Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaria ASB E200DT
Autor Wiadomość
WYLIE 

Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: Gdynia
  Wysłany: 11 Listopad 2008, 21:05   Awaria ASB E200DT

Witam, proszę o pomoc i zdiagnozowanie usterki.
Skrzynia: 722614 01 082967

Opcja skrzyni: S
Auto zimnie – OK
Potem: przełącza biegi i strasznie szarpie !! a jak nie szarpie to wchodzi tryb serwisowy !!

Opcja skrzyni: W
Przełącza biegi OK. – nie szarpie !! Tryb serwisowy tez się załącza ale 1 na mies. przy spokojnej jeździe. Przy ostrzejszej za każdym razem !!

Olej był wymieniany w ASO. Miało pomóc – nie pomaga !!
Ktoś ma jakiś pomysł?
Dziękuje.
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 11 Listopad 2008, 22:07   

WYLIE, coś ze sterowaniem skrzyni. Obawiam się , że komputer szwankuje.

A podłączałeś pod komputer w celu weryfikacji przyczyny ??
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
swistak69 

Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 125
Skąd: Bielsko-Biala, Paryz
Wysłany: 11 Listopad 2008, 23:00   

WYLIE napisał/a:
przełącza biegi i strasznie szarpie !

Miałem te same objawy w mojej W126 ,
przeszło po wymianie sterownika jak zauważył MikiPOZ
_________________
Kocham moje Mesie - te EX też ...
EX-W201-2,6 '91
EX-W126-300 SE '86
W202-2,8 Elegance '94 WDB2020281A148534
W202-2,5 TD Elegance '98
W204 - 2,2 CDI, '09, 170 KM
 
 
 
WYLIE 

Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12 Listopad 2008, 19:03   

Nie jeszcze nie byłem na kompie. Brakuje mi czasu :( , na razie jezdze na "W" jest OK.
Podobno kiedys (poprzedni własciciel) wyskakiwał błąd (podobno) cos o przepaleniu oleju w skrzyni. Ale to było jakieś 2 - 3 wymiany oleju temu (olej zlewany z całości + kranik na sprzęgiełku. Co do wymiany filtra to nie mam pojęcia. Po przejechaniu 20.000 zaczęły sie "kangury" na opcji "S". Biegi jesli juz zmieni, dobrze wchodzą na właściwych obrotach, przyśpieszenie właściwe (ale to rzadko). Najczęsciej podczas zmiany (obroty cieżko ustalić bo obrotomierz szaleje) jest max. kop, jak by Ci ktoś w kufer wjechał! No i oczywiście wchodzi tryb serwisowy. A na "W" jest OK !!! Hmm ?
Gdyby ?? był to sterownik to jaki może być koszt naprawy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,112 sekundy. Zapytań do SQL: 9