Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Wiązki elektryczne w modelach przed liftingiem
Autor Wiadomość
misza1 

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 258
Skąd: Chorzow
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 19:47   

Marcin Pop. napisał/a:
(lato +30*C - zima -20*C)


no coz to tez sie srednio ma do tego bo auta raczej nie stoja cale swoje zycie na dworze nie ruszane...

problem polega bardziej na tym ze niektore silniki jak np. M104 2.8 wytwarzaja bardzo wysoka temperature pod maska pod ktora nie ma za duzo miejsca i izoolacja poprostu przez lata twardnieje

Marcin Pop. napisał/a:
i widać, że mercedes na tym zaoszczędził



trudno powiedziec czy zaoszczedzil czy szukal oszczednosci itp skoro te autka maja po 15 lat (czasem wiecej czasem mniej) a nie bylo zalozenia ze tyle ma to wytrzymywac...

jeden blad mercedes juz popelnil... W123 :wink:
_________________
W202 C280 WDB 2020281A001986
W124 250D
W201 2.0D
Golf MK1 cabrio
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 21:35   

btx napisał/a:
podbno jeszcze lecialy wiazki w S 420 z lat 91-97


Tak to prawda.

Znajomy kupil W140 S500 z 91 roku i cale oslony przewodow (wszystkie wiazki do wtryskow) pokruszone. Oczywiscie auto niechcialo pracowac bo robilo sie zwarcie. Podobno po ligtingu poprawili jakosc kabli i izolacji
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
potaki

Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: lublin
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 21:50   

witam wszystkich tez mam taki problem. Mam w202 c280 silnik 104 i izolacja kablli pęka ale autko ma już 14 lat i wiązka jeszcze działa więc można mu to wybaczyć
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 11 Kwiecień 2009, 11:28   

No my z kolega wymienilismy ta wiazke wtryskiwaczy oraz cewek.
Rzezba byla niesamowita z odkrecaniem/przykrecaniem cewek. Po zmianie wiazki auto nie chcialo odpalic, zamienione byly przewody sterujace cewkami. Po zamianie auto chodzi super. Silnik pracuje zwawo.

PS C180 1995rok.
_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 11 Kwiecień 2009, 11:30   

Cytat z mojego postu - str.1:

"Izolacje przewodów na skutek dużej różnicy temperatur (lato +30*C - zima -20*C) szybko twardnieją i następstwem tego jest ich pękanie."

misza1 napisał/a:
izoolacja poprostu przez lata twardnieje


To akurat nie dotyczy TYLKO silników 2.8 - ale większości jakie były w W202.

Praktycznie nic nowego nie napisałeś :mrgreen:

misza1 napisał/a:
czy zaoszczedzil czy szukal oszczednosci


Efekt jest ten sam - izolacje na kablach pękają, czy się komuś podoba, czy nie :evil:

misza1 napisał/a:
skoro te autka maja po 15 lat (czasem wiecej czasem mniej) a nie bylo zalozenia ze tyle ma to wytrzymywac...


Ty nie wiesz (i ja też nie) jakie były założenia podczas procesu montażowego - to są tylko Twoje dywagacje.
Zadzwoń do Ożarowa do fabryki kabli - tam się dowiesz jakie są założenia podczas cyklu produkcyjnego kabla i jak się to ma do użytkowania przez zwykłego zjadacza chleba :P
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
misza1 

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 258
Skąd: Chorzow
Wysłany: 11 Kwiecień 2009, 12:09   

chodzilo mi o to ze temperatura +30 w lecie nie ma za duzo do temperatury pod maska w czasie pracy silnika :mrgreen:

Marcin Pop. napisał/a:
Ty nie wiesz (i ja też nie) jakie były założenia podczas procesu montażowego - to są tylko Twoje dywagacje.


no coz moglbym prawie reke polozyc ze nie mialo to wytrzymac 15 lat w sensie ze nikt nie powiedzial "zrobcie to auto tak zeby za 15 lat wszystko bylo cacy"

no bo jaki jest sens sprzedania jednego auta i czekania ilestam lat az sie komus znudzi i kupi nastepne...
to ma jezdzic 3 lata i zostac wymienione na nowy model i tyle a jak by to bylo robione jak beczka to nowe auta by sie duzo gorzej sprzedawaly i serwisanci by mieli za duzo wolnego czasu

wiec stopniowo Mercedes doszedl do takiego go...na jakie teraz sprzedaje i kasa leci :evil:
_________________
W202 C280 WDB 2020281A001986
W124 250D
W201 2.0D
Golf MK1 cabrio
 
 
bart1527 

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 451
Skąd: warszawa
Wysłany: 22 Kwiecień 2009, 14:55   

Witam kolegów!
Tylko chciałem dorzucić od siebie, ze tez przerabialem ten problem w W124 2.8 (silnik M104). Mieszkalem wtedy w stanach i tam po przeszukaniu tamtejszego forum, dowiedziałem się, ze Mercedes oficjalnie przyznal sie ze w latach (chyba) 92-95 montowali kable w izolacji biodegradalnej i w serwisach wymieniali za darmo wiazki sterujące silnikiem, ponieważ były one przyczyną pożarów samochodów!
Pozdrawiam!
_________________
W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86
 
 
madzara31 

Pomógł: 94 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3310
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 4 Październik 2009, 17:06   

Witam Kolegów.Z prośbą zwracam się w imieniu mojego kolegi.
Problem-Wiązka Elektryczna(idąca Pod pokrywą, na 3 cewki) Rozsypała Się
Wtryski podają-przewody ładne
Motor M 104 3200cm. rok 1994
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaki koszt nowej wiązki :?: Czy występują zamienniki :?: Gdzie oprócz ASO tego cholerstwa szukać :?:
Pozdrawiam.
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 4 Październik 2009, 17:09   

jak gdzie?? na szrotach, allegro ....

ale coś mi świta że u maly919 ktoś ostatnio kupował i jakoś nie drogo było, głowy nie dam zapytaj się.
może tutaj
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10621
kolega się skusi :mrgreen:
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
madzara31 

Pomógł: 94 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3310
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 4 Październik 2009, 17:12   

maurycy napisał/a:
jak gdzie?? na szrotach, allegro ....
Odpada-używka ile pochodzi :?: kto wie jak zdrowa jest otulina
Już patrze po interesach Małego :wink: Dzięki :? Wiązka dorabiana-wtyczki kupowane.
 
 
pajak2444 

Dołączył: 06 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Długołęka
Wysłany: 19 Październik 2017, 12:32   

W szoku jestem, że 8 lat nikt więcej nie wpisał się do tego tematu.
Po wymianie srebrnego przekaźnika ustał problem choinki na liczniku, ale podczas jazdy nadal nie słyszałem kompresora, ani wskaźnik doładowania nic nie pokazał ponad 0,0.
Po rewizji czy wtyczka od kompresora podpięta ujrzałem obrane przewody do wtyczki po stronie instalacji silnikowej, po oskurowaniu szmacianki izolacja była rozsypana na długości ok 30cm. Aż jestem ciekawy jak daleko te kable są w takim stanie.
Na weekend zapowiada się obieranie silnika z osprzętu, żeby się do wszystkich kabli dostac i je sztuka po sztuce wymienić na 20 letnia instalacje od bmw i opla- które w żadnym miejscu nie wykazały takich problemów .
Oby tylko udało się znaleźć kable o tych samych kolorach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,129 sekundy. Zapytań do SQL: 9