Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
2.3 kompressor umarł
Autor Wiadomość
sererek 

Dołączył: 07 Gru 2017
Posty: 11
Skąd: Rydułtowy, Śląsk
Wysłany: 7 Grudzień 2017, 17:58   2.3 kompressor umarł

Witam, mam problem ze swoim Mercedesem.
Otóż pewnego dnia przestał on palić. Stało się to dość nagle: pojechałem na stację, zatankowałem, zapłaciłem, próbuję odpalić raz, drugi, trzeci i nic. W końcu po kilku próbach załapał i jakoś dotoczyłem się do domu. Następnego dnia próby odpalania skończyły się wraz z rozładowaniem akumulatora i zużyciem puszki plaka.
Po szybkim sprawdzeniu podstawowych czynności życiowych silnika okazało się że świece są suchutkie, a ponadto nie ma iskry. Najprostszym tropem padło na czujnik położenia wału, więc zakupiłem owy, firmy SWAG i wszystko było w porządku do czasu gdy musiałem odpiąć przewody od wtryskiwaczy. Po ponownym poskładaniu, silnik pracował tylko na dwóch cylindrach, jak się później okazało, pomyliłem kostki pierwszego i drugiego wtryskiwacza. Niestety po ich zamianie silnik znowu umarł, objawy takie same jak przed wymianą czujnika- brak paliwa i iskry.

Wiązkę silnika poizolowałem, bo myślałem że to wina zwarcia na przewodach cewek/wtryskiwaczy(ruszałem nimi przy ściąganiu listwy wtryskowej) ale nic to nie dało.
Jeśli to istotne to w samochodzie jest instalacja LPG(wcześniej silnik pracował idealnie)
_________________
1996 C180 Classic--> 1996 2.3kompressor swap, Sport
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Grudzień 2017, 18:33   

Moduł zapłonowy wykluczyłeś? Cewki sprawdzone? Immo sprawdzałeś? Jest sporo o wszystkim na forum wiec pewnie i tak zamkną temat ;) ostatnio jakaś plaga niepalących mercow :D
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
sererek 

Dołączył: 07 Gru 2017
Posty: 11
Skąd: Rydułtowy, Śląsk
Wysłany: 7 Grudzień 2017, 18:40   

A widzisz, zapomniałem dodać: immo rozbrojone, wcześniej były z nim problemy, to postanowiłem wyrzucić zanim całkowicie zablokowało auto.
Modułu nie wykluczyłem, bo niestety nie mam z kim podmienić na próbę :?
Tematów na forum przeczytałem dość sporo, ale nie znalazłem takiego gdzie objawy były podobne. Dużo jest takich gdzie tylko część problemu się pokrywa z moim.

Aktualizacja: pompa paliwa pracuje, prąd na cewki i na wtryskiwacze idzie, ale nie ma sygnału sterującego.
_________________
1996 C180 Classic--> 1996 2.3kompressor swap, Sport
 
 
kamil_0793 

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 2447
Skąd: Wrocław/Strzegom
Wysłany: 8 Grudzień 2017, 23:04   

sererek napisał/a:
nie ma sygnału sterującego.
A czym to sprawdzasz?
_________________
Moja Perełka WDB2020181A050858
W210 E55 AMG T WDB2102741B064411
 
 
 
sererek 

Dołączył: 07 Gru 2017
Posty: 11
Skąd: Rydułtowy, Śląsk
Wysłany: 9 Grudzień 2017, 07:09   

Cytat:
A czym to sprawdzasz?


Wywnioskowałem po tym, że napięcie na zasilaniu jest, a się nie otwierają ;)

Dzisiaj po kilkukrotnym zamknięciu i otwarciu samochodu silnik załapał na jeden obrót i zgasł. Objawy podobne jak przy immobiliserze, który jest przecież rozbrojony (wcześniej odpalałem go nawet śrubokrętem j żadnych problemów nie było)
_________________
1996 C180 Classic--> 1996 2.3kompressor swap, Sport
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,115 sekundy. Zapytań do SQL: 9