Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówna praca po uruchomieniu
Autor Wiadomość
feefee 

Dołączyła: 12 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Październik 2009, 12:09   

Madzara31 ;) z psy na baby mi nie straszne...ja nie jestem taka łatwa...za mna trzeba pochodzić ;) haha A co do sąsiada...moi sąsiedzi nie znają się na takich sprawach...to buraki z pola, które posprzedawali rodzice, żeby dzieci do Warszawy na studia wysłać....oni umieją tylko dzwonić na policję i do administracji jak za głośno słucha sie radia :P

[ Dodano: 14 Październik 2009, 12:11 ]
Gomezio, W każdej plotce jest krzta prawdy ;)

[ Dodano: 14 Październik 2009, 12:13 ]
Gomezio, Szkoda mi było tego mercedesa bo mi się bardzo podoba...a akurat pozbyłam się swojego szrota i przygarnęłam...jeszcze nie żałuję choć już mnie irytuje ciutkę...;)

[ Dodano: 14 Październik 2009, 12:14 ]
Javoreczek, Kiedy? A że jestem blondynką, to zapytam jeszcze: I gdzie? ;) ;);)

[ Dodano: 14 Październik 2009, 12:22 ]
Camel-,
zachowuje się dobrze, jeśli chodzi o przepustnicę, jednak szarpie powyżej 3 tys obrotów...przytyka go aktywnie (bo przytkany jest cały czas, czasem odpuszcza) aktywnie tu oznacza, że bardziej go przytyka...czyli ja gaz a on zwalnia i szarpie przy tym trochę.... Jezu, z babami to "nie idzie" się dogadać, serdecznie Wam współczuję i dziękuję, że choć staracie się odgadnąć, co Wam chcę przekazać ;)
_________________
Pozdrawiam,

Mercedes:)
 
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Październik 2009, 12:57   

feefee napisał/a:

Javoreczek, Kiedy? A że jestem blondynką, to zapytam jeszcze: I gdzie? ;) ;);)


A jeszcze nie wiem kiedy, info się w TYM wątku pojawia, gdzieś tam też mapkę znajdzisz. W każdym razie o parking pod Torwarem chodzi :)
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 14 Październik 2009, 12:59   

Javoreczek napisał/a:
W każdym razie o parking pod Torwarem chodzi :)

Teraz to już chyba z powrotem wrócimy do SBM ;-)
 
 
feefee 

Dołączyła: 12 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Październik 2009, 13:41   

"i gdzie" - to był żart, ale podziwiam za wyrozumialość:)

[ Dodano: 14 Październik 2009, 13:44 ]
i ja mam teraz prześledzić cały wątek? "milion pińcet" stron! ;) jak już ktoś będzie wiedział, to się podłączę:):):):):):):):) a gdzie torwar jest to wiem, więc trafie bez problemu:)

[ Dodano: 14 Październik 2009, 13:44 ]
ba! Nawet wiem gdzie jest parking pod Torwarem!!!! <dumna> ;)
_________________
Pozdrawiam,

Mercedes:)
 
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 14 Październik 2009, 13:57   

feefee napisał/a:
Madzara31 ;) z psy na baby mi nie straszne...ja nie jestem taka łatwa...za mna trzeba pochodzić ;) haha


hehehe dobre :)

pozdro i wytrwałości z autkiem :mb: 8)
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
feefee 

Dołączyła: 12 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Październik 2009, 13:59   

Dziękuję, istotnie staram sie być wytrwała:)

[ Dodano: 14 Październik 2009, 14:01 ]
Camel-,

skrzynia biegów manualna - i tyle, co wiem o skrzyniach.
Świece są takie jak to wynika z instrukcji.
przewody zapłonowe nówki sztuki - już teraz tylko troche śmigane...;P
_________________
Pozdrawiam,

Mercedes:)
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Październik 2009, 12:09   

Ja bym sprawdził:
- sonde lambda
- potencjometr położenia przepustnicy
- katalizator.

Po upewnieniu sie, że wszystko jest dobrze, sprawdziłbym zasilanie paliwa: listwa, regulator, wtryski...

Ale sonda nie działa na zimno, nie? A na zimno też go muli. Mocniejsze otwarcie przepustnicy powoduje zwalnianie auta zamiast przyśpieszanie, bo mieszanka staje się za uboga. Tylko co z tą temperaturą :?:

Podaj VIN, będzie nam łatwiej. VIN znajdziesz w dowodzie, zaczyna się od WDB.

Nex@pl napisał/a:
Łańcuch mógł się wyciągnąć poza dopuszczalny zakres?

Hm... ale jakby się za dużo wyciągnął i napinacz nie dawałby sobie rady, to byłoby go słychać? :>
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Październik 2009, 12:21   

Camel- napisał/a:
Hm... ale jakby się za dużo wyciągnął i napinacz nie dawałby sobie rady, to byłoby go słychać? :>


Nie wiem, mechanikiem nie jestem ;)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Vernier 

Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 161
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Październik 2009, 00:16   

Ale się wątek rozwinął :D Już wszystko wiem, ogromny ukłon w stronę kolegi jjankiello za kontakt. Tak więc zapadł wyrok, wszystkiemu winne są wtryski. Ciśnienie w szynie idealne, kompresja super, ale.... 2 wtrysk przelewa, 3 powoduje maksymalnie nierówną pracę, 4 bardzo mu wtóruje...
_________________
W201 2.0 E + Gaz '90 AUTOMAT
W202 220 CDI '00 CLASSIC SELECTION
W203 220 CDI '05 AVANTGARDE
 
 
Michu 
GPU 35RE | GPU 94WU

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Leśniewo k. Pucka
Wysłany: 27 Październik 2009, 22:18   

to znaczy, że czas na wtryski? nawet jak nie kopci?
_________________
C 200 2.2 CDi '99 sedan
Fiat Ducato 2.8D '01
Było: 126p S600 :) '79, Passat B1 1.3 '78, Passat 32B 1.8 4x4 '89, Scorpio kombi 2.0 '93

www.elektrotec.com.pl alarmy, kamery, instalacje, pomiary, automatyka
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 28 Październik 2009, 11:21   

Michu napisał/a:
to znaczy, że czas na wtryski? nawet jak nie kopci?


Sprawdziłeś korektę dawki wtrysku?
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Vernier 

Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 161
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Październik 2009, 23:38   

No właśnie w tym problem że nie kopci. Sprawdzane było dosłownie wszystko na co tylko komputer pozwalał (czyli wszystko) ;) Nie znam się dokładnie na tym co może tam być prezentowane. Największym zaskoczeniem dla mnie było kiedy zostały wyłączone wszelkie "wspomagacze" pracy silnika. Budą zaczęło rzucać jakby się miało wszystko zaraz rozlecieć. A tak to szklaneczkę można na silniku postawić i nawet kropli nie uroni. Ale ja jestem mocno kopnięty na punkcie tego że wszystko musi być tip top. Podejrzewam że przeciętny śmiertelnik nawet nie zwróciłby na to uwagi i jeździł jeszcze parę lat nic nie robiąc.
_________________
W201 2.0 E + Gaz '90 AUTOMAT
W202 220 CDI '00 CLASSIC SELECTION
W203 220 CDI '05 AVANTGARDE
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 30 Październik 2009, 12:04   

feefee, a przepływomierz sprawdzilas ? to jest raczej to, mialem podobne objawy, ja mu gaz a on gasl :D
_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Grudzień 2012, 23:39   

No to i mi przytrafił się problem z obrotami. A wygląda to następująco.
1. Zimny silnik, poz. P, obroty delikatnie ale zauważalnie falują.
2. Po kilku dniach nieruszania auta, było to nawet bardzo mocne falowanie. A kiedy ruszyłem bez dodawania gazu (poz. D) autem szarpało.
3. Przyspieszam, powyżej 1000rpm wszystko się uspokaja.
4. Po rozgrzaniu silnika jest dużo spokojniej, ale na wolnych obrotach, czasami wyczuwalne delikatne zafalowanie.
5. Na ciepłym czy zimnym silniku (poz. P). Delikatnie dodając gazu w okolicach 1000rpm zawsze delikatnie zakołysze.
Podstawowa diagnostyka komputerowa nie wykazała błędów.
Przepływka wymieniona pół roku temu.
Macie jakieś pomysły co może być przyczyną?
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 19 Grudzień 2012, 21:39   

Nie poci Ci się pompa wysokiego ciśnienia paliwa?
Wtryskiwacze na żywo sprawdzane?
Parametry czujników na żywo?
Ja bym tutaj szukał. To, że błędów nie ma, nie znaczy, że wszystko pracuje jak powinno... może być w granicach tolerancji, nie powodując zapisania błędu, a objawy będą...

Praca dla doświadczonego użytkownika SD z wiedzą...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,152 sekundy. Zapytań do SQL: 10