Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Centrlany zamek w W210 -> jedna wielka zagadka
Autor Wiadomość
alan81

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: internet
Wysłany: 7 Sierpień 2008, 22:30   

Witam wszystkich
Mam wielką prośbę. Kupiłem Clk z 97roku z silnikiem 2.0 136ps automat nr WDB2083351F008857
w którym jest spalona pompka centralnego zamka. Chciałem kupić używaną pompke o numerach 2088000348 ale nie mogę takiej dostać gdyż zawsze 3cia cyfra od końca jest inna. Chciałbym dowiedzieć się czy jesli kupię pompke o innym numerze niż oryginalna to czy będzie ona działać tak jak powinna? I czy może są jakieś odpowiedniki o innych numerach które będą pasować?
Prosze o wachową pomoc z góry dziekuje ....

[ Dodano: 7 Sierpień 2008, 22:36 ]
Witam wszystkich
Mam wielką prośbę. Kupiłem Clk z 97roku z silnikiem 2.0 136ps automat nr WDB2083351F008857
w którym jest spalona pompka centralnego zamka. Chciałem kupić używaną pompke o numerach 2088000348 ale nie mogę takiej dostać gdyż zawsze 3cia cyfra od końca jest inna. Chciałbym dowiedzieć się czy jesli kupię pompke o innym numerze niż oryginalna to czy będzie ona działać tak jak powinna? I czy może są jakieś odpowiedniki o innych numerach które będą pasować?
Prosze o wachową pomoc z góry dziekuje ....
 
 
madzara31 

Pomógł: 94 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3310
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 8 Sierpień 2008, 09:48   

Taka sama.Mają różną wydajność.Mam namiary do Faceta od pompek.Ceni 200 zł nowa prawie 2000.
 
 
alan81

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: internet
Wysłany: 8 Sierpień 2008, 10:38   

Dzięki za odpowiedz . Będe wdzięczny za podanie namiarów na tego faceta.
 
 
madzara31 

Pomógł: 94 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3310
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 8 Sierpień 2008, 11:36   

Nr tel na PW zaraz napisze.
 
 
alan81

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: internet
Wysłany: 8 Sierpień 2008, 20:39   

???
 
 
madzara31 

Pomógł: 94 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3310
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 10 Sierpień 2008, 15:16   

Odebrałeś Pw?
 
 
alan81

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: internet
Wysłany: 10 Sierpień 2008, 16:30   

Dzieki za nr odebrałem poczte dopiero teraz i jutro spróbuje jutro zadzwonić
 
 
Gość

Wysłany: 10 Sierpień 2008, 20:15   

WITAM!
Mam ogromny problem, w okularze E210 (1999 przed liftingiem) nie działa pilot, dioda nie
swieci się.
Mam pytanie przy jakim napięciu działa prawidłowo pilot? Napięcie baterii wynosi 5,8v.
Czy to może być przyczyną niesprawności?
 
 
beregost 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 21
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 18 Listopad 2008, 17:38   

Witam... chciałbym sie podłączyć do tematu... mam pewien problem od jakiegoś czasu podczas otwierania zamków strasznie długo pracuje pompka zanim sie wyłączy.. i tera następuje pytanie jak sie auto zamyka wyłącza się bardzo szybko a jak sie otwiera to pracuje długo dawniej tak nie było... czy jest może jakiś czujnik który stwierdza ze ma sie już wyłączyć ta pompkę czy może jeszcze coś sie ma dopompować zaraz po otwarciu auta... kurcze strasznie to denerwujące.. i dlatego pytam czy ktoś tak miał.... Dziaki z góry za jaką kolwiek odpowiedz.
_________________
C220 Sport rok 1995 WDB2020221F226410
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 18 Listopad 2008, 20:41   

beregost napisał/a:
czy jest może jakiś czujnik który stwierdza ze ma sie już wyłączyć ta pompkę czy może jeszcze coś sie ma dopompować zaraz po otwarciu auta...

Jeśli masz fotel ortopedyczny (z pompowanym oparciem), to dłuższa praca pompki jest raczej normalna. Jeśli nie masz takiego fotela, to w pompce istotnie, jest czujnik w postaci małej membrany włączonej w układ pneumatyczny, która wychyla się w odpowiednią stronę w zależności czy w układzie jest pod- czy nadciśnienie (otwieranie, zamykanie). Wychylenie membrany w dowolną stronę steruje wyłącznikiem silnika pompki. Może być tam nieszczelność właśnie na tej membrance. Miałem taki przypadek. Pomogło rozebranie i naniesienie palcem cieniutkiej warstwy silikonu na brzegi membranki, gdzie przepuszczała.

Samą pompkę sprawdzisz poprzez odłączenie od niej wężyków i zatykanie palcami króćców przy zamykani i otwieraniu.

Może też być nieszczelność na wężykach do siłowników albo w samych siłownikach (jednym z nich).
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
beregost 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 21
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 19 Listopad 2008, 10:22   

już ja sprawdzałem i zauważyłem ze nie działa ten wyłącznik w pompce.... ponieważ jak zamykam auto to pompka dmucha wiec przytkałem palcem ta dziurkę i dalej dmucha i dmucha aż chodzi jak by sie mała zatrzeć po czym sie wyłącza... czyli ze wina leży w tej membranie albo w samej elektronice sterującej tym silniczkiem???? tak mam rozumieć???

[ Dodano: 19 Listopad 2008, 10:30 ]
a i jeszcze jedno ta membrana pracuje dobrze... tylko te styki chyba nie bardzo.. w jedna stronę działa dobrze bo wyłącza silnik pompki a w druga nie!! można sobie stykać i stykać a ona dalej pompuje aż sie chyba jakiś wyłącznik czasowy załącza i ja odłącza od pracy.
_________________
C220 Sport rok 1995 WDB2020221F226410
 
 
mecenas5 
mecenas5

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 83
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14 Styczeń 2009, 13:12   

Do :mb: WDB2100481B425675 szukam już ponad dwa miesiące pompki sterującej do centralnego zamka o numerze A210 800 27 48. Bez rezultatu...Może ktoś z forumowiczów posiada pompkę o takim numerze lub może z pełną odpowiedzialnością potwierdzić, że zamiennie pasuje pompa o numerze A210 800 20 48. A może ktoś zna warsztat w niedalekiej odległości, który by coś poradził w tym temacie.
Pozdrawiam....
_________________
C 1,8 1999 r. Elegance automat
WDB2020181A764236
 
 
 
phan 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 346
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Maj 2011, 21:49   

Mam problem wszystko się zamyka ale tylną klapę (sedan) można otworzyć dusząc na wkładkę zamka. Czy u Was (podejrzewam ze we W202 jest tak samo) w sprawnych klapach w sedanach srebrna wkładka gdzie wkłada się kluczyk się blokuje ? czy po naduszeniu po prostu nic się nie dzieje ? wkładka powinna być w poziomie czy pionie ?Zdemontowałem tylną kanapę aby dostać się do pompki i gdy zamykam drzwi z zaworka odpowiadającego za tylną klapę nie ulatnia się powietrze, leci tylko wtedy gdy chce otworzyć klapę z kabiny czy pilota. Mam jeszcze takie pytanie do czego służą kable które idą do środkowego zamka tylnej klapy oraz do tego z lewej ? skoro zamki są pneumatyczne ?
_________________
W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,099 sekundy. Zapytań do SQL: 9