Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z miękkim pedałem hamulca
Autor Wiadomość
Smir


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 248
Skąd: Frydek
Wysłany: 31 Sierpień 2021, 11:06   Problem z miękkim pedałem hamulca

Siemka. Mam problem w swoim w202 z hamulcami. Mianowicie pedał pracuje normalnie ale do czasu, około 4-5 hamowań pedał pracuje normalnie, za 6 razem pedał robi się miękki i wpada dość głęboko. Następnie znowu przez kilka hamowań pracuje normalnie po czym kolejny raz robi się miękki. Sytuacja powtarza się cyklicznie. Macie jakieś pomysły? Dodam że płynu hamulcowego nie ubywa i był on wymieniany pół roku temu, generalnie cały układ był wtedy robiony.
_________________
Kompressor po studencku :)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24951
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 31 Sierpień 2021, 22:48   

Pojawia się falowanie obrotów? Np jak wciskasz hamulec na postoju?
_________________
»składak
 
 
Smir


Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 248
Skąd: Frydek
Wysłany: 1 Wrzesień 2021, 11:01   

Nic takiego nie występuje :wink:
_________________
Kompressor po studencku :)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24951
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 1 Wrzesień 2021, 12:28   

Czyli problem z serwem i nieszczelnością serwo-kolektor odpada.
Piszesz, że płyn wymieniony, układ robiony.
Wygląda na to, że siada pompa hamulcowa (uszczelnienie wewnątrz pompy, przeciek międzykomorowy czy jakoś tak :P )
_________________
»składak
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 2 Wrzesień 2021, 19:01   

Ja miałem coś takiego w w201. Kupiłem drugą pompę hamulcową, jak przyszło do wymiany, to okazało się, że w tylnej części zbiornika brakowało płynu. Było dopiero widać pod światło. Tylna część zbiorniczka uzupełnia się dopiero po nalaniu pod korek tego pierwszego. Efekty były te same. Za którymś razem wpadał pedał prawie do spodu. Taka prosta sprawa, a warto się upewnić.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,104 sekundy. Zapytań do SQL: 9