Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z mechanikiem
Autor Wiadomość
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 21 Wrzesień 2009, 23:45   

tako5 napisał/a:
prosze o opinie innych uzytkownikow
napisał bym Ci kilka słów od księdza proboszcza, bo widzę ze zaglądasz na forum jak masz problem, nie pokusisz sie o sprawdzenie czy dany problem nie zaistniał u któregoś z kolegów...
_________________


 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 01:48   

Też stawiam, na rozrząd... niech Ci odda za robotę i jedź do kogoś, kto wie co robi...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
mark 


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 126
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 08:21   Re: problem z ruszeniem

tako5 napisał/a:
witam kolegow mechanik wymienil mi lancuch zle zamontowal napinacz i pekl walek wymienil wszystko na swoj koszt tylko ze teraz autko sie zbiera na starcie jakby mial zapieta przyczepe z 2 tonami wogule sie nie zbiera straszny mul prosze o pomoc gdzie tkwi przyczyna ?
gdzie moze byc jakis blad popelniony autko nie posiada zadnych bledow wszystkie wykasowane po wymianie walka prosze o wszelkie porady i z gory dziekuje dodam ze posiadam c200 1997r 2.0 benzynka w automacie


Czy mechanik poza samą wymianą wałka rozrządu , sprawdził kompresję na wszystkich cylindrach ? . W momencie pęknięcia wałka silnik się kręcił , natomiast rozrząd zatrzymał i zawory któregoś cylindra mogły ,,się spotkać ,, z tłokiem ( mogły się skrzywić -czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo ) . Rada kolegów , by sprawdzić w pierwszej kolejności ustawienie rozrządu jak najbardziej na miejscu - i lepiej niech to zrobi inny mechanik 8) .

Pzdr.
_________________
W220 S500 1999r.
+W210/96r-E280 automat
+ W168 / 2001r. 1,6 automat
i kilka sztuk MB poprzednio
 
 
noc 
Non omnis morial


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 265
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 13:56   

A wałek na 1000% ten co trzeba.Wyjąłem kiedyś ssący włożony jako wydech.
_________________
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Spróbuję pomóc, za efekt nie ręczę.

Zwykle tu: http://www.w212.pl/
.
 
 
tako5
tako5

Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 46
Skąd: malopolska
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 14:03   Re: problem z ruszeniem

mark napisał/a:
tako5 napisał/a:
witam kolegow mechanik wymienil mi lancuch zle zamontowal napinacz i pekl walek wymienil wszystko na swoj koszt tylko ze teraz autko sie zbiera na starcie jakby mial zapieta przyczepe z 2 tonami wogule sie nie zbiera straszny mul prosze o pomoc gdzie tkwi przyczyna ?
gdzie moze byc jakis blad popelniony autko nie posiada zadnych bledow wszystkie wykasowane po wymianie walka prosze o wszelkie porady i z gory dziekuje dodam ze posiadam c200 1997r 2.0 benzynka w automacie


Czy mechanik poza samą wymianą wałka rozrządu , sprawdził kompresję na wszystkich cylindrach ? . W momencie pęknięcia wałka silnik się kręcił , natomiast rozrząd zatrzymał i zawory któregoś cylindra mogły ,,się spotkać ,, z tłokiem ( mogły się skrzywić -czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo ) . Rada kolegów , by sprawdzić w pierwszej kolejności ustawienie rozrządu jak najbardziej na miejscu - i lepiej niech to zrobi inny mechanik 8) .
Pzdr.
tak sprawdzil wymienil szklanki autko pracuje rowno tylko przyspieszenia brak mam juz dosc takich paprakow ktorzy udaja mechanikow
Pzdr.

[ Dodano: 22 Wrzesień 2009, 14:11 ]
Axwell napisał/a:
tako5 napisał/a:
prosze o opinie innych uzytkownikow
napisał bym Ci kilka słów od księdza proboszcza, bo widzę ze zaglądasz na forum jak masz problem, nie pokusisz sie o sprawdzenie czy dany problem nie zaistniał u któregoś z kolegów...
witam kolege zagladam na forum dosc czesto nie udzielam porad bo nie jestem mechanikiem nie chce kogos wprowadzac w jakis blad tylko prosze was o pomoc bo wydaje mi sie ze jak ktos doradza to zna sie na tym a nie pisze jakies bzdury i nikt nie kuma o co chodzi wiec dzieki za wszelkie rady z waszej strony pozdrawiam i licze na dalsza wasza pomoc
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 22 Wrzesień 2009, 23:55   

noc napisał/a:
A wałek na 1000% ten co trzeba.

O właśnie - wiele silników MB (a nie wiem czy nie wszystkie) ma wałki oznaczone konkretna liczbą na kołnierzu przy osadzeniu koła zębatego... przy wymianie MUSI być zamontowany wałem z TYM SAMYM numerem...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,128 sekundy. Zapytań do SQL: 9