Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
26 Styczeń 2012, 18:28
drążek kierowniczy jako jeden element?
Autor Wiadomość
Piotrek1401 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 206
Skąd: Będzin
Wysłany: 25 Listopad 2014, 12:41   

Skoro z drążkiem jest wszystko w porządku to po co wymieniać dobre na nowe ?
Wymień końcówki i będzie ok.
_________________
C220 CDI Sport '98
WDB2021931F799562
 
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 25 Listopad 2014, 14:02   

W sumie tak tez zrobiłem. Wymieniłem lewą końcówkę.
 
 
Puzel

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 49
Skąd: Dupsk
Wysłany: 17 Wrzesień 2015, 13:18   

mam peknieta gumke na drozku kierowniczym po prawej stronie, niewiem jak ten element fachowo nazwac, łącznik? zaraz za tym przegubem przykręcanym od góry. czy można wymienić samą gumę? drążek kierowniczy oryginalny bez luzów. z tego co czytalem to wytrzymują one ok. 200tys. więc mój jeszcze by polatał kolejne 40 tys.
_________________
W202 2,2D '94
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 17 Wrzesień 2015, 16:05   

Puzel, chodzi Ci o osłone drążka?
Puzel napisał/a:
drążek kierowniczy oryginalny bez luzów. z tego co czytałem to wytrzymują one ok. 200tys. więc mój jeszcze by polatał kolejne 40 tys.

Oryginały są bardzo trwałe, napewno wytrzymają więcej niż 200tkm, bo chyba nie wierzysz we wskazania licznika? Dopóki nie ma luzów jest ok. Ale jeśli dziurawą masz gumową osłonę końcówki drążka to długo nie wytrzyma.Samej gumki raczej nie wymienisz, bo nie występuje jako zamiennik.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Puzel

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 49
Skąd: Dupsk
Wysłany: 17 Wrzesień 2015, 22:42   

oslona gumowa ale nie koncowki drążka tylko troche bliżej środka. co do wskazań licznika to są autentyczne. auto sprowadzone z niemiec od znajomego rodziny, osobę którą się zna ponad 30 lat a auto kupił w salonie. Przy przebiegu 80tys. auto wyglądało jak nowe a wątpię aby prawie 80ciolatek dłubał przy liczniku ;) teraz ratujemy bo rodzice trochę je zapuścili ale już wychodzę na.prostą.

sprubuję to jakoś jeszcze zabezpieczyć, przedłurzyć jego żywotność lecz poza taśmą izolacyjną, ew. rurką termokurczliwą nic innego do głowy mi nie przychodzi
_________________
W202 2,2D '94
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 18 Wrzesień 2015, 16:09   

Aha to wiem o czym mówisz. Niestety ale za chwilę będziesz miał cały drążek do wymiany.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
linux 

Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 12:26   

Witam.
Podepnę się pod temat mimo, że dawno nikt nic tu nie pisał.
Na prawej gruszce mam niewielkie luzy. Miałem montować Lamfordera, ale naczytałem się, że przy słabych amortyzatorach drążek szybko podziękuje za współpracę. Dlatego lepszym rozwiązaniem będzie chyba FEBI + nowe amortyzatory. Lamforder + amortyzatory zbyt by mnie zrujnowały finansowo :P
Mechanik mówił mi, że przy wymianie drążka najlepiej od razu wymienić tuleje montażową, tak jest?
I teraz sprawa samego drążka, jest ich chyba kilka, czy ktoś mógłby podpowiedzieć jaki numer Febiego potrzebuję do 96/97 roku przedlifta 1.8 benzyna 122km sedan, classic?
Przy kręceniu kołami na postoju lub przy małych prędkościach (gdy jest ciepło) coś mi trze jak guma o gumę, trzeszczy z przodu. Czy to może być właśnie wyjechany drążek czy mam się szykować na coś jeszcze?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 13:34   

Ta tuleja montażowa- wspornikowa kosztuje grosze więc można ją wymienić, ale jak siedzi sztywno to nie ruszać. Drążki są chyba dwa, w zależności od silnika różnią się uchem do mocowania ??
Tak przynajmniej było w 208 że powyżej 3.2 był z innej strony jak szukałem kiedyś to chyba w 202 było podobnie.
CHyba że jeszcze masz porywywane tuleje pływające w wahaczu i dlatego taki odgłos.
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
linux 

Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 20:08   

Czyli kupując drążek do 1.8 musi być ok? I nie będzie żadnych dłuższych gwintów etc?
Tuleje pływające z tego co patrzyłem są OK.
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 20:09   

linux, do sprawdzenia wahacze górne,przy okazji
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 22:48   

Gwinty będą takie aby ustawić zbieżność.

Tak wygląda drążek jaki mam u siebie chodzi o ucho mocowania itd, więc w 1,8 jest to samo.

http://auto-mar.pl/foto/DRAZEK_MERCW202/dr_big.jpg
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
linux 

Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Lipiec 2017, 16:35   

Wleciał drążek, tulejka mocująca i dwa amortyzatory Sachsa na przód. Auto prowadzi się jeszcze lepiej niż wcześniej, brak jakichkolwiek odgłosów :D
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 3 Lipiec 2017, 00:31   

linux, sprawdziłeś przy okazji tej roboty stan amortyzatora drążka?
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 13 Lipiec 2017, 21:58   

Witam,

Ja ostatnio (dokładnie w środę 12 lipca br.) musiałem wymienić drążek poprzeczny wraz z końcówkami drążka na nowy.

Nie szło ustawić geometrii, po wyciągnięciu zepsutego drążka lewa gałka ta druga od lewej strony siedząc jako kierowca, rozsypała się w rękach praktycznie.

Zaraz po wymianie drążka poprzecznego zrobiłem zbieżność/geometrię i póki co testuję.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,309 sekundy. Zapytań do SQL: 10