Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 19:50 |
elektryczne fotele |
Autor |
Wiadomość |
PLEBSON
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 394 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
manhunt
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 64 Skąd: z netu
|
Wysłany: 12 Luty 2014, 18:47
|
|
|
Te fotele z w220 to chyba duzo wieksze sa. W niedziele postaram sie wrzucic troche info o tych z w211 jak tylko wykrece swojego pasazera i przymierze tego nowego. Swoja droga. Jadac po to wnetrze musze usunac fotel lewy. Pytanie wiec takie czy z odlaczona mata z fotela mozna jechac czy pozniej zostanie mi kontrolka srs-a ze wykryl błąd ? |
_________________ C180 96 classic automat
WDB2020181F453551 |
|
|
|
|
PLEBSON
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 394 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Luty 2014, 15:40
|
|
|
Są pompki, które są programowalne przez SD i mają wszystkie króćce ale nie koniecznie aktywne. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
PLEBSON
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 394 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
manhunt
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 64 Skąd: z netu
|
Wysłany: 16 Luty 2014, 20:53
|
|
|
witam
po 2 dniach walki gumówka i pilnikami jutro w końcu jadę spawać to co wymodzilem.
folete wchodzą do auta i faktycznie nic nie obciera przeróbki wymagają szyny. Bolce pozycjonujące jak i otwory są rozstawione szerzej o jakies 12 mm poza tym mocowanie w w202 jest na bolec prostopadły plus 2 śruby skośnie wkręcane za to w w211 jest wszystko prostopadle. Jednak udalo sie to zrobić ale sporo cięcia. jeśli ktoś ma do poświęcenia szyny z w202 to znalazlem dobry sposob. Jutro przed spawanie porobię fotki tych szyn i wrzucę.
podsumowując fotele z w211 po przeróbkach pasuja do do w202
[ Dodano: 19 Luty 2014, 23:31 ]
w załączniku kilka fotek z przeróbki szyn do foteli.
[ Dodano: 19 Luty 2014, 23:53 ]
potrzebuje doprowadzic cisnienie do fotela ale w pompce mam tylko jedno wyjscie. czy jesli wymienie ja na inna z kilkoma wyjsciami taka by pasowal connector na kablach to czy potrzebuję do niej jakies sterowanie czy podpinam i ma dzialac?
a moze wystarczy wstawic rozgaleznik i z tego przewodu dociagnąć cisnienie do fotela bo przecież jak otwieram auto to pompka pompuje by otworzyc zamki a pozniej jesli trzyma sie cisnienie to nie załącza sie. |
_________________ C180 96 classic automat
WDB2020181F453551 |
|
|
|
|
|