|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
problem z mechanikiem |
Autor |
Wiadomość |
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 23:45
|
|
|
tako5 napisał/a: | prosze o opinie innych uzytkownikow | napisał bym Ci kilka słów od księdza proboszcza, bo widzę ze zaglądasz na forum jak masz problem, nie pokusisz sie o sprawdzenie czy dany problem nie zaistniał u któregoś z kolegów... |
_________________
|
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 01:48
|
|
|
Też stawiam, na rozrząd... niech Ci odda za robotę i jedź do kogoś, kto wie co robi... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
mark
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 126 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 08:21 Re: problem z ruszeniem
|
|
|
tako5 napisał/a: | witam kolegow mechanik wymienil mi lancuch zle zamontowal napinacz i pekl walek wymienil wszystko na swoj koszt tylko ze teraz autko sie zbiera na starcie jakby mial zapieta przyczepe z 2 tonami wogule sie nie zbiera straszny mul prosze o pomoc gdzie tkwi przyczyna ?
gdzie moze byc jakis blad popelniony autko nie posiada zadnych bledow wszystkie wykasowane po wymianie walka prosze o wszelkie porady i z gory dziekuje dodam ze posiadam c200 1997r 2.0 benzynka w automacie |
Czy mechanik poza samą wymianą wałka rozrządu , sprawdził kompresję na wszystkich cylindrach ? . W momencie pęknięcia wałka silnik się kręcił , natomiast rozrząd zatrzymał i zawory któregoś cylindra mogły ,,się spotkać ,, z tłokiem ( mogły się skrzywić -czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo ) . Rada kolegów , by sprawdzić w pierwszej kolejności ustawienie rozrządu jak najbardziej na miejscu - i lepiej niech to zrobi inny mechanik .
Pzdr. |
_________________ W220 S500 1999r.
+W210/96r-E280 automat
+ W168 / 2001r. 1,6 automat
i kilka sztuk MB poprzednio |
|
|
|
|
noc
Non omnis morial
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 265 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 13:56
|
|
|
A wałek na 1000% ten co trzeba.Wyjąłem kiedyś ssący włożony jako wydech. |
_________________ Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Spróbuję pomóc, za efekt nie ręczę.
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
.
|
|
|
|
|
tako5
tako5
Dołączył: 19 Lis 2006 Posty: 46 Skąd: malopolska
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 14:03 Re: problem z ruszeniem
|
|
|
mark napisał/a: | tako5 napisał/a: | witam kolegow mechanik wymienil mi lancuch zle zamontowal napinacz i pekl walek wymienil wszystko na swoj koszt tylko ze teraz autko sie zbiera na starcie jakby mial zapieta przyczepe z 2 tonami wogule sie nie zbiera straszny mul prosze o pomoc gdzie tkwi przyczyna ?
gdzie moze byc jakis blad popelniony autko nie posiada zadnych bledow wszystkie wykasowane po wymianie walka prosze o wszelkie porady i z gory dziekuje dodam ze posiadam c200 1997r 2.0 benzynka w automacie |
Czy mechanik poza samą wymianą wałka rozrządu , sprawdził kompresję na wszystkich cylindrach ? . W momencie pęknięcia wałka silnik się kręcił , natomiast rozrząd zatrzymał i zawory któregoś cylindra mogły ,,się spotkać ,, z tłokiem ( mogły się skrzywić -czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo ) . Rada kolegów , by sprawdzić w pierwszej kolejności ustawienie rozrządu jak najbardziej na miejscu - i lepiej niech to zrobi inny mechanik .
Pzdr. | tak sprawdzil wymienil szklanki autko pracuje rowno tylko przyspieszenia brak mam juz dosc takich paprakow ktorzy udaja mechanikow
Pzdr.
[ Dodano: 22 Wrzesień 2009, 14:11 ]
Axwell napisał/a: | tako5 napisał/a: | prosze o opinie innych uzytkownikow | napisał bym Ci kilka słów od księdza proboszcza, bo widzę ze zaglądasz na forum jak masz problem, nie pokusisz sie o sprawdzenie czy dany problem nie zaistniał u któregoś z kolegów... | witam kolege zagladam na forum dosc czesto nie udzielam porad bo nie jestem mechanikiem nie chce kogos wprowadzac w jakis blad tylko prosze was o pomoc bo wydaje mi sie ze jak ktos doradza to zna sie na tym a nie pisze jakies bzdury i nikt nie kuma o co chodzi wiec dzieki za wszelkie rady z waszej strony pozdrawiam i licze na dalsza wasza pomoc |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 23:55
|
|
|
noc napisał/a: | A wałek na 1000% ten co trzeba. |
O właśnie - wiele silników MB (a nie wiem czy nie wszystkie) ma wałki oznaczone konkretna liczbą na kołnierzu przy osadzeniu koła zębatego... przy wymianie MUSI być zamontowany wałem z TYM SAMYM numerem... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,128 sekundy. Zapytań do SQL: 9
| |
|