Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:32
Wtryskiwacze w CDI
Autor Wiadomość
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 4 Kwiecień 2012, 21:47   

góral napisał/a:
znajomy ma przyrząd do sprawdzania wtrysków

Jeżeli ten przyrząd poda odpowiednie napięcie na zawór elektromagnetyczny wtrysku, to tak :wink:
tom1245 napisał/a:
im wyżej punkt na mapie tym większa wartość ciśnienia


My tu o wtryskach a nie izobarach prawimy :P
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 5 Kwiecień 2012, 14:38   

Jary napisał/a:

My tu o wtryskach a nie izobarach prawimy :P

większe ciśnienie paliwa podane w jednostkach bar :wink:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Kwiecień 2012, 11:07   

To znaczy, że na listwie musi być pomiar ciśnienia. W którym miejscu?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 7 Kwiecień 2012, 11:53   

Camel- napisał/a:
W którym miejscu?


Chyba od strony podszybia jest czujnik.
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 7 Kwiecień 2012, 12:49   

Jary napisał/a:
To znaczy, że na listwie musi być pomiar ciśnienia. W którym miejscu?

od strony chłodnicy 3 pionowa kostka
Jary napisał/a:
Chyba od strony podszybia jest czujnik.

zawór tam jest :wink:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
jansu
jansu c220 cdi 2000

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 13
Skąd: plock
Wysłany: 4 Czerwiec 2015, 15:07   

U mnie tzw. "terkotanie" w trakcie przyspieszania ustapilo po wlaniu Xeramic do czyszczenia wtryskiwaczy i przejechaniu ok. 200 km (preparat mozna kupic na stacji Orlen za 16,90 PLN). Dodam, ze caly czas jezdze na Vervie a mimo to jednak cos sie widocznie osadzalo na wtryskach.
_________________
jansu
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Październik 2017, 15:05   

Panowie.
Jestem świeżo po kompletnej regeneracji 4 wtrysków. Cena 2950 PLN.
Warsztat zaufany i polecany.
Mam pytanie. Bo jestem zdruzgotany. Do pracy silnika nie mam zastrzeżeń.
Ale auto dziwnie jeździ. Opóźniona reakcja na naciśnięcie pedału gazu, biegi zmienia dużo wyżej niż wcześniej (Automat wersja elektroniczna), mam wrażenie że nie przekłada też całej mocy na koła i ślizga się sprzęgle...
Generalnie jakby mu ktoś wyrżnął połowę koni...

Czy sterowniki silnika i skrzyni potrzebują czasu na adaptację do nowych parametrów...?
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 13 Październik 2017, 15:29   

badmojo, oooooo Panie, grubo pojechałeś..............
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 13 Październik 2017, 15:40   

badmojo, Nie, nie potrzebują czasu. To jest taki układ, że na bieżąco odczytuje parametry i samochód na tym bazuje. Jedyne co "MOŻE" to przepływomierz ale i nad tym bym się zastanowił :)

Zależy co kto oczekiwał od wtrysków. Ja kupiłem używki za 600zł i jestem zadowolony :) Jaki szał to nie jest, bo delikatnie podlewają ale samochód pracuje prawidłowo, dobrze przyśpiesza, nie ma problemów z odpalaniem.

A czy wtryskiwacze po regeneracji były sprawdzane komputerowo? Powiadomili Cię o tym? Masz jakieś dokumenty, parametry pracy albo coś?
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Październik 2017, 20:32   

Daniel, no po bandzie... Podwoiłem wartość auta :D Ale nie miałem już wyjścia z uwagi na EPC, które pojawiało mi się (od czasu do czasu), przy wyprzedzaniu. Nie sprzedał bym nikomu takiej niespodzianki, a jeździć też już z tym nie mogłem...

Dandiee, Tak były sprawdzane, ale żadnych wydruków nie dostałem, ale to dobrze wyposażony i sprawdzony serwis. Nie doszukiwał bym się tutaj celowego złego działania.
Zresztą, przejechałem się autem jeszcze po moim wcześniejszym wpisie i jest lepiej. Poprzełączałem w międzyczasie tryby w skrzyni S/W i chyba skrzynia musiała się zaadoptować do nowych warunków pracy.
Mam te skrzynię z elektronicznym sterowaniem 722.699
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,195 sekundy. Zapytań do SQL: 11