedź na stacje i nie baw się w domowe metody typu kijek i sznurek. Miałem coś takiego do ustawiania zbieżności w ciężarówkach. Jak na szybko trzeb było jechać to tak się robiło. A później i tak na stację.
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,114 sekundy. Zapytań do SQL: 10