Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
poziom w zbiorniku do plynu chlodzacego.
Autor Wiadomość
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 2 Październik 2007, 10:59   

to skoro tak mowisz, to do tych kresek pewnie bedzie minimum
 
 
piotrfire 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 80
Skąd: Prawiewrocław
Wysłany: 6 Listopad 2007, 01:07   

Podłącze się pod wątek aby nie zakladać nowego.
Od jakiegoś czasu ubywa mi płyn nigdzie nie cieknie , oleju nie przybywa , nie ma zwiększonego ciśnienia w układzie , mogę dolewać śmiało co dzień po litrze i w zbiorniczku zawsze mam ledwie zakryte dno. Jak nie dolewam nawet przez miesiąc to nic się nie dzieje temp ok , tylko kontrolka świeci. Po uzupełnieniu do rantu w zbiorniczku gaśnie ale po 10 min jazdy znowu się zapala i płynu już brakuje dziwna sprawa , co to może być?
_________________
ML w163 320
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 6 Listopad 2007, 01:40   

W środku pod nogami czasem mokro nie masz??

pod autem też nic nie widać mokrego :?:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 6 Listopad 2007, 12:46   

piotrfire napisał/a:
po 10 min jazdy znowu się zapala i płynu już brakuje dziwna sprawa , co to może być?


Pewnie do wymiany korek zbiorniczka wyrównawczego :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
piotrfire 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 80
Skąd: Prawiewrocław
Wysłany: 6 Listopad 2007, 20:14   

Cytat:
W środku pod nogami czasem mokro nie masz??

pod autem też nic nie widać mokrego


Nie mam mokro i pod autem też nie widać.

A korek raczej sprawny bo trzyma ciśnienie co słychać przy odkręcaniu , poza tym były by ślady na przykurzonym zbiorniczku
_________________
ML w163 320
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 6 Listopad 2007, 20:35   

piotrfire napisał/a:
A korek raczej sprawny bo trzyma ciśnienie co słychać przy odkręcaniu


To nie dowodzi sprawności korka :!: A śladów na zbiorniczku napweno nie będzie, chyba ze nie masz przewodu od odprowadzania nadmiaru :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Igor00 


Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 24
Skąd: Czewa
Wysłany: 6 Listopad 2007, 20:44   

A ja mam troche moze dziwne pytanie czy wszystkie :mb: posiadaly zbiorniczki wyrownawcze bo ja takiego nie posiadam
_________________
W202 C180 Classic 93'
 
 
jacon 
NIGHT HUNTER

Pomógł: 157 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 1948
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Listopad 2007, 20:50   

Igor00 napisał/a:
A ja mam troche moze dziwne pytanie czy wszystkie :mb: posiadaly zbiorniczki wyrownawcze bo ja takiego nie posiadam

Bo masz go na chłodnicy ten cylindryczny z czujnikiem poziomu płynu na środku.
_________________
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko
 
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 25 Marzec 2018, 12:21   

jjankiello napisał/a:
btx napisał/a:
może to max poziom płynu to własnie do tych kresek :/

Ileż można pisać, ze poziom mam być do rantu... na zimnym silniku... na gorącym może być 1 cm wyżej...


Mam takie pytanko, czy to nie jest czasami za dużo tego płynu po rant zbiorniczka?. Jak się płyn rozgrzeje to jak by nie było zwiększa swoją objętość i czy tym samym nie wyrzuci go przez wężyk odpowietrzający?.

Inna sprawa właśnie że nie ma na zbiorniczku zaznaczonego poziomu MIN - MAX ten wyznacznik rantu jest pisanym czy nie pisanym wyznacznikiem poziomu MIN - MAX płynu w naszych MB?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Al Capone 

Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 66
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26 Marzec 2018, 19:28   

Cytat:
Mam takie pytanko, czy to nie jest czasami za dużo tego płynu po rant zbiorniczka?. Jak się płyn rozgrzeje to jak by nie było zwiększa swoją objętość i czy tym samym nie wyrzuci go przez wężyk odpowietrzający?.

Inna sprawa właśnie że nie ma na zbiorniczku zaznaczonego poziomu MIN - MAX ten wyznacznik rantu jest pisanym czy nie pisanym wyznacznikiem poziomu MIN - MAX płynu w naszych MB?.


Płynu ma być do poziomu połączenia przezroczystej i czarnej części zbiorniczka właśnie po to aby mógł swobodnie zwiększyć objętość. Miejsce zgrzewu jest zdecydowanie "pisanym wyznacznikiem". Książka "Sam Naprawiam" strona chyba 67 Układ Chłodzenia.
_________________
C 220D Elegance 1995r
WDB2021211A286480
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 26 Marzec 2018, 21:53   

Al Capone, sprawdziłem w książce "Sam Naprawiam" strona 67 i przyznam że nie dostrzegłem żeby

Al Capone napisał/a:
Miejsce zgrzewu jest zdecydowanie "pisanym wyznacznikiem"


Mogę śmiało lać płynu chłodzącego po zgrzew zbiorniczka - wolałem dopytać żeby gdzieś nie wyrzuciło tego płunu, a jak jest mniej płynu niż po zgrzew/rant to jest traktowane jako nie pełny stan?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
kam2128

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lip 2016
Posty: 84
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 27 Marzec 2018, 10:48   

Możesz śmiało lać pod zgrzew zbiorniczka, ja tak zawsze leje, ale jak będzie trochę mniej to też się nic nie stanie, czujnik poziomu płynu jest dość nisko, więc zanim się zapali kontrolka to musi być bardzo mało płynu w zbiorniczku.
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 27 Marzec 2018, 22:14   

kam2128, dzięki za odpowiedź i pomoc.

Doleje sobie po zgrzew zbiorniczka, zawsze miałem tak przyznam więcej jak połowę zbiorniczka nie kiedy połowę mając to na uwadze właśnie żeby nie wyrzuciło gdzieś naddatku płynu czasami.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
kam2128

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lip 2016
Posty: 84
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 27 Marzec 2018, 23:17   

Żeby wyrzuciło przez tą rurkę przelewową to byś musiał prawie pod sam korek nalać więc nie ma obaw.
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 29 Marzec 2018, 21:54   

To jak by nie było stan płynu chłodzącego po rozgrzaniu nie wiele się podnosi w zbiorniczku jak wskazane jest nalewanie po rant.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,123 sekundy. Zapytań do SQL: 9