Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kowal
10 Grudzień 2007, 12:27
Skrzynia automatyczna w 210 okular
Autor Wiadomość
KKKamilw 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 98
Skąd: Lipno
Wysłany: 10 Grudzień 2007, 11:57   Skrzynia automatyczna w 210 okular

Witam dawno mnie nie było będzie chyba z pół roku :) więc moje gratulacje za to jak dobrze ta strona sie rozwija i witam wszystkich nowych użytkowników.

Chodzi o okulara ale sądzę że skrzynia biegów nie różni sie wiele

Silnik 2.9TD zawiesza sie jakiś czujnik albo coś w tym rodzaju samochód bez powodu blokuje sie i można zrobić max 3tyś obrotów. Samochód daje wrażenie jak by czekał aż sie turbina załączy bardzo mało mocy nie ma możliwości wyprzedzania trzeba zatrzymać się na poboczu wyłączyć na 20sekund i wszystko wraca do normy.
 
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 10 Grudzień 2007, 14:12   

A skąd podejrzenie, że to skrzynia? Ja bym raczej stawiał na silnik.
Najprościej podjechać na komputer i sprawdzić.
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
Patryk 
Harman Kardon


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 391
Skąd: 0-22
Wysłany: 11 Grudzień 2007, 10:50   

KKKamilw napisał/a:
samochód bez powodu blokuje sie i można zrobić max 3tyś obrotów. Samochód daje wrażenie jak by czekał aż sie turbina załączy bardzo mało mocy nie ma możliwości wyprzedzania trzeba zatrzymać się na poboczu wyłączyć na 20sekund i wszystko wraca do normy


Ojciec miał kiedys identyczny objaw w 200CDI - powód nieszczelny układ dolotowy, w wyniku czego auto dostawało za mało powietrza i wpadało w tryb awaryjny.

Pzdr
_________________
WDB2110231A732202
 
 
giet 
Wolnossące 122KM


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 144
Skąd: 0-22
Wysłany: 11 Grudzień 2007, 13:42   

KKKamilw napisał/a:
można zrobić max 3tyś obrotów


Możliwe, że przepływomierz jest do wymiany bądź do wyczyszczenia. Możliwe, że turbina, ale w to wątpię.

Odłącz przepływomierz i przejedź się kawałek.. Powinna być różnica. Jeżeli jest, to znaczy, że przepływomierz szwankuje.

Pozdrawiam Giet
_________________
W202 http://picasaweb.google.pl/W202C180

 
 
AutoElegance.pl 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 87
Skąd: Radom
Wysłany: 11 Grudzień 2007, 16:53   

Obstawialbym przeplywomierz, bo jest sasiedni temat o tym, ale KKKamilw napisal, ze wystarczy ponownie uruchomic silnik i wszystko jest OK.

W takim wypadku, gdy ponowne uruchomienie silnika pomaga bardziej sklaniam sie ku opcji powietrza i ukladu dolotowego.
_________________
AutoElegance... (prawie) wszystko czego potrzebuje Twój samochód.

www.autoelegance.pl
 
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 11 Grudzień 2007, 20:08   

na pewno przeplywomierz, tez mialem podobny przypadek ale w 2,5 TD znajomego.
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
m00n

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 674
Skąd: Morąg
Wysłany: 11 Grudzień 2007, 20:38   

mi sie wydaje ze to tryb awaryjny, 3000 obr to 1szy objaw a 2gi to ze w awaryjnym turbina nie dziala wiec brak mocy, ale moge sie mylic :twisted:
_________________
C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994

"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..."
 
 
AutoElegance.pl 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 87
Skąd: Radom
Wysłany: 11 Grudzień 2007, 23:02   

Wydaje mi sie, ze jak przeplywomierz nie dziala, to juz zawsze jest do 3 tys obr, a nie tak, ze wylaczy silnik, wlaczy i jest ok.
_________________
AutoElegance... (prawie) wszystko czego potrzebuje Twój samochód.

www.autoelegance.pl
 
 
 
ALEF 

Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Wrzesień 2008, 23:34   

Podobne zachowanie silnika miałem w Omedze. Wiem, że to może nie być adekwatne, ale sposób zasilania silnika jest podobny. Wtedy okazało się, ze miałem dziurawe (sparciałe) rury łączące intercooler z silnikiem i turbiną. Pęknięcia były na tyle małe, że pojawiały się na początku od czasu do czasu jak się silnik nagrzał. Zorientowałem się co jest grane dopiero jak pęknięcia były na tyle duże , że słychać było wyraźny gwizd przy załączaniu się turbiny. Wtedy najczęściej komputer przełączał się w tryb awaryjny i powyżej 3000 rpm nie wykręciłem. Pomagało wyłączenie silnika na chwilę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,112 sekundy. Zapytań do SQL: 10