Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:16
Siłownik klapki obiegu zamkniętego
Autor Wiadomość
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 24 Styczeń 2010, 11:15   

Cytat:
w takim razie jeśli to możliwe proszę o jakieś zdjęcie lub namiary który wężyk i jaki kolor i gdzie jest umiejcowiony :?:
_________________
fotek nie robiłem ale jak wyciągniesz schowek to zobaczysz ten zaworek jak będziesz wlanczał przycisk od obiegu to będziesz słyszał który zaworek a kolor wężyka chyba zielony ale nie jestem pewien
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
HOMAS 
W202 T"99

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 4
Skąd: Europa
Wysłany: 24 Styczeń 2010, 13:15   

Ok.wielkie dzięki.
_________________
C 200 W202 T Elegance"99
WDB2020801F888745 Webasto
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2 Lipiec 2010, 12:06   

koledzy ktos naprawil klapke ?? w jaki sposób ona sie otwiera..
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
stike 

Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 12
Skąd: DOA
Wysłany: 4 Grudzień 2010, 18:54   

Witam, mam identyczny problem co koledzy. Potrzebuję informacji gdzie znajduje się klapka obiegu wewnętrznego i jak się do niej dostać, aby ją ręcznie otworzyć? Jeśli jest tak duży problem z naprawą, chciałbym ją po prostu otworzyć na stałe. Mam praktycznie cały czas zaparowane szyby a ustawienie dmuchawy na max odparowuje przednią szybę jedynie do połowy. Pozdrawiam i liczę na pomoc :wink:
_________________
C180 Elegance '94 - sprzedana

W210 avantgarde kompresor 2,0 gaz/Pb 1998r
WDB2100451A589918
 
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 4 Grudzień 2010, 21:29   

jesli z przodu od strony pasażera ściągniesz kratki podszybia to zobaczysz ta klapkę i wystarczy pchnąć ja i sie otworzy ...

[ Dodano: 4 Grudzień 2010, 21:29 ]
jak dla mnie 6 min roboty :)
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
stike 

Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 12
Skąd: DOA
Wysłany: 5 Grudzień 2010, 17:17   

dzieki za podpowiedz, ale jest tak zimno na dworze ze nawet nie chce mi sie wychodzic, jutro to sprawdze i jak zajmie mi to 6 minut to bedzie super :)

[ Dodano: 6 Grudzień 2010, 14:36 ]
witam, wlasnie rozkrecilem ta kratke podszybia i zadnej klapki nie widze, zrobilem zdjecie tego co w srodku pod maska, powiedz gdzie jest ta klapka obiegu wewnetrznego.
pozdrawiam

DSC00107mniejszy.jpg
widok od przodu
Plik ściągnięto 191 raz(y) 475,26 KB

DSC00106mniejszy.jpg
widok od strony szyby przedniej pasazera
Plik ściągnięto 155 raz(y) 499,87 KB

_________________
C180 Elegance '94 - sprzedana

W210 avantgarde kompresor 2,0 gaz/Pb 1998r
WDB2100451A589918
Ostatnio zmieniony przez stike 6 Grudzień 2010, 15:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 6 Grudzień 2010, 15:12   

napewno klapke widac jak jest zamknieta to zlewa sie z otoczeniem ..pokaz to zdjecie ...

[ Dodano: 6 Grudzień 2010, 18:56 ]
musisz jeszcze odkręcić następny plastik
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 28 Marzec 2011, 11:56   

stike napisał/a:
dzieki za podpowiedz, ale jest tak zimno na dworze ze nawet nie chce mi sie wychodzic, jutro to sprawdze i jak zajmie mi to 6 minut to bedzie super :)

[ Dodano: 6 Grudzień 2010, 14:36 ]
witam, wlasnie rozkrecilem ta kratke podszybia i zadnej klapki nie widze, zrobilem zdjecie tego co w srodku pod maska, powiedz gdzie jest ta klapka obiegu wewnetrznego.
pozdrawiam


musisz jeszcze odkrecic te 4 krzyzaki + taka nakretka plastikowa w rogu i wtedy podniesc caly ten zbiornik (odczepic z przednich zaczepów) gdzie wpada woda, tam zobaczysz klapke obiegu. Ja tez mam z nia problem tylko ze recznie nie potrafilem otworzyć (moze za słabo ją wciskałem )

[ Dodano: 28 Marzec 2011, 12:58 ]
bednim napisał/a:
o ile dobrze pamietam, bedziesz musial wyjac schowek i zdjac sprezyne domykajaca klapke obiegu wewnetrznego.


czyli po wyjeciu schowka bedzie widoczna ta spreżynka ?, czy moze sie jakos tak zdarzyć że ta sprężynka sie "zacina"? czy naprawa to raczej grubsza historia?
pzdr
_________________
WDB2021941F924405
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 18 Lipiec 2011, 11:04   

I ktoś naprawił ta głupią klapkę ?
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
renahal 

Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Listopad 2017, 00:41   

W innym miejscu tego forum opisałem jak przełączyć obieg powietrza na zewnętrzny.
Zostałem poddany krytyce (częściowo słusznej) i nazwany druciarzem.Nie obchodzą mnie opinie innych i opiszę jak sobie poradziłem,może komuś to pomoże.
Problem klapki rozwiązałem częściowo.Wymontowałem schowek nad nogami pasażera.
Za schowkiem jest rura z tworzywa prowadząca do prawego nawiewu,też ją usunąłem.
Pokazał się elektrozawór podciśnienia podający podciśnienie na siłownik klapki obiegu powietrza.Wyjąłem rurkę wiodącą z tego elektrozaworu do góry(na siłownik klapki)
Po dmuchnięciu w tą rurkę klapka zamyka obieg wewnętrzny i otwiera obieg zewnętrzny.
Po zassaniu powietrza z tej rurki klapka otwiera obieg wewnętrzny.
Prawdopodobnie jest pęknięta sprężyna siłownika klapki.Można to zrobić tylko przy sprawnej
(szczelnej)przeponie wspomnianego siłownika klapki
Miałem do dyspozycji tylko obieg wewnętrzny.Naciskanie klawisza REST (u mnie przełącza rodzaj obiegu)nic nie dawało,obieg był cały czas wewnętrzny i ciągle miałem zaparowane
szyby,aż ciekło.
Do rurki zdjętej z elektrozaworu podłączyłem rurke akwarystyczną długości ok pół metra i wypuściłem na zewnątrz do kabiny.Po dmuchnięciu w rurkę zamknął się obieg wewnętrzny,otworzył się natomiast obieg powietrza z zewnątrz.Słychać wtedy charakterystyczny dźwięk działającej klapki
Należy jeszcze sprawdzić szczelność elektrozaworu podciśnienia i ewentualnie go zaślepić i pamiętać o założeniu rury plastikowej do prawego nawiewu.
Nie należy naciskać przycisku obiegu wewnętrznego.
Po otwarciu obiegu zewnętrznego szyby czyste,nic nie paruje.

Mój samochód to w 202 1998 r,kombi,automat.
_________________
C-180 Kombi 1998r automat
WDB2020781F814897
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6368
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24 Listopad 2017, 19:57   

renahal napisał/a:
.Nie obchodzą mnie opinie innych


Nie dobrze ---KOLEGO :evil:
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
RemkoK 
S220 CDI

Dołączył: 04 Lip 2021
Posty: 37
Skąd: Sieklówka
Wysłany: 19 Wrzesień 2021, 14:37   

Podłącze się pod temat, są dostępne używane siłowniki sterujące klapką nawiewu. Ceny ich są nawet przystępne, chciałbym wiedzieć czy warto taką część kupić? Czy ten element jest aż tak podatny na awarię, że kupno używki to totolotek?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,111 sekundy. Zapytań do SQL: 12