Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:05
zbiornik paliwa
Autor Wiadomość
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 28 Listopad 2012, 18:13   

tomi382 napisał/a:
Gdzie u mnie może być część nr 53?


Sądzę, że nigdzie, przynajmniej w dieslu, użytkowałem taki model '94 i nic takiego nie stwierdziłem, w młodszych też . Chyba że w benzynie ale tego nie wiem :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 28 Listopad 2012, 19:35   

więc co może byc przyczyna że przy połowie zbiornika auto sie dławi ale nie gaśnie? jestem zdesperowany. Czasem pomaga przedmuchanie przewodów powietrzem ale na chwilę.
Każdy pisze o pompce ale diesel takiej nie ma. Co moge zrobic ?
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 29 Listopad 2012, 01:31   

Jary, może w Twoim czegos takiego nie było akurat? Rano sprawdze na kanale z ciekawośc, czy cos takiego jest u mnie.

[ Dodano: 29 Listopad 2012, 01:32 ]
tomi382, moze trzeba przepłukac cały zbiornik paliwa? Przedmuchujesz przewody alwe syf w baku pozostaje.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 29 Listopad 2012, 06:30   

@perzu wiadomo że przedmuchanie nie pomoże ale zacząłem od tego.
W mb w210 jest cos takiego na spodzie i wg katalogu także. Na rysunku naszych mb filterek jest niby z tyłu lub u góry. A czy 2.5 td miały bak jedno komorowy? Lub bym założył od wersji 2.0d ? Jakie zbiorniki mają te diesle?. Wiem, najpierw czyszczenie baku ale pytam na zapas bo jakbym miał wymienić bak to na jednokomorowy od w 202 tylko nie wiem jakie wersje silnikowe takowy posiadają
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 29 Listopad 2012, 09:42   

tomi382 napisał/a:
jakbym miał wymienić bak to na jednokomorowy od w 202 tylko nie wiem jakie wersje silnikowe takowy posiadają

Jednokomorowy bak posiadają wersje W202 z przednim napędem, wszystkie inne mają dwukomorowy :mrgreen: :wink:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 29 Listopad 2012, 12:33   

dzieki za info. Czyli nic nie wykombinuje .
Pozdr
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 30 Listopad 2012, 02:05   

Sprawdzałe rano na kanale i znalazłem miejsca, którym mógłby byc wkręcony ten filterek. Ale najłatwiejszym sposobem na wyczyszczenie baku jest odkręcenie tej zaślepki w której siedzą czujniki paliwa
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 30 Listopad 2012, 19:59   

perzu126 napisał/a:
Ale najłatwiejszym sposobem na wyczyszczenie baku jest odkręcenie tej zaślepki w której siedzą czujniki paliwa


Też tak uważam, przy okazji sprawdzisz "transport" paliwa z jednej komory do drugiej :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 30 Listopad 2012, 20:01   

Ma ktoś może wymiary tego dużego pierścienia który "trzyma" te czujniki?
Muszę coś skomponować w celu odkręcenia.




czy na zdjęciu z tymi dwoma wężykami to zwężka Wenturiego? I jeżeli ją wyczyszczę problem minie?
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 1 Grudzień 2012, 16:51   

tomi382 ten pierscień bedzie bardzo cięzko odkręcić. Ja u siebie tylko jeden odkręciłem, a drugi to nawet nie drgną.
W 3 osoby próbowałem, ja trzymalem klucz zeby sie nie ześlizgą a dwie inne odkręcały i nawet nie poruszył się. Dobrze ze pierscień nie pękł.

Póżniej podrzucę fote klucza jaki dorobiłem do pierścienia.
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 3 Grudzień 2012, 18:45   

tomi382 napisał/a:
jeżeli ją wyczyszczę problem minie?


Powinien :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 3 Grudzień 2012, 21:57   

@Jary też tak myślę. Teraz zimno aż szok włazić pod auto. Kupa roboty bo muszę klucz wymyślić. Bedę kombinować. O efektach napisze napewno. Zabrałbym się odrazu gdybym miał klucz więc czekam na info @assayn18 może poda jakieś wymiary bo nie mam kanału przy domu tylko trochę dalej i po pracy mam tylko godzine światła dziennego. WD 40 też przyda się w dużych ilościach z tego co pisze @Assasyn.
Dzięki za pomocne informacje. Od biedy można kupić cały ten korek z plastikami za 350zł nowy
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 18:30   

Niestety ale nie mogę nigdzie znaleźć :? tego klucza którego dorobiłem do pierścienia. Znając życie to się znajdzie jak już nie będzie przydatny...
Jeśli chodzi o wymiary to mogę podać, tylko mam teraz kanał zajęty u siebie wiec nie pomogę na dzień dzisiejszy.
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 5 Grudzień 2012, 15:07   

@assasyn nie kłopoć się.
Jakbyś miał klucz to byś mi jego wymiary podał.
Pod auto nie właź :!: :!: :!: :wink:
Sam wejdę i pobiorę wymiary tylko teraz nie mam na to czasu.
Zrobie klucz to dam foto wraz z wymiarami. :wink:
pozdrawiam
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 5 Grudzień 2012, 21:14   

tomi382 napisał/a:
Zrobie klucz .....


Z doświadczenia mogę podpowiedzieć że najlepiej egzamin zdaje "ruski Klucz" (młotek i tępy przecinak) zamiast WD użyj innego penetratora, który nie wysusza :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,155 sekundy. Zapytań do SQL: 10