Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
12 Styczeń 2012, 01:31
Korozja - czym ją powstrzymać?
Autor Wiadomość
MateM 
WDB2020181A183369


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 900
Skąd: Bytom - Miechowice
Wysłany: 25 Czerwiec 2020, 12:53   

Cooldude, ze zdjęciami ciężko mi powiedzieć bo u mnie widać wszystkie, na stronie chyba 9 i dalej są zdjęcia z rzeźbienia. A co do tego jak to wyglądało to rzeczywiście patrząc na to co można spotkać gdzie indziej to u mnie było na prawdę łagodnie, nie mniej czy dużo czy mało robota jest ta sama (czy masz 2 kwadraty do wycięcia 10x10cm czy 1 fragment wielkości koła zapasowego zasada jest wg mnie ta sama i da się to zrobić samemu. Jakby Ci się zdjęcia nie ładowały albo miałbyś pytania to wal śmialo na PW
_________________
W202 C180+LPG 94r Esprit
"nowy silnik" + 200 000km
WDB2020181A183369
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=253779#253779
L3PH3 2.0dCi
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=26822
 
 
Cooldude 

Dołączył: 26 Gru 2016
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Czerwiec 2020, 14:42   

MateM napisał/a:
Cooldude, ze zdjęciami ciężko mi powiedzieć bo u mnie widać wszystkie, na stronie chyba 9 i dalej są zdjęcia z rzeźbienia. A co do tego jak to wyglądało to rzeczywiście patrząc na to co można spotkać gdzie indziej to u mnie było na prawdę łagodnie, nie mniej czy dużo czy mało robota jest ta sama (czy masz 2 kwadraty do wycięcia 10x10cm czy 1 fragment wielkości koła zapasowego zasada jest wg mnie ta sama i da się to zrobić samemu. Jakby Ci się zdjęcia nie ładowały albo miałbyś pytania to wal śmialo na PW

Dzięki, puszczę PW
_________________
S202 C43 AMG
 
 
smolikpl 

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: lubelskie
Wysłany: 26 Czerwiec 2020, 08:54   

Mój mechanik mówił że czasami lepiej wstawić nowy element zamiast łatać ten stary. Na razie jest jeszcze dostęp do części zamiennych nawet tych z kategorii blacharskiej. Raczej nie zaleca wstawianie czegoś z używanego samochodu. Czeka mnie niedługo wymiana progu. Na pytanie czy odcinamy tylko kawałek gdzie jest zepsuty odpowiedział że nie ma sensu. Po max 2 latach albo i wcześniej i tak cały próg do wymiany. Także bez sensu cała robota.
Pozdrawiam,
_________________
smol
 
 
Cooldude 

Dołączył: 26 Gru 2016
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Czerwiec 2020, 10:49   

smolikpl napisał/a:
Mój mechanik mówił że czasami lepiej wstawić nowy element zamiast łatać ten stary. Na razie jest jeszcze dostęp do części zamiennych nawet tych z kategorii blacharskiej. Raczej nie zaleca wstawianie czegoś z używanego samochodu. Czeka mnie niedługo wymiana progu. Na pytanie czy odcinamy tylko kawałek gdzie jest zepsuty odpowiedział że nie ma sensu. Po max 2 latach albo i wcześniej i tak cały próg do wymiany. Także bez sensu cała robota.
Pozdrawiam,


No właśnie, różne są teorie. Abstrahując od kwestii spasowania, spotkałem się z opiniami, że oryginalny element po doczyszczeniu będzie lepszy, niż nowa, nieocynkowana reperaturka, na ogół ze słabej blachy. Być może. Progi kupiłem nowe w ocynku (Klokkerholm). Gorzej z dostępnością reszty.
_________________
S202 C43 AMG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,368 sekundy. Zapytań do SQL: 10