Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
brak mocy c200
Autor Wiadomość
union909 
Bartek

Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Sierpień 2017, 08:51   brak mocy c200

Witam, jestem posiadaczem c200 benzyna + lgp i posiadam pewien problem , mianowicie auto kompletnie nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów zaczyna się rozpędzać dopiero gdzieś przy 2,5-3 tyś obrotów. filtry, świece , olej nowe. zachowuje się tak i na benzynie i na gazie. Byłem wczoraj podpiąć go pod komputer i 0 błędów. zmieniłem przepływke na pewna i oryginalna od 1.8 i dalej zachowywał się tak samo. Nie mam już pojęcia co to może być. Dziś chce mierzyć kompresje. zastanawiam się też nad zapchanym wydechem.
 
 
MateM 
WDB2020181A183369


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 900
Skąd: Bytom - Miechowice
Wysłany: 18 Sierpień 2017, 09:51   

union909, a od początku tak jest czy kiedyś było lepiej? Może po prostu oczekujesz za dużo :P 1.8 czy 2.0 to nie demony prędkości i w dolnym zakresie obrotów nie jadą, więc wszystko może jest ok ;)
_________________
W202 C180+LPG 94r Esprit
"nowy silnik" + 200 000km
WDB2020181A183369
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=253779#253779
L3PH3 2.0dCi
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=26822
 
 
thepaniq 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 519
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Sierpień 2017, 11:40   

jeśli masz katalizator który nadal jest ori to może być zapchany, ale tak jak MateM napisał, 1.8 czy 2.0 to nie są auta które jakoś szaleją przy niskich obrotach

gdyby coś było nie tak z kompresją czyli walnięta byłaby uszczelka to pojawiłyby się raczej też inne objawy
_________________
'03 Volvo S60 R AWD
--------------------------------
VIN: YV1RS52X742343111


EX: '11 S204 C180 CDI
--------------------------------
VIN: WDD2042001F826093

EX: '96 W202 C180
--------------------------------
VIN: WDB2020181A402682
 
 
union909 
Bartek

Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Sierpień 2017, 14:02   

Było tak od początku, wiem ze to nie demon prędkości ale wcześniejsze 1.8 zbierało się 2 razy lepiej , na 3 biegu od 1,5 tyś gaz w podłogę i było czuć to przyśpieszanie jakkolwiek to brzmi :D , a w tym ledwo co się zbiera do tych 2,5-3 tyś a potem dostaje dopiero takiego kopa , jakby był uturbiony :P
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 18 Sierpień 2017, 14:22   

union909, gaz masz której generacji założony?
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
union909 
Bartek

Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Sierpień 2017, 11:03   

odświeżę troszkę :) , sprawdzałem dzisiaj kata i zapchany nie jest , kończą mi się pomysły co może być przyczyną mułu , kiedy jadę ale też i na postoju przy dodawaniu gazu czuć ze silnik ma ciężko się wkręcić
Dodam że czytałem coś o przewodzie który idzie z kolektora ssącego gdzieś pod zbiornikiem od płynu do spryskiwaczy i gdy on uszkodzony to może powodować spadek mocy. Gaz generacji IV firmy STAG . auto zachowuje się tak na obu paliwach
 
 
Bilon5622 

Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 16
Skąd: Lubelskie / Okopy
Wysłany: 31 Sierpień 2017, 17:39   

Ja w swoim MB mam podobnie tylko że u mnie występuje też falowanie obrotów. Wstawiłem do mechanika i stwierdził że jest problem z czasami wtryskiwaczy. U mnie prawdopodobnie coś dzieje się z komputerem. Jesli chodzi o wężyk ten co idzie pod zbiornik to u mnie bym wypiety.
_________________
MB w202 c200 95r Elegance LPG STAG4
WDB2020201A311293
 
 
union909 
Bartek

Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31 Sierpień 2017, 18:14   

Zaobserwowałem jeszcze że po trasie kiedy wjechałem na kanał to po 15 minutach cały wydech byl chłodny nawet kolektor natomiast katalizator mial jeszcze ponad 100° po delikatnym chlapnięciu wodą parowała
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,119 sekundy. Zapytań do SQL: 9