Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Róźnica między A1190510077 a A1110510077
Autor Wiadomość
karol129 
Uparty jak osioł ;)

Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 34
Skąd: Zabrze
Wysłany: 28 Czerwiec 2019, 11:09   Róźnica między A1190510077 a A1110510077

Witam
Moje pytanie brzmi jakie są różnice między tymi numerami wariatora oprócz oczywistych czyli
jeden jest okrągły a drugi trójkątny?
Pytam ponieważ przeglądałem sobie ostatnio silnik i po sprawdzeniu okazuje się iż mam zainstalowany ten z numerem A1190510077 a według systemu powinienem mieć ten drugi.
Silnik pracuje prawidłowo czyli ma moc , pracuje równo nic się nie dzieje jednakże nie daje mi to spokoju.
Czy może tak zostać czy lepiej wymienić na właściwy?

Pozdrawiam
_________________
Jest: WDB2020871F963154 C200 Kompressor
163KM
był: WDB2021211F315162 C220 Diesel na Lucasie
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 28 Czerwiec 2019, 12:30   Re: Róźnica między A1190510077 a A1110510077

karol129 napisał/a:
Witam
Moje pytanie brzmi jakie są różnice między tymi numerami wariatora oprócz oczywistych czyli
jeden jest okrągły a drugi trójkątny?
Pytam ponieważ przeglądałem sobie ostatnio silnik i po sprawdzeniu okazuje się iż mam zainstalowany ten z numerem A1190510077 a według systemu powinienem mieć ten drugi.
Silnik pracuje prawidłowo czyli ma moc , pracuje równo nic się nie dzieje jednakże nie daje mi to spokoju.
Czy może tak zostać czy lepiej wymienić na właściwy?

Pozdrawiam

Inne wtyczki. 119 były w starszych, 111 w nowszych.
 
 
 
karol129 
Uparty jak osioł ;)

Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 34
Skąd: Zabrze
Wysłany: 28 Czerwiec 2019, 14:42   

Dzięki ale czy jeszcze coś poza tym?
Np kąt otwarcia zaworów, itp?
Zmienia cokolwiek w pracy silnika?

Swoją drogą to mogła być odpowiedź Mercedesa na lanie oleju do przewodów bo je mam wymienione i również ten regulator przez pierwszego właściciela na co mam fakturę z Niemiec z dnia 01.10.2004. I co najważniejsze na tej fakturze istnieje informacja iż jest to bezpłatne działanie serwisowe. Tylko się zastanawiam czy wymienili by na inny rodzaj ten regulator?

Pozdrawiam
_________________
Jest: WDB2020871F963154 C200 Kompressor
163KM
był: WDB2021211F315162 C220 Diesel na Lucasie
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 28 Czerwiec 2019, 18:16   

karol129 napisał/a:
Dzięki ale czy jeszcze coś poza tym?
Np kąt otwarcia zaworów, itp?
Zmienia cokolwiek w pracy silnika?

Swoją drogą to mogła być odpowiedź Mercedesa na lanie oleju do przewodów bo je mam wymienione i również ten regulator przez pierwszego właściciela na co mam fakturę z Niemiec z dnia 01.10.2004. I co najważniejsze na tej fakturze istnieje informacja iż jest to bezpłatne działanie serwisowe. Tylko się zastanawiam czy wymienili by na inny rodzaj ten regulator?

Pozdrawiam

Wymiana wariatora starcza na krótki czas. Po jakimś czasie znowu zaczyna pompować olej we wiązkę. Tak się skłąda, że mam do odsprzedania adaptery, które zatrzymują olej. Jeśli jesteś zainteresowany, proszę o PW.
 
 
 
karol129 
Uparty jak osioł ;)

Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 34
Skąd: Zabrze
Wysłany: 28 Czerwiec 2019, 19:29   

Dzięki ale pisałem że jeszcze u niemca 2004 wymienili wiązkę i wariator na OEM w salonie z jakimś przejściem na kablu po drodze.
Oleju mi nie pompuje, nic nie cieknie tylko mnie zastanawia ten inny niż według systemu wariator.

Pozdrawiam
_________________
Jest: WDB2020871F963154 C200 Kompressor
163KM
był: WDB2021211F315162 C220 Diesel na Lucasie
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 29 Czerwiec 2019, 08:32   

karol129 napisał/a:
Dzięki ale pisałem że jeszcze u niemca 2004 wymienili wiązkę i wariator na OEM w salonie z jakimś przejściem na kablu po drodze.
Oleju mi nie pompuje, nic nie cieknie tylko mnie zastanawia ten inny niż według systemu wariator.

Pozdrawiam
Czyli zrobili to tak jak powinni. Kabelek po drodze zatrzymuje olej. Wymiana samego wariatora nic nie pomaga, one po krótkim czasie znowu ciekną. Do dnia dzisiejszego nie poprawili tej wady, i te same wariatory są w sprzedaży.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 9