Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Pożar mojego silnika 2.2D 95 km podczas stania w korku
Autor Wiadomość
man212 

Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 170
Skąd: Radom
Wysłany: 19 Lipiec 2020, 22:27   Pożar mojego silnika 2.2D 95 km podczas stania w korku

Silnik zapalił się żywym płomieniem w miejscu pod kolektorem. Został ugaszony gaśnicą proszkową. Nie odpala bo rozrusznik nie kreci. Olej w normie, ciecz chłodząca nie zanieczyszczona olejem więc raczej to nie uszczelka pod głowicą. Po wstępnym rekonesansie po pożarze zauważyłem bardzo spaloną izolacje na kablu od rozrusznika. Ale przyjmując, że nawet gdyby silnik był bardzo rozgrzany w tym korku, dajmy na to ciecz chłodząca ma to 110 stopni to jakim cudem doszło do pożaru spod kolektora ? Czy rozrusznik tak by się nagrzał ? Próbuje dojść do przyczyny , złożyć to w logiczną całość, zapraszam do dyskusji.
_________________
W202 220D. '93
 
 
thepaniq 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 519
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Lipiec 2020, 23:32   

spalona izolacja - zwarcie w instalacji? ;-) przedlift, czyli wiazka mogla sie zdegradowac i taki efekt
_________________
'03 Volvo S60 R AWD
--------------------------------
VIN: YV1RS52X742343111


EX: '11 S204 C180 CDI
--------------------------------
VIN: WDD2042001F826093

EX: '96 W202 C180
--------------------------------
VIN: WDB2020181A402682
 
 
man212 

Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 170
Skąd: Radom
Wysłany: 20 Lipiec 2020, 06:26   

Tak przedlift. A czy mogło chlapnać olejem silnikowym na wiązkę i ta mogła się od niego zapalić ? I dlaczego wiązka się zapaliła skoro rozrusznik i kabel jest daleko od kadłuba silnika ?
_________________
W202 220D. '93
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 22 Lipiec 2020, 06:02   

Od 110stopni się nic nie zapala, pod maską jest cały czas gorąco. Zdejmij dolot i zobacz ile syfu w nim jest. Bo albo zapalił się od rozrusznika( zwarcie) albo sadza w kolektorze od jakieś cofki płomienia z komory silnika.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,109 sekundy. Zapytań do SQL: 9