Przesunięty przez: Camel- 12 Styczeń 2012, 09:05 |
TUNING W202 |
Autor |
Wiadomość |
gucionexia
Turbo V6 :)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 780 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2011, 10:51
|
|
|
eldorado, Jak mam czas to przegladam ale tam ponad 200stron do obcykania jest i z czasem na to ciężko.Coś wiesz na temat przepustnicy z 2.0? |
_________________ w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
|
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2011, 21:51
|
|
|
Mam takie pytanie poszukuje dobrego gwintu do c klasy
czy ktoś ma rozeznanie co jest dobre i a dekwatne do ceny
prosiłbym o opinie , przód mi ładnie leży gorzej z tyłem ;p stoi jak koza ;/ |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
Wacha
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 769 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2011, 22:21
|
|
|
najtanszy gwint ok 1800zl, ale to gowno ktore nie nadaje sie do gleby... max zejdziesz 60/40 i nic wiecej bo sie rozleci...
osobiscie polecam progresywne sprezyny firmy jamex oraz amorki koni sport z regulacja twardosci i bedie siii
pozdro |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 11:18
|
|
|
gwint kw 5200 mi powiedział mapet żadnych innych nie ma , amorów do sprężyn też nie ma;/ |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
Wacha
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 769 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 11:26
|
|
|
no ja znalazlem kw w trzecim wariancie za 4900 co nie zmienia faktu ze to kosmiczna kwota jak za zawias. niestety w202 nie jest popularnym autem do tuningu dlatego tez i takie ceny... jesli ktos chce dobre sportowe zawieszenie to tak jak wyzej pisalem amorki koni sport z regulacja tlumienia oraz sprezyny jamex (sprawdzone w hondzie civic i beemce e36)
pozdro |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 11:28
|
|
|
masz moze jakies aukcje lub gdzie gdzie to sprzedają ? |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
Wacha
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 769 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 11:35
|
|
|
sprezyny zawsze u niego kupowalem
http://allegro.pl/jamex-s...1630007603.html
ma ruzne kombinacje, polecam 60/40
co do amorkow to zadzwon tutaj, u nich bralem do civica i do beemki, a w najblizszym czasie bede zamawiac do
http://strefatuningu.pl
pozdro
ps. nie pamietam czy do c-klacy byly amorki z regulacja tlumienia ale napewno byly utwardzone i przystosowane do gleby nawet -80 wiedz twarde i ze skruconym skokiem |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
|
|
|
|
Wacha
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 769 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 11:53
|
|
|
do hondy i beemki tak ale do w202 jeszcze nie, planuje to zrobic w polowie lipca. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 14:08
|
|
|
Amorki do C-klasy możecie kupić MTSy - są przystosowane do maks. obniżeń -80mm. A ich jakość za tę cene nie najgorsza. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Wacha
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 769 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 15:15
|
|
|
Camel- napisał/a: | Amorki do C-klasy możecie kupić MTSy - są przystosowane do maks. obniżeń -80mm. A ich jakość za tę cene nie najgorsza. |
jezdziles kiedys na mt'sach ??
ja jezdzilem... az dwa tyg zanim nie wylaly na sprezynach 70/40 w beemce
i klucil bym sie czy one sa sportowe bo sa moze minimalnie twardsze od serii |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 15:25
|
|
|
Wacha napisał/a: |
jezdziles kiedys na mt'sach ??
ja jezdzilem... az dwa tyg zanim nie wylaly na sprezynach 70/40 w beemce
i klucil bym sie czy one sa sportowe bo sa moze minimalnie twardsze od serii |
Dla tego przy glebie Bilstein B8 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 15:37
|
|
|
Kto na tym forum najniżej stoi |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 16:11
|
|
|
madzara31, nie wiem czy nie ralf. Axwell ma też nisko. |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 16:49
|
|
|
urwane mocowanie sprężyny tez się zalicza do zabawy kto niżej |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
|