Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:05
zbiornik paliwa
Autor Wiadomość
karlpeter 

Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 39
Skąd: lubuskie
Wysłany: 10 Lipiec 2009, 20:56   zbiornik paliwa

Moja kontrolka nie pokazuje już stanu paliwa w baku a to przez to,że mam uszkodzony pływak prawy z czujnikiem-problem polega na tym,że nie mogę go odkręcic jak użyje siły to mi bak po pęka.Mam na oku użwyany bak do kupienia od modelu C240 czy jest jakaś
C240 czy jest jakaś roznica w montażu baku między C240 a C 180 które posiadam?Jak najprościej sprawdzic czy są dobre pływaki i czujniki w baku? A może ktoś ma na sprzedanie bak do C180.
Za jaka kolwiek pomoc z góry dziekuje
 
 
noc 
Non omnis morial


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 265
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Lipiec 2009, 23:12   

Wszystko zależy od daty produkcji czyli nr.Vin.W przybliżeniu powinien od samochodu z tego
samego roku pasować.Gdybyś podał nr.Vin podałbym Ci numery baków pasujące do Twojej
MB.
_________________
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Spróbuję pomóc, za efekt nie ręczę.

Zwykle tu: http://www.w212.pl/
.
 
 
karlpeter 

Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 39
Skąd: lubuskie
Wysłany: 12 Lipiec 2009, 08:25   

Vin-WDB2020181A185884
 
 
noc 
Non omnis morial


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 265
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Lipiec 2009, 08:58   

Bezpośrednim zamiennikiem jest bak o nr.MB 2024704101 Bak od C240 ma nr.MB 2024708401 i będzie wymagał dokupienia co najmniej jednego przewodu paliwowego.
Jeżeli sprzedawca posiada przewody paliwowe to można bak kupić i ewentualnie w razie potrzeby dokupić braki. Jeżeli nie posiada to takie drobiazgi mogą być dosyć drogie.
_________________
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Spróbuję pomóc, za efekt nie ręczę.

Zwykle tu: http://www.w212.pl/
.
 
 
karlpeter 

Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 39
Skąd: lubuskie
Wysłany: 12 Lipiec 2009, 21:16   

Na zdjeciu widziałem,że facet miał kable od paliwa,ale jak mam sprawdzic dany zbiornik czy pływaki są dobre i czujniki jak facet mieszka odemnie 300km?
Dziekuje za informacje
 
 
noc 
Non omnis morial


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 265
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Lipiec 2009, 21:39   

Kolego to już tylko wróżka lub fusy z kawy Ci pomogą.Ja takich zdolności nie mam.
_________________
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Spróbuję pomóc, za efekt nie ręczę.

Zwykle tu: http://www.w212.pl/
.
 
 
Lonek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 307
Skąd: P-sl
Wysłany: 25 Sierpień 2009, 15:56   

A czy te pływaki są jakoś naprawialne ??

Bo u mnie wskaźnik cały czas po włączeniu kluczyka pokazuje FULL :oops:
_________________
------------
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Sierpień 2009, 17:56   

Lonek napisał/a:
Bo u mnie wskaźnik cały czas po włączeniu kluczyka pokazuje FULL :oops:


Jak dla mnie masz gdzieś zwarcie, albo z masą problem.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
xmichux 
szerokości!!!xD


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 120
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Sierpień 2009, 19:06   

Nex@pl napisał/a:
Lonek napisał/a:
Bo u mnie wskaźnik cały czas po włączeniu kluczyka pokazuje FULL :oops:


Jak dla mnie masz gdzieś zwarcie, albo z masą problem.
na to raczej bym nie liczył wiele razy spotkałem się z nieodwracalnie zacietym plywakiem w samochodach różnych marek przypuszczam że w MB cudów nie ma i trzeba wymienić zbiornik albo po prostu jeździć na kilometry u mnie wszystko sprawne ale mimo wszystko po zalaniu zeruje licznik i obserwuje mniej więcej ilość przejechanych kilometrów pływakom i czujnikom nie ufam
_________________
C240 V6 sport ASB '98
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Sierpień 2009, 19:15   

Może wymieniać zbiornika to bez przesady, nie potrzeba. Raczej nie jeździć na kropelkach, tylko tankować do pełna i czasem wlać coś do czyszczenia instalacji wtryskowej, mi to w Vito pomogło.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Lonek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 307
Skąd: P-sl
Wysłany: 26 Sierpień 2009, 07:16   

Zaraz .......zaraz.................... to nie wystarczy zmienić lub naprawić pływaki w baku tylko wymieniać CAŁY bak :oops:

Poza tym nie jeżdżę 'na kropelkę' a dodatkowo mam LPG i jazda 'na licznik' to też zapisywanie ile na gazie ile na benzynie :(

Zwracie z masą raczej odpoada bo skazówka idzie wolno na Max. po włączeniu kluczyka
a przy zwarciu raczej byłby to szybki ruch-skok
_________________
------------
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Sierpień 2009, 07:58   

Nie wiem jak wygląda sprawa w W202, nie miałem okazji jeszcze rozbierać, ale z tego co pamiętam są chyba dwa pływaki?
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
KWAS 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 249
Skąd: Poznan
Wysłany: 26 Sierpień 2009, 09:43   

Tak w w202 mamy dwukomorowy zbiornik paliwa i sa dwa plywaki.
Niestety mi tez nie dziala wskaznik no i jezdze na "kilometry"

Kupno nowych plywakow to 450 zl szt... :(
_________________
1. "Prawdziwy facet powinien miec wal, a nie jakies tam przeguby..."
2. "Bóg dał nam nogi abyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie..."

WDB2020181F347899
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Sierpień 2009, 14:24   

Cytat:
Kupno nowych plywakow to 450 zl szt... :(


Pytanie co się znimi dzieje? Dlaczego przestają dobrze pracować.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
karlpeter 

Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 39
Skąd: lubuskie
Wysłany: 27 Sierpień 2009, 22:40   

kupno pływaka to pryszcz w porównaniu kupna zbiornika - zamiennik,który kosztuje 3000 zł nowy,w jaki sposób mozna zaradzic jeżeli u mnie nie moge wadliwego pływaka odkręcic.Pływak jest plastykowy wystarczy,że peknie i po wszystkim

[ Dodano: 27 Sierpień 2009, 22:44 ]
Ja tak jeżdżę już pół roku z wadliwym pływakiem i mnie już kur... bierze,najgorzej to sie jezdzi po miescie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,201 sekundy. Zapytań do SQL: 10