Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia. |
Autor |
Wiadomość |
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 16:42 Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia.
|
|
|
Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia - czy ma ono służyć na celu regulacji czułości przyśpieszenia? Jak obróce go w lewo to pedał przyśpieszenia straci czułość a jak w prawo to czulość się zwiększy? Bo nierozumiem tego. |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
Oleandro
Pomógł: 8 razy Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 526 Skąd: Szczecin / Hull UK
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 17:11
|
|
|
cooooo? |
_________________ C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929 |
|
|
|
|
berserkers
Mr.Radek
Pomógł: 11 razy Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 243 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 17:48
|
|
|
tez nie bardzo rozumiem?? |
_________________
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 18:05
|
|
|
Wydaje mi sie, że udział w tym brał translator |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 18:54
|
|
|
Sycylek napisał/a: | Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia - czy ma ono służyć na celu regulacji czułości przyśpieszenia? Jak obróce go w lewo to pedał przyśpieszenia straci czułość a jak w prawo to czulość się zwiększy? Bo nierozumiem tego. |
Ha Chodzi o to że pedał maksymalnie wciśnięty (do podłogi) powinien się pokrywać z maksymalnym wychyłem wajchy potencjometru (przynajmniej tak jest u mnie) tego obok wspomagania hamulców ( servo ) .
Po to jest ta regulacja aby zsynchronizować wychył pedału przyspieszenia i tej wajchy :d |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 19:25
|
|
|
!Łukasz! napisał/a: | Po to jest ta regulacja aby zsynchronizować wychył pedału przyspieszenia i tej wajchy :d |
Dokładnie, służy do regulacji linki sterowania pompą wtryskową |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 21:58
|
|
|
A czy ta regulacja ma wpływ na czułość pedału przyśpieszenia?
P.S. !Łukasz! - a Ty związany jesteś jakoś zawodowo z MB bo to już druga profesjonalna odpowiedź jaką mi udzieliłeś na tym forum i jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy . |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
comza
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 605 Skąd: Batumi
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 22:06
|
|
|
Na samą czułosć raczej nie ma wpływu.
Bardziej służy to ustrojstwo jedynie do synchronizacji ruchu potencjometru i pedału. |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 23:38
|
|
|
No to dzięki Comza. W takim razie nic przy tym grzebać nie bedę |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
comza
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 605 Skąd: Batumi
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2008, 09:21
|
|
|
Jak coś działa to tego nie ruszaj
Chyba że nie masz na co kasy wydać - wtedy nie ma ograniczeń |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2008, 11:05
|
|
|
Cytat: | P.S. !Łukasz! - a Ty związany jesteś jakoś zawodowo z MB bo to już druga profesjonalna odpowiedź jaką mi udzieliłeś na tym forum i jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy . |
Nie jestem związany zawodowo chociaż bardzo bym chciał
To raczej z pasji
Dzięki za miłe słowo |
|
|
|
|
HeMP
RWD fan
Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 18 Skąd: stolica
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2008, 19:19
|
|
|
ogranicznik wychlenia pedalu gazu powinien byc tak ustawiony by przy pelnym otwarci przepustnicy ( gaz do dechy) pedal opieral sie o ogranicznik... jest to poto by nie uj....bac linki jak dojdzie do ogranicznika przy przepustnicy a kierowca nadal bedzie naciskal na pedal gazu |
_________________ zielony w temacie merca.... |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2008, 20:02
|
|
|
Postawiłeś kropki, ale i tak ostrzeżenie dostaniesz. Jesteśmy kulturalni na tym forum |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
HeMP
RWD fan
Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 18 Skąd: stolica
|
Wysłany: 25 Wrzesień 2008, 17:39
|
|
|
|
_________________ zielony w temacie merca.... |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 19 Sierpień 2013, 16:46
|
|
|
A dziś wyjąłem dywanik spod kierowcy i odkręciłem tę nakrętkę od zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia. Jak ją z powrotem zakręcić prawidłowo? Mam opis w książce do W202 ale nic nie rozumiem z tego, przytoczę tę instrukcję:
Wkręcić zderzak pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia obracając go w lewo. Powoli wciskać pedał przyśpieszenia, aż dźwignia na pompie wtryskowej nie oprze się o zderzak. W tym położeniu pedału przyśpieszenia wykręcić zderzak pełnej mocy, obracając go w prawo, aż nie oprze się o pedał. |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
|