Przesunięty przez: Pioterek 1 Lipiec 2012, 20:53 |
V max 120 km/h ;( |
Autor |
Wiadomość |
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Maj 2012, 16:50
|
|
|
Anti22 napisał/a: | Poszukałem i po prawej stronie, obok płynu spryskiwaczy, był plastikowy trójnik, delikatnie pęknięty.
Wymienię go i zdam relację
Dziękuję bardzo |
No to masz odpowiedź. |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
Anti22
Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 52 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 00:04
|
|
|
witam,
poszukałem dzięki Wam, i znalazłem uszkodzony trójnik, wymieniłem, umyłem przepływomierz i jedzie już jak trzeba.
Dziękuje za pomoc wszystkim! |
_________________ C200 CDI Classic 1998r. VIN WDB2021341A707956 |
|
|
|
|
Fiodor
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 11 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 18:01 max 140km/h bardzo proszę o pomoc (zdjęcia)
|
|
|
Witam serdecznie wszystkich użytkowników.
Panowie wiem że temat był poruszany ale uwierzcie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi bo zawsze ktoś się podpinał pod temat z podobnym problemem i temat schodził na inne tory, a mianowicie :
Posiadam mercedesa c250TD 96r grudzień automat - od kilku dni zauważyłem że maksymalnie mogę jechać do 140km/h a irozpędzanie go do tej prędkości też ma wiele do życzenia. Czytałem tematy na forum i zauważyłem że poruszacie się pewnymi nazwami o których nie mam pojęcia ale zrobiłem kilka fotek i zaznaczyłem na nich to co mnie interesuję i tu was Bardzo proszę o pomoc w problemie i odniesienia się do zalączych fotek (naprawdę bardzo proszę trójka dzieci , auto w garażu zima itd.... ehhhh sami wiecie )
Dodam tak układ paliwowy mam w porządku !
|
|
|
|
|
orscik
orest
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 315 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 18:50
|
|
|
na drugim zdjęciu nr2 to jest chyba coś od turbo ale Ci nie powiem w 100% bo nie wiem.
Wiem ,że u mnie w 220CDI jest tak ,że jak wyłącze fure to z tego czegoś słychać takie odgłosy i po jakiejś minucie to przestaje wydobywać się z tego dźwięk.
NIE WIEM MOŻE SIĘ MYLĘ jak tak to niech mnie ktoś poprawi. |
_________________ Mercedes 220 CDI Sedan.
VIN WDB2021331A734190 |
Ostatnio zmieniony przez orscik 11 Grudzień 2012, 18:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gibaj
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 268 Skąd: LBL
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 18:50
|
|
|
więc tak pierwsze zdjęcie masz EGR-a czyli zawór recyrkulacji spalin
zdjęcie drugie zawór sterowania właśnie tym EGR-em a ten filterek obok niego ma tak być
zdjęcie trzecie zawór sterowania turbiną i właśnie jego bym sprawdził a najlepiej podmienił na sprawny i wtedy spróbował się przejechać
EGR możesz całkiem zaślepić i wywalić bo do tego nic nie ma
jeśli przy 140 ci odcina i nie możesz więcej to ja obstawiam zawór sterowania turbiny
a podłączałeś pod kompa auto?
aha jeszcze na pierwszym zdjęciu to w tej rurze to czujnik masy powietrza
jego też możesz wyjąć i wymyć jaką benzyną albo naftą delikatnie
zdjęcie trzecie podpisałeś że filtrem paliwa a ma być filtrem powietrza
aha i jeszcze jedno
kiedy wymieniałeś filtry wszystkie?
napewno nie masz pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych? |
|
|
|
|
PLEBSON
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 394 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
gibaj
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 268 Skąd: LBL
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:04
|
|
|
tu jest inaczej
zawór steruje pracą turbiny
jeśli jest uszkodzony to komp odcina dawkę i silnik łapie tryb awaryjny
można ująć całkiem gazu i potem w podłogę i będzie jechał
ale to szkodliwe dla turba |
|
|
|
|
Fiodor
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 11 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:07
|
|
|
*filtry wymienione kilka dni temu , końcówki wtrysków wszystkie 5 wymienione miesiąc temu (panowie z tymi wtryskami praca silnika jest cudowna)
* auta nie podłączałem do kompa (takie miasto że chyba nikt się nie zna na mercedesach)
* nie ma pęcherzyków powietrza
aaa wyczytałem na forum nie pamiętam w jakim temacie że kolega miał uszkodzony trójnik od regulacji świateł ( podobne objawy z mocą ) i po wymianie trójnika wszystko wróciło do normy ! ? właśnie zleciałem na dół do garażu i też widzę że nie działa mi sterowanie światłami - góra dół ?
a na tym drugim zdjęciu tam te drugie wyjście ma być nie podłączone? |
Ostatnio zmieniony przez Fiodor 11 Grudzień 2012, 19:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gibaj
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 268 Skąd: LBL
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:09
|
|
|
a co ma trójnik regulacji świateł do mocy?
nie mam pojęcia |
|
|
|
|
Fiodor
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 11 Skąd: Stargard
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:13
|
|
|
Cytat: |
a co ma trójnik regulacji świateł do mocy? |
No ma, bo też działa na podciśnienie, więc jak gdzieś jest nieszczelność, to zawór nie wysteruje turbiny odpowiednio, bo będzie miał za mało podciśnienia. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
gibaj
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 268 Skąd: LBL
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:16
|
|
|
aha przewody te czarne? przecież to są od egr-a
ok niech tam będzie ale chyba bardziej mu pomogło czyszczenie przepływomierza
ale u nas w tych silnikach jego nie ma
spróbuj właśnie wyczyścić ten w tej rurze u góry nad chłodnicą
fakt te wszystkie przewody od turba i zaworu tez przejrzyj
o w końcu jest konkretny fachowiec |
|
|
|
|
Fiodor
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 11 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:24
|
|
|
to zaślepić a co z drugą stroną tej rurki ?
[ Dodano: 11 Grudzień 2012, 19:30 ]
przewody przeglądnełem wszystkie nawet podcinałem końcówki aby ciaśniej nachodziły , tam raczej wszystko w porządku w takim razie zacznę od świateł a później zawór sterowania turbiną - napewno od rana robie w razie co dam znać i napewno będą zdjęcia - bo to jest bardzo pomocne moim zdaniem |
|
|
|
|
gibaj
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 268 Skąd: LBL
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 20:09
|
|
|
ja egr-a zaślepiłem przy kolektorze blaszkami
a ten przewód idzie z odmy i tam lecą opary z silnika prosto do turbiny
ja tam wwaliłem kawał śruby i zacisnąłem opaską zaciskową i turbinka ssie czyste powietrze
do tego przewodu z odmy dołożyłem kawałek innego i puściłem pod silnik
jedni tak robią a inni nie (ekologia)
zaraz pewnie dostanę od kogoś że zanieczyszczam powietrze itd
można by pobawić się i zrobić CATCH TANK OIL
ale za dużo roboty z tym jak dla mnie
na końcu przewodu można założyć kawałek butelki i zostawić z boku otwór o średnicy takiej jak odma ale na to też nie mam czasu i nie za bardzo jest gdzie zamontować butelkę
p.s. wiesz że jak masz jakiegoś kumatego gościa od przeglądów technicznych to może to nie przejść? |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 21:10
|
|
|
czyli wychodzi na to że gdyby kolega Fiodor, czytał uważnie i szukał tego co potrzeba znalazł by już wcześniej odpowiedź |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
|