Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
opinie o silniku 270cdi
Autor Wiadomość
scheeray 
scheeray

Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 15
Skąd: internet
Wysłany: 6 Lipiec 2008, 18:38   

Podsumowując 2.7 cdi jest bardziej ekonomiczny niż 2.9td.
W 2.7cdi trzeba uważać na paliwo.
Pytanie z mojej strony: jakie pojawiają się awarie przy „złym” paliwie?

Stoję przed zakupem kombi (budżet 25000)i z tego co się orientuje to:
1) nie ma 2.9td po lifcie (czyli minus)
2) 2.7 z tych roczników jest znacznie lepiej wyposażony (duży plus)
3) 2.7 ekonomiczniejsze ale mocniejsze (?)

Panowie proszę o jak najwięcej informacji gdyż jestem w potężnej kropce!

Pozdrawiam i dziękuje.
 
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Lipiec 2008, 17:45   

Odbiegając nieco od tematu silnika , 3.2CDI ma lepszą , wytrzymalszą skrzynię biegów !!!
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
voshon 
C200, CLK 320 Cabrio


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 379
Skąd: Bytom
Wysłany: 8 Lipiec 2008, 18:33   

diagnosta.mb napisał/a:
Odbiegając nieco od tematu silnika , 3.2CDI ma lepszą , wytrzymalszą skrzynię biegów !!!


Na pewno? :wink: IMHO wszystkie gwiazdki, które mają 5 biegowy automat sterowany elektronicznie jeżdżą na tych samych skrzyniach 722.6xxx 8)
_________________
Gość zobacz moje damy WDB2020801F799122, WDB2084651T009322
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Lipiec 2008, 08:05   

Wersja 3.2 CDI ma większą planetarkę żeby mogła wytrzymać większy moment obrotowy.
Zrób sobie chiptuning 2.7CDI a zobaczysz co rozleci się pierwsze - na pewno nie silnik .
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
voshon 
C200, CLK 320 Cabrio


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 379
Skąd: Bytom
Wysłany: 9 Lipiec 2008, 10:03   

diagnosta.mb napisał/a:
Wersja 3.2 CDI ma większą planetarkę żeby mogła wytrzymać większy moment obrotowy.


Dzięki za oświecenie, człowiek uczy się przez całe życie :D Co do połączenia chipa i ASB to IMHO to w każdym wypadku niezbyt mądry pomysł :twisted: A już największa porażka ostatniego dziesięciolecia to skrzynia General Motors w BMW 530d e39 (mam takie to wiem co piszę :lol: ) Ta ASB potrafi się sypnąć na fabrycznym sofcie :lol: :lol: a potem na forum można spotkać jęki tych co ją jeszcze chipem poczęstowali :| Silnik ma max moment 400Nm, skrzynia ponoć może wytrzymać góra 418Nm, chociaż jej oznaczenie A5S390R (gdzie 390 to max moment przenoszony przez tą skrzynkę), sugeruje zupełnie coś innego :P

Ok, koniec oftopa :) Porównując ASB :mb: do ASB montowanych w BMW to nasze ASB można uważać za wzorowe :!:
_________________
Gość zobacz moje damy WDB2020801F799122, WDB2084651T009322
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Lipiec 2008, 23:32   

Tylko problem w tym, że obecne skrzynie BMW jak i również Mercedesa robią podwykonawcy, a to co my mamy (722.4xx) to projekt z lat 70-80, a 600tka to jak się domyślam jedynie modyfikacja jej. A ten 7G-Tronic? Ciekawe jak to się bedzie za 10 lat spisywać...
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
carlos 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1055
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 10 Lipiec 2008, 09:49   

Camel- napisał/a:
A ten 7G-Tronic? Ciekawe jak to się bedzie za 10 lat spisywać...


Zapewne modyfikacja tego co było więc powinno dawać rade, MB rzadko odchodzi od dobrych rozwiązań
_________________
ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Lipiec 2008, 11:32   

carlos, tak jak McPerson w W203? Faktycznie, rzadko :? Ostatnio coraz częściej widzę "poprawki" przez Chryslera :evil:
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
carlos 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1055
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 10 Lipiec 2008, 13:10   

Camel-, wiem Chrysler narobił dużo zła, to rozwiązanie faktycznie nie wiadomo skąd się wzięło nagle w MB :cry:
_________________
ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14
 
 
bizonek27

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: warszawa
Wysłany: 7 Luty 2009, 19:34   

Mój kolega ma 270 cdi! Jak go kupił to przy zmianie oleju zleciało 13 litrów a powinno byc 6,5.! Miarka elektroniczna! Po 500 kilomertach rozleciały sie panewki i wał trzeba było kupic Drugi silnik! Koszt silnika ok 10 tysiecy ale wraz trzeba było przekładac głowice bo cos tam nie pasowało! On miał 170 koników a kupił 177 okazuje sie ze sa inne głowice! Jak narazie chodzi ladnie ale cieknie spod głowicy! Pewnie cos nie skrecili jak trzeba ci polscy mechanicy!
_________________
W202 220cdi 125KM Kombi'98 automat
w210 270cdi 99r Avantgarde
 
 
beet 


Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 8 Luty 2009, 17:45   

diagnosta.mb napisał/a:
Zrób sobie chiptuning 2.7CDI a zobaczysz co rozleci się pierwsze - na pewno nie silnik .


Znasz jakies konkretne przypadki? Pytam, bo tez slyszalem ze ASB w W/S210 CDI lubia sie sypac po takich modyfikacjach, ale jeszcze nikomu z moich znajomych nic sie nie rozpadlo. U ojca siedzi box Carlssona i jak na razie zadnego spustoszenia 450Nm nie zrobilo, widac chyba za spokojnie jezdzimy :wink:
_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*W124 300 D 92r. arcticweiss ex
*S210 270 CDI 01r. antrazitgrun
*W202 C180 96r. brillantsilber
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 13 Luty 2009, 10:43   

Dawno temu w Auto Swiecie było porównanie najoszczędniejszych aut. Był właśnie W210 2.7 cdi a reszta to różne małe auta pokroju VW Lupo. Wygrał Mercedes pokonując wszystkie pozostałe. Fakt że spalił najwięcej bo jakieś 5,5litra. Ale jak porównali stosunek spalania do masy i mocy do Mercedes okazał się bezkompromisowy
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
LukLin 
C 180 Esprit


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 98
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 8 Lipiec 2009, 18:14   

Ja też przymierzam się do kupna w210 z silnikiem 270 CDI.

Co powieniem wiedzieć o W210 przy zakupie?? Jakieś szczególne punkty do sprawdzenia? ;)

Mam na oku okularki z końca 1999 (po lifcie) w automacie, serwisowanego z pierwszej ręki z przebiegiem ok. 200 000. :D
_________________
Mercedes 190 1988 r.
Mercedes C Class 180 1998 r.
Mercedes C Class 200 DIESEL 1994 r. :)
Mercedes A Class 190 2000 r.
Aktualnie
Mercedes A Class 170 2004 r.
Mercedes C Class 180K 2003 r.
 
 
daro28 

Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 09:26   

Polecam 2.7 . Fenomenalny silnik . Miałem taki motor w 210 i w 203 . Spalanie porównywalne z 2.2 , może deczko większe ale za to jaka rakieta i ten piekny gang . W polaczeniu z automatem . Bajka .
_________________
S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423
 
 
wojtas_p 
NYC TAXI 4.6 V8


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 353
Skąd: PL
Wysłany: 1 Czerwiec 2011, 21:43   

Jak to jest z tym czystym i nieczystym paliwem. Przecież są filtry paliwa i to dośc spore w naszych gwiazdach, więc chyba nie powinno mieć to wpływu? Fabryczny filtr paliwa w OM 601 zatrzymuje nawet wodę - to, co skropli się w baku. Mechanik zmieniał mi filtr i zapytał, co wlewałem, bo trochę syfu było, to tyle. Więc czy CDI ma jakieś gorsze filtry? Nie sądzę. Oczywiście sposób tankowania pewnie wpływa na większą częstotliwość zmiany filtra paliwa, ale żeby filtr przepuścił jakieś nieczystości?
_________________
https://nyc-taxi-wroclaw.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,126 sekundy. Zapytań do SQL: 9