Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Mercedes 2.2D - falowanie obrotów jałowych
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 3 Październik 2017, 17:52   

Puzel, na to wychodzi, że jesteś bliski rozwiązania problemu. W Wis jest podane na których pinach sprawdzać oporność, ale trzeba mieć błędy z SD. Generalnie ja sugeruję zostawić pompę w spokoju, wychodzi na to że problem jednak tkwi w kablach, wtyczce lub może samym kompie.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Majster48 

Dołączył: 01 Mar 2017
Posty: 50
Skąd: Janikowo
Wysłany: 19 Październik 2017, 06:52   

Witam. Kumplowi też falował na wolnych i wymienił ten zaworek co jest w wężu gumowym pomiędzy filtrem powietrza a kolektorem ssącym. Tylko musiał być z takim samym kolorem oringa co stary. U mnie też jak go walnęło to falował i przerywał i dopatrzyłem się, że jest pęknięty wąż gumowy właśnie ten co jest ten zaworek podciśnienia. Zabezpieczyłem bo na razie nie mam innego i od trzech dni się uspokoiło.
_________________
Mercedes W 202 2.5 Diesel
WDB2021251A036325
 
 
piwek1972 

Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 18 Listopad 2017, 20:49   

Może ktoś miał podobne objawy? W- 2.2d automat -zaczęły falować obroty, diagnozę zacząłem od wymiany filtra paliwa i to pomogło od razu, obroty równe auto nie gaśnie, niestety probem powrócił po około 2 dniach
znowu falowanie i na skrzyżowaniu lub w korku silnik gaśnie. Nastepnym krokiem było wymiana przewodów paliwowych wraz z oringami i ogólne oględziny stanu połączeń przewodów oraz pompy ( pompa sucha i czysta) po uruchomieniu obroty znowu falują, tak że ten trop okazał się mylny, ale znowu odkręciłem filtr i od tak po prostu go przykręciłem (ten sam filtr) po odpaleniu obroty równe a nawet bardzo równe. Po około 2 dniach usterka znowu powróciła ale pomogło znowu to samo wykręcenie filtra i ponowne wkręcenie. Podejrzewam zapowietrzanie układu, tzn zachowuje się tak jak by układ był za szczelny ale nie tam gdzie powinien. Całe szczęście że filtr bardzo łatwo się odkręca, puki co na noc filtr poluzuje a rano dokręcę :mrgreen:
 
 
joni082006 

Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 61
Skąd: CZERWIN
Wysłany: 18 Listopad 2017, 21:17   

Może po prostu źle dobrany filtr!
_________________
W202 220D
VIN WDB2021211A210666
 
 
piwek1972 

Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 18 Listopad 2017, 21:52   

raczej nie, bo objawy nastąpiły na filtrze przy którym wcześniej (jakieś 5000 km) było wszystko dobrze.
 
 
joni082006 

Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 61
Skąd: CZERWIN
Wysłany: 19 Listopad 2017, 08:34   

Filtr to niewielki wydatek i 5 minut roboty a miałbyś 100 procent pewności, że to nie to.
_________________
W202 220D
VIN WDB2021211A210666
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,133 sekundy. Zapytań do SQL: 10