Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
w210 3000td problem z klekotem w silniku,zaplon,pompa wtrysk
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 2 Sierpień 2008, 16:05   w210 3000td problem z klekotem w silniku,zaplon,pompa wtrysk

witam potrzeuje pomocy ,mialem uszkodzona pompe wtryskowa ,od 1000 obrotow w dol schodzil nie rowno i bylo slychac taki dziek jakby lał wtrysk (wtryski sprawdzone wszystkie ok) i tak sie utrzymywal do 1000 ,powyzej wszystko cichlo i chodzil elegancko,wymienilem pompe na inna i teraz od 1000 w dol schodzi rowno ale ten klekot zostal i jak jest zimny silnik chodzi ok po 1 min dzialania silnika zaczyna juz sie klekot najpierw pojedynczy a pozniej to juz tragedia potrzebuje porady alb o dobrego mechanika ktory zna sie na tym

robxu@go2.pl
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 2 Sierpień 2008, 16:10   

w210, to jest normalny objaw silników E300TD w serwisie nawet potwierdzą.

Wiec nie masz sie co martwić. Tak ma każdy E300 stukot lanego wtryskiwacza
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 2 Sierpień 2008, 22:12   

A regulatory luzu zaworowego są sprawne :?:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Gość

Wysłany: 3 Sierpień 2008, 13:33   

tak te regulatory sa ok,wczoraj byly sprawdzane,teraz jeszcze raz sprawdze wtryski bo juz nic innego mi nie zostalo,jak go kupilem motor pieknie mruczal a teraz chodzi jak stara 300
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 21:13   

MikiPOZ napisał/a:
, to jest normalny objaw silników E300TD

Nieprawda, motor powinien mruczeć - IMO problem leży we wtryskach lub samoregulatorach zaworów :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 3 Sierpień 2008, 21:31   

Jary, w serwisie mi to powiedzieli.

Co spotkam E300TD ma takie same objawy. Ja raczej obstawiam wtryski. raczej na pewno.
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Adminzj

Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: Net
Wysłany: 20 Październik 2008, 09:41   

Chcesz mieć pewnośc ? na zbiornik paliwa wlej 0,8 l Oleju MIKSOL ( taki jak do komarka - samomieszalny ) jeśli stukotanie ustanie to oznacza wtryski do zrobienia (nie znaczy że wszystkie) pewnie 1 lub 2 . nie bój się nic sie nie satnie nawet jesli masz motor CDI.
_________________
W210 300TD, W210 2,2CDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,113 sekundy. Zapytań do SQL: 9