Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 20:53
V max 120 km/h ;(
Autor Wiadomość
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Maj 2012, 16:50   

Anti22 napisał/a:
Poszukałem i po prawej stronie, obok płynu spryskiwaczy, był plastikowy trójnik, delikatnie pęknięty.
Wymienię go i zdam relację :)
Dziękuję bardzo :)


No to masz odpowiedź.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Anti22

Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 52
Skąd: LDZ
Wysłany: 27 Maj 2012, 00:04   

witam,
poszukałem dzięki Wam, i znalazłem uszkodzony trójnik, wymieniłem, umyłem przepływomierz i jedzie już jak trzeba.
Dziękuje za pomoc wszystkim!
_________________
C200 CDI Classic 1998r. VIN WDB2021341A707956
 
 
Fiodor 

Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 11
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 18:01   max 140km/h bardzo proszę o pomoc (zdjęcia)

Witam serdecznie wszystkich użytkowników.

Panowie wiem że temat był poruszany ale uwierzcie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi bo zawsze ktoś się podpinał pod temat z podobnym problemem i temat schodził na inne tory, a mianowicie :

Posiadam mercedesa c250TD 96r grudzień automat - od kilku dni zauważyłem że maksymalnie mogę jechać do 140km/h a irozpędzanie go do tej prędkości też ma wiele do życzenia. Czytałem tematy na forum i zauważyłem że poruszacie się pewnymi nazwami o których nie mam pojęcia ale zrobiłem kilka fotek i zaznaczyłem na nich to co mnie interesuję i tu was Bardzo proszę o pomoc w problemie i odniesienia się do zalączych fotek (naprawdę bardzo proszę trójka dzieci , auto w garażu zima itd.... ehhhh sami wiecie )

Dodam tak układ paliwowy mam w porządku !





 
 
orscik 
orest

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 315
Skąd: Braniewo
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 18:50   

na drugim zdjęciu nr2 to jest chyba coś od turbo ale Ci nie powiem w 100% bo nie wiem.
Wiem ,że u mnie w 220CDI jest tak ,że jak wyłącze fure to z tego czegoś słychać takie odgłosy i po jakiejś minucie to przestaje wydobywać się z tego dźwięk.

NIE WIEM MOŻE SIĘ MYLĘ jak tak to niech mnie ktoś poprawi.
_________________
Mercedes 220 CDI Sedan.
VIN WDB2021331A734190
Ostatnio zmieniony przez orscik 11 Grudzień 2012, 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 18:50   

więc tak pierwsze zdjęcie masz EGR-a czyli zawór recyrkulacji spalin
zdjęcie drugie zawór sterowania właśnie tym EGR-em a ten filterek obok niego ma tak być :wink:
zdjęcie trzecie zawór sterowania turbiną i właśnie jego bym sprawdził a najlepiej podmienił na sprawny i wtedy spróbował się przejechać :wink:
EGR możesz całkiem zaślepić i wywalić bo do tego nic nie ma 8)
jeśli przy 140 ci odcina i nie możesz więcej to ja obstawiam zawór sterowania turbiny
a podłączałeś pod kompa auto?
aha jeszcze na pierwszym zdjęciu to w tej rurze :lol: to czujnik masy powietrza
jego też możesz wyjąć i wymyć jaką benzyną albo naftą delikatnie :wink:
zdjęcie trzecie podpisałeś że filtrem paliwa a ma być filtrem powietrza
aha i jeszcze jedno
kiedy wymieniałeś filtry wszystkie?
napewno nie masz pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych?
 
 
PLEBSON 

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 394
Skąd: Lublin
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:00   

Ja zaczął bym od kompa . Miałem kiedys taki problem ze dochodziło do 130 ALE W BENZYNIE i nic nie szło dalej . u mnie wyszła regulacja komputera,nowa sonda,ustawienie spalin CO2 . I śmiga super. Możesz miec problemy z kompem jakies błedy itd.
_________________
C 180 ELEGANCE 1993

OCEN
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11162

http://www.youtube.com/wa...I&v=aMOo4324FCA

http://www.youtube.com/wa...v=pbyCZRX8YCs#!
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:04   

tu jest inaczej :wink:
zawór steruje pracą turbiny
jeśli jest uszkodzony to komp odcina dawkę i silnik łapie tryb awaryjny :wink:
można ująć całkiem gazu i potem w podłogę i będzie jechał
ale to szkodliwe dla turba 8)
 
 
Fiodor 

Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 11
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:07   

*filtry wymienione kilka dni temu , końcówki wtrysków wszystkie 5 wymienione miesiąc temu (panowie z tymi wtryskami praca silnika jest cudowna)
* auta nie podłączałem do kompa (takie miasto że chyba nikt się nie zna na mercedesach)
* nie ma pęcherzyków powietrza

aaa wyczytałem na forum nie pamiętam w jakim temacie że kolega miał uszkodzony trójnik od regulacji świateł ( podobne objawy z mocą ) i po wymianie trójnika wszystko wróciło do normy ! ? właśnie zleciałem na dół do garażu i też widzę że nie działa mi sterowanie światłami - góra dół ?


a na tym drugim zdjęciu tam te drugie wyjście ma być nie podłączone?
Ostatnio zmieniony przez Fiodor 11 Grudzień 2012, 19:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:09   

a co ma trójnik regulacji świateł do mocy? :D :roll:
nie mam pojęcia 8)
 
 
Fiodor 

Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 11
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:11   

http://www.w202.pl/viewto...er=asc&start=45
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:13   

Cytat:

a co ma trójnik regulacji świateł do mocy? :D :roll:

No ma, bo też działa na podciśnienie, więc jak gdzieś jest nieszczelność, to zawór nie wysteruje turbiny odpowiednio, bo będzie miał za mało podciśnienia.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:16   

aha przewody te czarne? przecież to są od egr-a :roll:
ok niech tam będzie ale chyba bardziej mu pomogło czyszczenie przepływomierza 8)
ale u nas w tych silnikach jego nie ma :wink:
spróbuj właśnie wyczyścić ten w tej rurze u góry nad chłodnicą
fakt te wszystkie przewody od turba i zaworu tez przejrzyj :wink:
o w końcu jest konkretny fachowiec :D
 
 
Fiodor 

Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 11
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:24   



to zaślepić a co z drugą stroną tej rurki ?

[ Dodano: 11 Grudzień 2012, 19:30 ]
przewody przeglądnełem wszystkie nawet podcinałem końcówki aby ciaśniej nachodziły , tam raczej wszystko w porządku w takim razie zacznę od świateł a później zawór sterowania turbiną - napewno od rana robie w razie co dam znać i napewno będą zdjęcia - bo to jest bardzo pomocne moim zdaniem :P
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 20:09   

ja egr-a zaślepiłem przy kolektorze blaszkami
a ten przewód idzie z odmy i tam lecą opary z silnika prosto do turbiny :P
ja tam wwaliłem kawał śruby i zacisnąłem opaską zaciskową i turbinka ssie czyste powietrze :D
do tego przewodu z odmy dołożyłem kawałek innego i puściłem pod silnik :wink:
jedni tak robią a inni nie (ekologia)
zaraz pewnie dostanę od kogoś że zanieczyszczam powietrze itd
można by pobawić się i zrobić CATCH TANK OIL
ale za dużo roboty z tym jak dla mnie
na końcu przewodu można założyć kawałek butelki i zostawić z boku otwór o średnicy takiej jak odma ale na to też nie mam czasu i nie za bardzo jest gdzie zamontować butelkę :wink:
p.s. wiesz że jak masz jakiegoś kumatego gościa od przeglądów technicznych to może to nie przejść? :wink:
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 21:10   

czyli wychodzi na to że gdyby kolega Fiodor, czytał uważnie i szukał tego co potrzeba znalazł by już wcześniej odpowiedź :)
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 7