Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
13 Styczeń 2012, 12:01
Regulacja świateł na podciśnienie
Autor Wiadomość
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 22 Luty 2017, 17:58   

Ale ja mówiłem o tej fioletowej rurce że jest ona zrobiona ze stosunkowo mało elastycznego plastiku. Z ogniem kwestia wprawy i wyczucia to fakt.
_________________
poszukuje
 
 
kulazary 

Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 17
Skąd: żary
Wysłany: 1 Marzec 2017, 23:34   

Potrzebuje taki wtyk kupić przeszukałem allegro i nie znalazłem. Na szrocie w okolicy tez nie ma

https://zapodaj.net/5de4eb0786a96.jpg.html
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 2 Marzec 2017, 08:54   

Idź do aso tak jak ja... Kupisz za kilkanaście złotych. ja za kolanko zapłaciłem 12 więc to Twoje też pewnie podobnie będzie kosztować
_________________
poszukuje
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2 Marzec 2017, 19:35   

kulazary napisał/a:
Potrzebuje taki wtyk kupić przeszukałem allegro i nie znalazłem. Na szrocie w okolicy tez nie ma

https://zapodaj.net/5de4eb0786a96.jpg.html


Mam taki jak potrzebujesz to napisz PW
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
WoleMerce 
W202 C230 ATP TOUR


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 1970
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 16 Marzec 2018, 15:07   

W sumie nie wiem czy dobry dział ale to chyba osprzęt silnika :D
Szukałem po różnych wątkach i nic ciekawego nie znalazłem.
Do rzeczy.

Mój układ sam w sobie działa bez problemu, na postoju światła regulują się bez problemu, żadnego syczenia ani nic.

Problem zaczyna się wtedy kiedy samochód dostaje nieco buta, najbardziej jest to odczuwalne na trasie pod obciążeniem np, wtedy światła po prostu się kładą na dół i koniec, przy 160 jest to trochę niekomfortowe i niebezpieczne :3 po odpuszczeniu gazu światła normalnie wracają na swoją wysokość 0 .

Na fb już ktoś zasugerował że przy takim bucie silnik wyciąga wszystko i stąd taki problem.
Czy w tym układzie jest jakiś zaworek zwrotny ?
Czy to suwak przy włączniku wszystko utrzymuje w ryzach i może przepuszczać ??
Czy tak po prostu już jest, jeżeli tak jest to może ma ktoś jakiś patent na to ?? Podobno w 124 jest taki zaworek zwrotny.

Jakieś rady sugestie :3

[ Dodano: 17 Marzec 2018, 16:35 ]
Sytuacja ogólnie taka że przewód od lamp ma średnicę Fi4 więc można spokojnie łączyć go szybkozłączkami pneumatycznymi od ciężarówek. Trójniki też są o czym po prostu zapomniałem jak przestałem być mechanikiem :D

Reasumując założyłem nowy trójnik bo stary był polepiony poxipolem, kawałek gumy wymieniłem na przelotkę, i w miejscu gdzie przewód był załamany wrzuciłem też przelotkę.

Idąc dalej zamówiłem na allegro zaworek zwrotny który mam zamiar zamontować przy kolektorze ssącym, czyli nie będzie żadnego problemu z opuszczaniem i podnoszeniem lamp, bo przecież cały zawór znajduje się w suwaku przy włączniku. Zobaczymy co z tego wyjdzie :roll:
_________________
W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,222 sekundy. Zapytań do SQL: 10