Przesunięty przez: Camel- 12 Styczeń 2012, 09:05 |
TUNING W202 |
Autor |
Wiadomość |
grzsol5275
WDB2021881F507676
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 741 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
|
mlody21989
Pomógł: 49 razy Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 2354 Skąd: PPL
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2013, 23:56
|
|
|
grzsol5275, zależy czym ciężko, najlepiej tigiem ale sa też elektrody typowe do kwasówki i w miare dają rade |
_________________ Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
|
|
|
|
|
Ostry
Damian
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 1038 Skąd: Płock/Słupno
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2013, 00:28
|
|
|
Wiesz, są gusta i każdy ma różny punkt widzenia Ja może u siebie to zrobię, wejdę pod samochód i wymierze to i mniej więcej zrobię schemat koncowki, jaka dlugosc, mniej wiecej jaki kat i czy nie trzeba jej bd formowac, moze wystarczy taka prosta |
_________________ Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
|
|
|
|
|
Gniewko20
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 1124 Skąd: TM
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2013, 09:25
|
|
|
ostrowski. napisał/a: | Wiesz, są gusta i każdy ma różny punkt widzenia Ja może u siebie to zrobię, wejdę pod samochód i wymierze to i mniej więcej zrobię schemat koncowki, jaka dlugosc, mniej wiecej jaki kat i czy nie trzeba jej bd formowac, moze wystarczy taka prosta | No to czekamy na projekt i zobaczymy jak to wyglada. |
_________________ WDB2020241F410040
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=17718 <-- EX |
|
|
|
|
Ostry
Damian
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 1038 Skąd: Płock/Słupno
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2013, 12:04
|
|
|
Wg mnie największy problem będzie z odpowiednimi kątami, w dodatku to są dwie końcówki więc muszą byc idealnie spasowane Jeśli się zrobi ciepło zacznę z tym startować, jakaś satysfakcja będzie, że zrobiłem to prawie sam no i własny pomysł |
_________________ Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
|
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
|
|
|
|
KamilRDK
KamilRDK
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 51 Skąd: Tuszyn
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2013, 15:51
|
|
|
Sorry, że obiegam od tematu trochę. Miałem kolizje, moje auto to S202 z listopada 97 mam do wymiany lewy tylni błotnik i lewe tylne drzwi czy drzwi od sedana będą pasować i czy mogą byś z wcześniejszych lat produkcji? Mój Vin Wdb2021821F676169
Dzięki za pomoc:) |
_________________ "Strzeż się kobiet, które najpierw chwalą się swoją cnotą, a dopiero potem zapasami na zimę."
WDB2021821F676169 w tym zamiast Lucasa pompa Bosch |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
|
|
|
|
KamilRDK
KamilRDK
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 51 Skąd: Tuszyn
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2013, 16:24
|
|
|
Faktycznie, Dzięki za pomoc
[ Dodano: 19 Maj 2013, 20:00 ]
Mam jeszcze takie pytanie. Jeżeli mam auto z listopada 97 z kluczykiem rybką a zakupiłem szybę z 96 mam na myśli szybę boczną lewą z bagażnika tam gdzie są paski od anteny to nie będzie problemu z alarmem bo gdzieś słyszałem, że rodzaj szyby zależy od rodzaju alarmu? |
_________________ "Strzeż się kobiet, które najpierw chwalą się swoją cnotą, a dopiero potem zapasami na zimę."
WDB2021821F676169 w tym zamiast Lucasa pompa Bosch |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Październik 2013, 15:23
|
|
|
http://www.mkb-power.de/e...&prod_gruppe=11
Interesujące
Znam już ceny. Bez 5 tys Euro nie ma co podchodzić. Modyfikacja typu 2,8 na 3,8 albo 2,3K na ok. 290 PSów - 15 tys Euro |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
DK77
Dołączył: 15 Kwi 2013 Posty: 40 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 16 Październik 2013, 22:32
|
|
|
w tej kasie niestety możnaby samemu cos fajnego zdziałać przy w202 |
|
|
|
|
buszido-2008
C 202 180 2.3 K
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 129 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Listopad 2013, 01:19
|
|
|
Witam byłem dziś na hamowni i wyszło 220 KM i 389 Nm . Mam założone kółko od Tracza
|
_________________ MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 3 Listopad 2013, 11:36
|
|
|
buszido-2008, no i fajnie, idealnie tak jak z moich obliczeń wychodziło
biorąc pod uwagę utratę mocy w aucie seryjnym dostajemy spokojnie ponad 30 koni
Spory zastrzyk Nm tego się nie spodziewałem |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
buszido-2008
C 202 180 2.3 K
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 129 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Listopad 2013, 12:03
|
|
|
Na hamowni powiedzieli że taki przyrost Nmna niskich obrotach , może być również spowodowany tym że mam ponad 9kg lżejsze sprzęgło . |
_________________ MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
|
|
|
|
|