|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
glosno w kabinie |
Autor |
Wiadomość |
paulaner
Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 24 Skąd: Walbrzych
|
Wysłany: 2 Grudzień 2008, 20:11 glosno w kabinie
|
|
|
witam,
w moim 290TDT jest kroto mowiac glosno!zbyt glosno.Zlwaszcza na zimnym silniku dochodzi do kabiny pasazera, a dokladnie z okolic nog kierowcy nieprzyjemny klekot.Wiem, ze kultura pracy tego silnika pozostawia wiele do zyczenia,ale wg.mnie tak na mercedesa nie przystalo.Jak juz przy zakupie robilem jazde probna to zauwazylem to zjawisko i myslelem, ze cos zepsute.Moj stary W124 250D pracowal o niebo ciszej.Z biegem czasu sie do tego jakos przyzwyczailem,choc szasami mnie to drazni,ale jak ktos nowy wsiadzie ze mna do auta to kazdy mi mowi "jak tu glosno" Oslona pod silnikiem jest fabryczna.Nie wiem czy tam jeszcze brakuje jakies maty wagluszajacej albo jakiejs zatyczki, bo tak jak wspomnialem wyzej dzwiek dochodzi najbardziej "od nog" kierowcy.
Jak to jest w waszych 290-kach i czy ktos juz przerabial podobny temat?!Bo musze w koncu cos z tym zrobic!
z gory dzieki za pomocne sugestie
pozdr. |
|
|
|
|
trocin
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 152 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 3 Grudzień 2008, 08:34
|
|
|
Uszczelnienie grodzi silnika w miejscu kolumny kierownicy - na 99% to to |
_________________ S124 E220T '94
W202 C250D Elegance automat '94
Suzuki Vitara - zabawka 4x4
C124 230CE, S210 E290TD, W140 500SEL - ex |
|
|
|
|
paulaner
Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 24 Skąd: Walbrzych
|
Wysłany: 3 Grudzień 2008, 11:01
|
|
|
Cytat: | Uszczelnienie grodzi silnika w miejscu kolumny kierownicy |
oki! dzieki za pierwszy namiar!jakis rysunek albo numer czesci ulatwilby sprawe. |
|
|
|
|
pawej1
W211 320 cdi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Grudzień 2008, 22:58
|
|
|
potwierdzam, wymieniałem miesiąc temu, koszt w ASO ok 36zł brutto, nr nie pamiętam |
_________________
w202 --> W210 --> w211 --> w212 |
|
|
|
|
paulaner
Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 24 Skąd: Walbrzych
|
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 22:15
|
|
|
trocin napisał/a: | Uszczelnienie grodzi silnika w miejscu kolumny kierownicy - na 99% to to |
nie tyle na 99 co na 100%.Faktycznie ta guma uszczelniajaca byla przyczyna , ze w kabinie bylo tak glosno.Teraz jet chyba o 20db ciszej
Doslownie jest roznica nieprawdopodobna,a ja glupi prwie rok tak jezdzilem
dzieki Wam za rady.Jestem z efektu wiecej niz zadowolony, a to wydatek ok.40zl
A tak przy okazji wyszlo jeszcze cos innego w praniu.A mianowicuie po sciagnieciu oslony pod silnikiem w celu wymienienia tej gumy ukazal sie jakis dziwnie wiszacy naderwany przewod.Okazalo sie, ze jest to kabel od wtyczki do czulosci ukladu wspomagania kierownicy!Nie wiem jak sie to fachowo po polsku nazywa-po niemiecku jest to Parameterlenkung i dziala na zasadzie, ze im szybciej auto jedzie to wspomaganie jest "twardsze", a przy mniejszych predkosciach, a zwlaszcza parkowaniu dziala niesamowicie lekko.O wiele lzej niz normalne wspomaganie.Po zlutowaniu kabelka dziala wpomaganie rewelacyjnie. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 22:32
|
|
|
paulaner, nie wiem od kogo masz samochód, ale chyba od typowego handlarza Nie lubie ich za to. Ciekaw jestem jak się jeździ z takim układem kierowniczym. To opcja? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
paulaner
Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 24 Skąd: Walbrzych
|
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 23:02
|
|
|
Camel- napisał/a: | paulaner, nie wiem od kogo masz samochód, ale chyba od typowego handlarza Nie lubie ich za to. Ciekaw jestem jak się jeździ z takim układem kierowniczym. To opcja? |
tak jest to opcja i wg.warsztatu nie widzieli jeszcze wczesnego W210 z tym ukladem.Wiedzialem, ze to mam i sie jakos tak wlasnie dziwilem, ze nie dziala to tak jak powinno, tylko jak "zwykle" wspomaganie.Ale ze zadna kontrolka mnie informowala o niesprawnosci nie pomyslalem, ze mozy byc cos nei tak.
A jezdzi sie naprawde super.Zwlaszcza przy wiekszych predkosciach lepiej "czuje"sie auto i pewniej sie poprzez to prowadzi.A przy parkowaniu to doslownie lekko dotykam kierownice i sie sama prawie kreci.Mysle, ze inni koledzy zwlaszcza w nowszych W210 i W211 maja takie cos to sie moga tez na ten temat wypowiedziec. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Grudzień 2008, 12:02
|
|
|
Super sprawa. Chyba rodzice Mikiego mają to u siebie, to kiedyś ich pomęczę, żeby się pobawić |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 31 Grudzień 2008, 16:48
|
|
|
Camel- napisał/a: | Chyba rodzice Mikiego mają to u siebie, to kiedyś ich pomęczę, żeby się pobawić |
a mamy mamy
zapraszam |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 9
| |
|