Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z przegrzewaniem się silnika
Autor Wiadomość
Patryk306

Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 8
Skąd: Pszów
Wysłany: 19 Maj 2017, 12:16   Problem z przegrzewaniem się silnika

Witam. Mam problem z przegrzewaniem się silnika ,dopóki auto jest w ruchu wskazówka pokazuje normalnie 80 stopni, no ale jeśli już stanę w jakimś korku czy chwile postoje na światłach wskazówka pokazuje ponad 90 stopni. Myślałem że to wina termostatu , ale podobno jest sprawny, sprawdzałem wiskoze sposobem wyczytanym z internetu zwinąłem w rulon gazetę i przy temperaturze 90 stopni próbowałem zatrzymać wiatrak , no i bez żadnego problemu i oporu się zatrzymał.
Czy to może być własnie wiskoza , czy tak ma się wiatrak zachowywać właśnie?
Z góry dzięki i Pozdrawiam Patryk.
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Maj 2017, 12:25   

Patryk306, szklana kula jest w naprawie... brak info o aucie, silniku itd,,,

Temat już istnieje i raczej wszystko jest wyjaśnione:
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=1360
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19 Maj 2017, 22:06   

Patryk306 napisał/a:
no i bez żadnego problemu i oporu się zatrzymał.


Tak nie powinno BYĆ
Patryk306 napisał/a:
Czy to może być własnie wiskoza ,

Tu sobie odpowiedziałeś na 6+
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
thepaniq 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 519
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Maj 2017, 09:17   

a czy generalnie to nie jest normalne zachowanie, że w korkach, przy takich temperaturach jak mamy teraz wskazania temp silnika sa delikatnie wyższe niż w trakcie jazdy?

u mnie zwykle w takich sytuacjach wskazówka z lekko ponad 80 wędruje trochę poniżej następnej kreski, na oko 90-95 stopni
_________________
'03 Volvo S60 R AWD
--------------------------------
VIN: YV1RS52X742343111


EX: '11 S204 C180 CDI
--------------------------------
VIN: WDD2042001F826093

EX: '96 W202 C180
--------------------------------
VIN: WDB2020181A402682
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 20 Maj 2017, 10:13   

Patryk306 napisał/a:
wskazówka pokazuje ponad 90 stopni.

90stopni to ok. Chyba, że kreska nad 80 to jest już 100stopni.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 20 Maj 2017, 12:45   

thepaniq napisał/a:
że w korkach, przy takich temperaturach jak mamy teraz wskazania temp silnika sa delikatnie wyższe niż w trakcie jazdy?



Tak może być.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 20 Maj 2017, 13:22   

Wczoraj umyłem karcher-em chłodnice. Temp. w korkach spadła o ok 5st w porównaniu z wcześniejszymi wskazaniami w podobnych warunkach.
Wystarczyły 2 lata eksploatacji...
_________________
»składak
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 20 Maj 2017, 18:14   

Wyjmowałeś chłodnicę czy przez chłodnicę od klimatyzacji leciałeś :D ?? u mnie się własnie okazało że moduł wentylatora dokonał żywota i nie działa wiatrak chłodnicy :roll:
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 20 Maj 2017, 19:43   

Cytat:
Wyjmowałeś chłodnicę czy przez chłodnicę od klimatyzacji leciałeś ??

Maska w górę i z każdej strony jak tylko się dało.
_________________
»składak
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 20 Maj 2017, 19:49   

Nie pogięło Ci użebrowania :>??
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 20 Maj 2017, 20:09   

Starałem się i to bardzo ale niestety nic nie pogiąłem :mrgreen:
_________________
»składak
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 20 Maj 2017, 20:11   

ralf, dużo syfu wypłynęło? Bo u mnie trochę się uzbierało :P

_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
kucykall

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 21
Skąd: bełchatów
Wysłany: 11 Maj 2018, 11:10   

Jaki to silnik bo np m104 MA TEMP PŁYNU DO 115C
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,115 sekundy. Zapytań do SQL: 9